Ja wij dus ook een mega goede deal! En mijn man kan via werk een busje regelen dus was gewoon heel fijn. Zoontje gaat naar ouders even en ik voel me nu nog goed genoeg om te tillen enzo. Als het wel mis gaat heb ik toch wel de wens voor een 2e dus wordt sowieso niet gebruikt. Het gaat niet ineens mis omdat we zo vroeg wat kopen hoor. Ik vind dat echt bangmakerij..
Verder wachten we met alles tot de 14 weken geslachtsbepaling. Maar gok wel weer op een jongen.. mijn man denkt dat ie alleen maar jongens kan maken haha
Ik schrijf ook niet dat het mis zou gaan als je iets vroeg koopt. Wat ik uit eigen ervaring vertel is dat bij ons de klap gewoon erg groot was meer maal. Ook ik ging er toen niet vanuit... Maar nu wacht ik liever af. Dus om misverstanden te voorkomen ik maak niemand bang.
Ik snap je wel. Ik ga er ook niet vanuit omdat ik dat ook niet wil. Ik ben voor positiviteit, ik ben net 26 jaar en gezond dus zie geen directe reden om me zorgen te maken. Maar ik snap je hoor
@Sparkle30 zou je in je bericht de quote-code bovenaan en onderaan weg willen halen? Dan kunnen we hem weer gebruiken. Ik herken dat continue misselijke gevoel. Heb nog niet over hoeven geven, maar ben wel steeds kleine beetjes aan het eten om de misselijkheid weg te krijgen. Ik heb het vooral in de middag en avond. Vreselijk irritant. Drinken vind ik nog lastiger dan eten, vooral water valt niet lekker. Koffie ook niet meer, dus daar ben ik eindelijk helemaal mee gestopt. Eigenlijk lukt alleen cola en sinas...
Sorry dat ik even gemeen ga zijn... Maar vind best naïef en beledigend wat jr zegt. Miskraam heeft niks te maken met leeftijd of hoe gezond je bent. Het heeft te maken met of de celdeling juist heeft plaats gevonden. Ik ben 25. Kern gezond en heb al 4 miskramen gehad.... Nogmaals dit is hard wat ik zeg. Maar ik vind je naïef want het kan bij iedereen fout gaan.
Veel succes vandaag @Frenzy @Sleepy85 en @Aardbeien Het is nu 3u41, vele groetjes vanaf mijn toiletpot. Zit ik weer.
Arme @Emotions ... sterkte! Veel succes met de echo’s vandaag meiden, nieuwsgierig naar de plaatjes... Hier is de jongste aan het rellen vannacht . En ik heb honger
Veel succes vandaag @Frenzy ,@Sleepy85 en @Aardbeien . Hopelijk voor jullie allemaal een mooi kloppend hartje.
Het is een gevoelig onderwerp maar ik snap wel hoe ze het bedoeld en waarom ze zo reageert, vind het antwoord niet raar. Er wordt heel makkelijk gezegd dat het een ver van mijn bed show is en doordat ze gezond is ze toch geen miskraam gaat krijgen. @sumer93 heeft hier toch ook niet voor gekozen? Tot 12 weken ben je gewoon heel kwetsbaar. Daar moet je wel rekening mee houden. Maar goed zo wordt het een eindeloze discussie maar denk dat het goed is om iedereen in zijn waarde te laten en wanneer het voor ieder zelf goed voelt om dingen te gaan kopen.
Thnx dames vind t nu toch wel heel spannend... eerst werken en dan meteen door @spulletjes hier nog niets gekocht, komt idd wel. Wel al wat online rond gekeken. @miskraam: je bent idd kwetsbaar tot 12 weken, leeftijd etc heeft daar weinig mee te maken... @kwaaltjes: hier weer lekker misselijk, kan wel eten maar jeetje dat valt niet mee... maar niks eten werkt helemaal niet dus tja moet iets. Ben ook echt kapot moe, kan zo weer slapen... gelukkig begint mijn dienst uurtje later vandaag.
Wat anderen hebben gezegd... Leeftijd en gezondheid hebben niets te maken met die eerste kwetsbare periode. Het kan bij iedereen zomaar misgaan. Maar ik denk dat dat nu wel duidelijk is. Het enige wat ik tot nu toe heb gekocht, is een vlaggetjesslinger van de Jumbo. Was in de aanbieding, een mintgroene. Laat dat nou de kleur zijn die wij voor de babykamer willen... En hij is neutraal, dus kan ook voor een verjaardag als het toch misgaat. Zie ik ineens dat er op de verpakking staat "het is een jongen". Huh? Ik vind mintgroen een heel leuke kleur, ook voor een meisje... Mooier dan roze... En er staan verder geen letters op de vlaggetjes zelf, gelukkig...
❤Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019 ❤️ 16 september ♥️@Cil88 , 31 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Bloemp27 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] ❤@Sparkle30 , 31 jaar 1e kindje [onbekend] @Wensbabies ,34 jaar 3e kindje [onbekend] ♥️@Raggy81 , 39 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Mikkie78, 41 jaar, 1e kindje (onbekend) 17 september @Waxinelichtjes , 31 jaar, 2de kindje [onbekend] 18 september @RobinBird , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] @lana88 , 30 jaar, 1e kindje [onbekend] @Frenzy , 37 jaar, 4e kindje [onbekend] 19 september @Sandragaatvoornr3 , 34 jaar, 3e kindje [onbekend] 20 september @Siamara , 35 jaar, 1e kindje [onbekend] 21 september @Ingee , 28 jaar, 2e kindje [onbekend] @xxBloesem , 27 jaar, 3e kindje [onbekend] @Hapje35, 38 jaar, 2de kindje (onbekend) 22 september @Mijn kindje , 32 jaar, 2e kindje [onbekend] ❤️@Emotions, 27 jaar, 1e kindje [onbekend] 23 september @Aardbeien , 22 jaar, 1e kindje [onbekend)] @Hoefsmidmama , 28 jaar, 2e kindje [onbekend] @Angelmom1 , 34 jaar, 3de kindje (*kind) [onbekend] 24 september 25 september @MDvD96, 23 jaar, 1e kindje [onbekend] 26 september ♥️@Podex , 26 jaar, 2e kindje [onbekend] @sumer93 , 25 jaar 2de kindje [onbekend] 27 september @USAbaby, 33 jaar, 3e kindje [onbekend] @Maarr, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] @Rooz86, 32 jaar, 1e kindje [onbekend] @Schilderij2019, 30 jaar, 3e kindje[onbekend] 28 september @Rainbow94 24 jaar, 2e kindje [onbekend] @Doortje22 , 29 jaar, 1e kindje [onbekend] 29 september @Ukkepuk1, 23 jaar, 2e kindje [onbekend] @Daiss8, 30 jaar, 2e kindje [onbekend] @Simba1992 , 26 jaar, 1e kindje [onbekend] 30 september @Ninaatjuh, 26 jaar, 2e kindje [onbekend] ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (36) ------------------------------------------------------- Afsprakenlijstje Februari 4 - Frenzy - intake en echo (12:00) 4 - Sleepy85 - intake en echo (16.45) 4 - Aardbeien - eerste echo (19:30) 5 - Rooz86 - vroege echo 6w (9:00) 5 - Hoefsmidmama - eerste echo (09:45) 5 - kimmylynn - echo (12:40) 5 - Siamara - eerste echo (14.45) 5 - wensbabies - eerste echo (19.15) 5 - RobinBird - Vitaliteitsecho (8 weken) (19:45) 5 - Bloemp27 - intake en echo verloskundige (20.15) 6 - Sparkle30 - tweede echo 8 weken 8.30 6 - Rainbow94 - Echo (6 weken) 10:15 6 - Maarr - 1e echo gyn (16.00) 6 - waxinelichtjes - 1e echo (17.15) 7 - Daiss8 - 1e echo gyn (11.00) 7 - Sandragaatvoornr3 - 1e echo (15.00) 11 - xxBloesem - intake en 1e echo (09.45) 11 - MDvD96 - 1e echo (11.00) 11 - Angelmon1 - 1e echo vk (19:15) 11 - Sumer93 - 1e echo 12 - Podex - eerste echo vk (10:00) 12 - Cil88 - intake (15.00) 13 - Simba1992 - eerste echo gyn (09.25) 13 - Mikkie78 - 9 wk echo gym (10.40) 13 - USAbaby - intakegesprek (11.45) 13 - waxinelichtjes - intakegesprek (17 uur) 14 - Ingee - eerste echo vk (08:30) 14 - Doortje22 - intake en eerste echo (8.30) 14 - Rooz86 - intake en echo (11:00) 14 - Mijn Kindje - Intake Preall(14:15) 18 - Raggy81 - intake en echo 25 - Ninaatjuh - eerste echo (11.45) 26 - Siamara - 10 weken echo (14.45) 26 - Rainbow94 - Echo 8 weken + intake (15:00) 27 - RobinBird - Termijn echo (11 weken) (14:45) ⭐️ Jeansflower, 11/1 witte test kwebbelsnoes, 18/1 test weer negatief Visje85, 6+3 miskraam 31/1 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Vergeet niet de quote-code boven en onder de lijst weg te halen!
@Sparkle30 ik heb je afspraak voor je op de lijst gezet, dus je hoeft je bericht niet meer aan te passen. Voor als je 'm weer aanpast: de quote-code onderaan en bovenaan moet je weghalen, anders kunnen we hem niet meer kopiëren @Frenzy, @Sleepy85 en @Aardbeien, veel succes met de echo!!
@Emotions : gats beterschap; zwangerschap misselijk? Of echt ziek Dank jullie wel dames; ben erg benieuwd!!! @ spullen; heb hier nog niks gekocht, baby gaat sowieso het 1e jaar bij ons op de kamer (co sleep). Ben er bij de andere drie ook achter gekomen dat ik de 'baby kamer' niet gebruikte. Vind het overigens helemaal niet gek als je met 7 wk al een kamer koopt, je wens is er toch. @Sleepy85 en @Aardbeien duim voor jullie ook voor mooie echos!
Dames heel veel succes vandaag bij de echo laten we veel kloppende hartjes mogen zien horen. Hier vooral nog last van misselijkheid en merk ook wel dat mijn kleding wat strakker aanvoelt heb ook echt veel honger probeer het al wat te remmen fiets wel veel dat scheelt werk in thuiszorg doe mijn routes op de fiets Ik mag vandaag een 6weken dansje doen en gehoord dat mijn zus ook in verwachting is erg leeuk als we samen zwanger mogen zijn en blijven Ze is 3week verder als mij en heeft al 2 mooie echo's gehad. ik heb al wel een paar dingetjes gekocht romper met reuzenpanda erop helemaal pandagek haha kon het niet laten. Maar vind nog erg spannend allemaal tot de 1e echo.