Uitgerekend 16 t/m 30 september 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lana88, 5 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkie78

Mikkie78 Lid

20 jan 2019
    47
    54
    18
    Vrouw
    Ha allemaal,

Ben benieuwd naar de serie:) klinkt als goede afleiding. Ik ook nog bizar misselijk, mariakaakjes/koekjes zijn ook wel ok. Verder heb ik ook pillen gekregen, helpen beetje. Goede nieuws mag een vak minder lesgeven, dus hoef ik morgenochtend niet naar school. Ik begrijp dat sterretjes zien wel! Lana sterkte gewenst en boel liefs.
    Slaap lekker allemaal, ik lig er alweer een tijdje in. Gaap gaap

Siamara vindt dit leuk.
  2. Mikkie78

Mikkie78 Lid

20 jan 2019
    47
    54
    18
    Vrouw
    Mmmmh lekker chips

Aardbeien vindt dit leuk.
  3. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik ben moed aan het verzamelen om me te verplaatsen van bank naar bed...

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik ga er ook in!! En lekker chips eten als dat helpt hoor! Haha

5. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Uhh hier wordt zelfs geadviseerd in ziekenhuis om de eigenflesjes mee te nemen ipv die van het ziekenhuis Haha

Siamara vindt dit leuk.
  6. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Oh, dat wist ik niet haha! Dit is duidelijk m'n eerste :roflmao:
    Ik zei het omdat Maria in de serie klaagt dat ze geen flesje van het ziekenhuis wil gebruiken. :)

7. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja want thuis moeten ze uit eindelijk ook uit dat flesje drinken.

Tip van mij: koop bijv 1 flesje. En kijk of hij zij die pakt.

Ik had bijv voor fortuin hele avent set gekocht. Maar die weigerde hij. Vervolgens op advies een dr brown en die pakte hij wel. Dus kon ik die aanschaffen.. 45 euro voor avent weg gegooid :((

Siamara vindt dit leuk.
  8. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat er weer goede echo’s zijn geweest vandaag. Ik mag vrijdag en ben zoooo zenuwachtig. Heb echt bij een #%* dokter as vrijdag:(

Misselijkheid hier is te doen. Maar goed komt Wss omdat ik heeeeeeel wat erger van vorige keer ben gewend. 1x per dag spugen vind ik nu een opluchting ten opzichte van die 20x vorige keer.

Wel heb ik mijn andere vervelende kwaal wel weer bij en dat is spier krampen in Mn kuiten. Vooral snachts na drukke dag. Bah.

Wanneer gaan jullie vertellen. Wij as weekend ouders na goede echo. En ik ga dinsdag mijn bazin vertellen vanwege de uren begroting.
    Kort daarna ook vrienden ivm carnaval Haha

USAbaby vindt dit leuk.
  9. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh jeetje ook heftig van lana. bedankt siamara voor het bijwerken!

Veel plezier met de echo’s morgen meiden. Bij mij komt MvM langs morgenavond, leuk weer eens een zwangerschapstest, terwijl die niet erg nodig is haha. Je kan het echt al zien, mijn buik is gewoon anders. Niet dik ofzo maar meer een soort van blok, vanalles gaande iig. Misselijkheid begint wat beter te worden. Merk wel groot verschil tussen dag thuis en dag op werk, werk is echt veel erger. Probeer dus wat dagjes thuiswerken ertussen te proppen.

Wat betreft de flessen. Vraag is hoe lang je uiteindelijk in het ziekenhuis blijft, wilde bij nr 2 graag maar verloskundige durfde de rit niet meer aan :roflmao:. Meeste vriendinnen stonden met een uur of 2 ook weer buiten, dus dan geeft eigenlijk bijna iedereen alleen het colostrum wat je aanmaakt, ook al gaan ze flesvoeding geven.
    En idd wat @sumer93 zegt... per kind verschilt het welke fles ze graag hebben. Ik probeer sowieso te starten met borst maar daarna fles. Nr 1 was mega kieskeurig en 2 slobberde uit alles :D.

Weltrusten allemaal :)

Siamara vindt dit leuk.
  10. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Heeee goeienacht, ik ben weer ineens klaarwakker :D en misselijk :D

11. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Hallo! Hier nog eentje klaarwakker. Heb ik dan eindelijk niet zoveel last meer van krampen, ben ik sinds 2 dagen enorm verkouden geraakt. Mijn nachten zijn dus wederom gebroken :(

Hopelijk kun je snel iets eten en minder misselijk zijn @Siamara

12. Sleepy85

Sleepy85 Bekend lid

10 jan 2019
    778
    846
    93
    Vrouw
    @Siamara das niet fijn!! Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen!

Hier fijn kort nachtje en ontzettend misselijk, bahbah! Zo werken en energie is totaal zoek. Ben zo moe en voel me echt even shit! Zo is t best pittig 32 uur werken, deze week weer 40 :eek:

Vertellen werk: ik wacht nog even denk na de termijnecho, ook ivm vakantie etc. Verlof valt nu midden in mijn vakantie :$

13. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Hier ook wakker maar gister wel 1915 erin gegaan. Vandaag vrij en dus de hele dag met de kleine wat best pittig is. Vanavond laat nog iemand ophalen op schiphol..2350 uur en daar zie ik best tegenop. Vrijdag vrij genomen.
    Nog steeds hier veel niet lekker. Hoop echt dat dat afzakt want ik ben het best zat me elke dag zo ziek te voelen.

14. lana88

lana88 Actief lid

11 sep 2018
    485
    766
    93
    Vrouw
    Bedankt lieve meiden. Ik lees nu jullie berichten en dacht dat ik hier al had neergezet dat het fout was gegaan. Ik heb een aantal vroege miskramen op rij gehad... en weet nu sinds een paar dagen dat ik weer zwanger ben! Hopelijk blijft het nu zitten...
    Hele fijne zwangerschap gewenst <3

Sleepy85, Aardbeien, Angelmom1 en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Wat fijn na zo'n heftige periode, gefeliciteerd! Ik duim voor je!!

Ik ben iets na 4.00 weer in slaap gevallen en nu net ging de wekker. @Sleepy85 ik vind fulltime werken nu ook extreem pittig. Ik kan niet makkelijk eten en drinken wat en wanneer ik maar wil, mijn klas krijgt alles mee. Ik vrees dat hun ouders me snel door gaan hebben als ze dit thuis vertellen. Ik ben gisteren ook begonnen het aan al mijn collega's te vertellen, omdat ik me zo enorm slecht voel en raar eet, en een groot deel had het toch al door. Het is ook fijn als er begrip voor is dat je vroeg naar huis gaat...

Mikkie78 vindt dit leuk.
  16. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    P.S.: mijn zusje en broertje weten het nog niet... Weet ook nog niet wanneer ik het kan vertellen!! Ik zie ze komend weekend maar mijn vriend kan er dan niet bij zijn, en ik wil wel graag dat we het samen vertellen...

Ninaatjuh vindt dit leuk.
  17. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Wat spannend ga heel hard voor je duimen❤

18. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Goedemorgen dames wat al veel hartjes
    Super mooi.

Hier erg misselijk had gister avonddienst viel me erg zwaar zo werk in de thuiszorg had gelukkig maar korte avond maar man man man wat kan misselijkheid lastig zijn zeg.

Ga er denk ik toch ook maar wat voor vragen. Had bij mijn zoontje ook extreem veel last van misselijkheid.

Als er dames echo hebben vandaag heel veel succes en hopen op nog meer ❤❤❤

Facebook groep na 3 maand ik vind het een goed idee :D

Siamara en Mikkie78 vinden dit leuk.
  19. Ninaatjuh

Ninaatjuh Bekend lid

16 dec 2017
    799
    1.087
    93
    Vrouw
    Snap dat je samen wil vertellen zo zitten wij ook is toch iets van je samen.
    Aan de rest maken we na 12week bekend willen we ons zoontje dan ook in betrekken. En dan vertel ik het ook op het werk.

Siamara vindt dit leuk.
  20. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

Ik werk normaal gesproken ook 40 uur per week in de gehandicaptenzorg. Maar zit nu al sinds maandag thuis. Afgelopen weekend op bed gelegen met griep, die verschijnselen zijn over sinds gisteren. Nu nog enorm verkouden, en misselijk. Ik wordt vooral heel misselijk als ik niet eet, dus ‘s ochtends als ik net wakker wordt met een lege maag is het het ergst.

Ik krijg dan ook alleen maar mandarijntjes en snack a jacks naar binnen. Verder niet haha.

Toen ik net zwanger was wilde ik zo graag kwaaltjes voelen, bevestiging van het zwanger zijn.. Maar nu neem ik dat toch een beetje terug!

Deel Deze Pagina