Wat leuk, die romper met reuzenpanda!! Ik heb een Fiat Panda en die zit vol met pandaknuffeltjes, -poppetjes en -stickertjes hahaha. Waar heb je die romper vandaan? Wat leuk dat je zus ook zwanger is!! Een vriendin van mij probeert ook zwanger te worden, we zijn ongeveer tegelijk begonnen, maar het is haar helaas nog niet gelukt. Hoop zo dat we straks toch nog samen zwanger zijn!
@Sleepy85 het valt me ineens op dat je niet op de lijst staat, wacht je de echo's af om de uitgerekende datum te bepalen?
Haha das toevallig ook zo pandagek dus haha heb zelfs een tattoo van een panda haha De romper heb ik via facebook gekocht iemand had hem te koop staan Ja echt superleuk ze heeft vorig jaar 2x een tweeling verloren in het 1e trimester Dus dat ze nu zwanger is van een gezond kindje is echt mooi Hoop dat het je vriendin ook gauw lukt dat zou zeker leuk zijn
Daar heb ik ook steeds last van. Lijkt bij mij echt op ongesteldheids krampen. Dat elke keer als ik daarna moet plassen bloed zou krijgen. Niet leuk. Verder vannacht zo super misselijk wakker geworden met gal in mijn mond. . Mijn klachten worden verder iets minder vervelend. Niet meer elke keer pijn in mijn tepels. verder wel minder misselijk. Maar nog steeds zo moe.
Ik snap wat je bedoelt hoor. Maar leeftijd en gezond leven speelt mi wel zeker een rol. Ik ben zeer zeker niet naief, beoordeel iemand niet voordat je in iemands schoenen hebt gestaan. Je weet niet eens over wie je het hebt
Dat heb ik ook gezegd toch, ieder zijn eigen ding? Ik denk liever positief als doem. Maargoed ieder zijn eigen mening en idee
Even voor iedereen; Ik ga gewoon van het positieve uit. Ik wil niet doemdenken, ieder zijn eigen ding! Jammer dat er zo gereageerd wordt. Net of ik mensen bestempel dat ze het expres doen en dat ik naief ben. Als je niet in mijn schoenen hebt gestaan kun je niet oordelen denk ik. Makkelijk om zo te reageren achter je scherm.
Hallo dames Hier drama nacht gehad dochter is ziek en vanaf 23.30 elk uur wakker ik heb dus bijna geen oog dicht gedaan nu thuis aan het werk maar nu ik zwanger ben en al moe ben merk ik dat ik nu gewoon kapot ben na deze nacht Zelf ook niet echt angstig voor mk maar wel wat er uit ons onderzoek gaat komen na 12 kan dus ook nog fout gaan al is de kans wel kleiner je kan pas zeggen als goed is als de kleine gezond in je armen ligt
Zo, even alles bijgelezen. Wat een heftige berichten.. Sterkte @Visje85 en @Rainbow94. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven.. Vandaag onze eerste echo! Zoveel zin in! We zijn allebei enorm benieuwd wat we gaan zien etc. @ kwaaltjes: ik heb nog steeds elke dag last van misselijkheid. Mijn borsten zijn gespannen en mijn tepels super gevoelig. Verder ben ik nog steeds elke dag heel moe. Buikpijn heb ik eigenlijk niet meer. Soms een steekje in mijn lies of 'plopjes' in mijn buik. Oh ja, mijn rug staat vol met puisten. @ geslacht: ik denk dat we een meisje krijgen. Mijn vriend is er van overtuigd dat het een jongen is. Maar het maakt ons niet uit wat het wordt. @ kopen: ik wil al heeeel graag spullen kopen, maar wacht er nog even mee
Ik denk dat we een zoon krijgen heb gezonde dochter en zoon dus kan beide kanten nog op ook zou het mij niks verbazen dat het er 2 zouden zijn groei 2 keer zo snel al 2.3 kilo gegroeid terwijl ik niks extra's eet of zo
@spullen kopen.. Mijn schoonmoeder en mn schoonzus hebben allebei al een box gekocht, die bij hun nu in de woonkamer staat. Zelf hebben mijn man en ik alleen nog maar spulletjes gekocht om weg te geven. Zoals bijvoorbeeld sokjes met ‘oma’ erop voor m’n moeder. Het is wel een raar idee dat er bij anderen al een box staat en bij onszelf nog helemaal niets. Maar wij willen wachten tot na de 12 weken. Even wat anders, wij gaan op wintersport in maart, een weekje. Ik zit dan tussen de 11 en 12 weken in. Is het dan nog verstandig om te skiën? Of is dat te gevaarlijk als je bedenkt dat je lelijk kan vallen.. iemand ervaring met wintersport en zwangerschap?
Ik had eens gelezen dat je tot 12 weken mag omdat je baarmoeder nog achter je schaambeen zou zitten. 11-12 is natuurlijk riskant. Als het net wel al zou verplaatst zijn is je baarmoeder kwetsbaar denk ik zo.
Wij gaan van 9 tot en met 16 maart, en op 13 maart ben ik 12 weken zwanger. Dus de kans dat het zich al aan het verplaatsen is, of heeft verplaatst is wel groot
Ik zou het overleggen met de vk. Misschien een achterlijke vergelijking... maar sommigen rijden paard tot 40 weken. Is dat gehobbel niet een risico dan? En ook dan is het valgevaar etc. Geem idee hoor, speculeer maar wat. In de sneeuw val je zacht toch? Zoals je wel kunt lezen, heb ik met beide sporten geen ervaring. Dus als het nergens op slaat mag je lachen Succes meiden die voor de echo moeten.