Wat een boefje haha. Wel leuk om nog een keer terug te komen maar het liefste had je gewoon al alles afgevinkt
@Hippie89 ik zie nu dat jij vandaag ook controle vk had. Nog een keer hartje luisteren, lekker kort op je 20 weken echo
De 20 weken echo was helemaal goed. Enkel gewichtje is maar een p27 , hopelijk volgende keer toch een iets hogere p waarden
ahhh fijn zeg. Gelukkig heeft de kleine nog tijd om te groeien in je buik ❤️. Krijg je nog een extra groeiecho ervoor?
Voorlopig niet, wordt elke keer gecontroleerd. Omwille van voorgeschiedenis wordt ook doorbloeding gecontroleerd en die was goed
Succes met je 20 weken echo @Qaayin ! Hopelijk is alles helemaal goed . Ik mag vanmiddag om 1 uur ook weer om te kijken of ze nu de ontbrekende dingen kunnen zien. Fingers crossed
@Qaayin succes vandaag! @Droompje123 jij ook! Hopelijk werkt de kleine eigenwijs vandaag wel mee hier op de helft vandaag
Succes vandaag @Qaayin , hopelijk een hele mooie echo. Ahhh fijn @Droompje123 ook niet te laat de echo, fingers crossed dat jullie ook de laatste dingetjes kunnen afvinken ❤️
Nou we kregen het weer niet kado, maar het is uiteindelijk wel allemaal gelukt en afgestreept. Onze kleine dame is helemaal goedgekeurd gelukkig!
@Lootje haha ja, draakje =‘D. @Steph321 uhu.. heerlijk haha! De echoscopist vroeg nog of we ook een 3D/4D echo gingen doen over een aantal weken. Dus ik zei ja met 28 weken! Toen zei ze, ik wens jullie en de echoscopist alvast veel succes. Hahaha =‘D.