Uitgerekend 16 t/m 30 september 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Zuremat, 5 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijtje90

Bijtje90 Actief lid

12 jan 2021
    295
    376
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar dit. Ik heb hetzelfde, behalve dat de placenta er dus niet eens voor ligt. De baby ligt (volgens de echoscopiste) eigenlijk perfect om haar te kunnen voelen, maar alsnog voel ik dr niet. Nu ruim 21 weken zwanger. Ik probeer me vooral niet gek te laten maken (en weet dus ook dat dat een vraag gaat zijn die ik andere zwangeren minder snel ga stellen).

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

wat een leuk cadeau!

hier gaat het goed.
    De baby is sinds gisteren ineens heel vaak aanwezig.
    Bewegingen worden steeds duidelijker :D

3. Neilia

Neilia Niet meer actief

ik voelde de eerste pas met 23 weken ;)
    Wel gelijk heel goed.
    Volgens de echoscopiste was het onmogelijk dat ik nog niks voelde met de 20 weken echo.
    Maar ik voelde echt helemaal niks.
    Met 23 weken zat ik bij de vk te wachten en lag mijn arm op mijn buik en ineens voelde ik iets.

het komt echt wel! Bij de 1 duurt het alleen iets langer dan bij de ander.

4. Neoflux

Neoflux Actief lid

23 dec 2019
    240
    293
    63
    Vrouw
    Eerst wist ik niet zeker of ik hem voelde, dacht dat het ook mijn darmen konden zijn. Maar nu wel heel goed en mijn man heeft hem gisteren zelfs gevoeld (was wel een heel hard schopje haha). Placenta ligt wel gunstig.

Daantje3 vindt dit leuk.
  5. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Vanmorgen weer bij de vk geweest, alles prima:thumup: wel weer 3 kg erbij en begin best vocht vast te houden.. dat wordt nog wat in de zomer:eek:

Steph321 en Daantje3 vinden dit leuk.
  6. Neilia

Neilia Niet meer actief

fijn!
    Ik hoop niet dat het stikwarm word deze zomer.
    Zwellen we allemaal op :p

7. HHJ

HHJ Bekend lid

31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Nou ik hoorde dus dat de voorspellingen zijn dat er meerdere hittegolven komen deze zomer:rolleyes:

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

:eek:
    Al was het na de zomers van afgelopen jaren wel te verwachten.

9. Steph321

Steph321 Actief lid

25 jan 2021
    195
    116
    43
    Vrouw
    Hier ook al last van vocht vasthouden. En waar het eerst niet zo snel ging met mijn gewicht nu intotaal al 6.5kg aangekomen :|. Afgelopen weken niet helemaal fit geweest en geen puf in mijn dagelijkse rondje wandelen,makkelijker eten, nou ik heb het gemerkt ;).

ik kreeg afgelopen dinsdag berichtje van verloskundige of ik zin en tijd had om vrijdag echo model te zijn, hahha ze testen nieuw apparatuur, nou die vraag was niet nodig hoor, duhh tuurlijk wil ik dat wel :p

HHJ vindt dit leuk.
  10. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Nog bedankt voor jullie reacties dames! Fijn om te lezen! Weet niet waarom, maar ik kreeg dus geen meldingen meer van dit topic. Terwijl ik juist net zelf had geplaatst, raadsel haha.

Ik maakte me niet persee zorgen om of de baby wel goed ging maar meer dat ik het echt heel jammer vond. Heb maandag controle gehad bij de verloskundige en alles was helemaal goed. Maandagochtend kinkhoestprik gehad, en denk dat ik daar dinsdag toch aardig last van heb gekregen want werd zó moe. Heb uiteindelijk dinsdag middag en woensdag bijna de hele dag op bed gelegen. En tsja sinds dinsdag middag voel ik haar dus heel veel.. dus nu voel ik me een beetje schuldig, was ik dan gewoon te druk met van alles om haar te voelen en had ik er nu de rust voor ofzo.. Ik weet het niet. Maar wel heel blij mee. Ook mijn man heeft gisteravond in bed een schopje gevoeld, en dat wilde hij zó graag. Dus ik ben wel blij :)

@Steph321 haha dat zijn leuke vragen ja! En 6 kg is toch niet zo heel heftig? Hier ook 6 kg aangekomen so far. Vind het eigenlijk wel prima haha.

Steph321 vindt dit leuk.
  11. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Dag meiden.

Wat ontzettend leuk om te zien wie er een meisje/jongetje mag krijgen.
    Hopelijk gaat t allemaal goed met jullie!
    Allemaal al 20 weken echo gehad?
    Ik heb niet alle berichten gelezen hoor.hihi. zijn er zoveel. Maar ook wat mooie echo s voorbij zien komen. Zo leuk om te zien.
    De tijd vliegt en inmiddels ben ik weer zwanger. Echt bizar hoe snel eigenlijk, maar op 1 op andere manier wist ik dat dat zou gebeuren. Bizar toch. Ben 35 jaar! Anyway wou t toch ook even hier laten weten. Ben nog maar heel pril. Heb 20 mei een eerste licht positieve test in handen gehad. Wil t nog even stil houden maar ben even blij om t hier te delen dames.

Wie is er al bezig met de babykamer? En al shopdrang hihi. Geniet ervan.

Liefs Stessje86 (Mandy)

BS155, Neoflux, Bijtje90 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Wat fijn! Gefeliciteerd! Wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe ♡

Stessje86 vindt dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

wat leuk dat je je weer even komt melden!
    Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap :D

hier geen babykamer. de baby komt bij ons op de slaapkamer en gaat uiteindelijk samen met L op 1 kamer.
    Shopdrang is er wel maar omdat ik het geslacht niet weet valt er weinig te shoppen :p

14. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Maar het is zo knap dat je het geslacht niet wilt weten.voor alle dames hier trouwens. Ik zou dat echt niet kunnen hihi. Vanaf hoeveel weken begin de misselijkheid bij jullie ongeveer???
    ach dat shoppen komt dan wel hihi.QUOTE="Lotion, post: 23669440, member: 106815"]wat leuk dat je je weer even komt melden!
    Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap :D

hier geen babykamer. de baby komt bij ons op de slaapkamer en gaat uiteindelijk samen met L op 1 kamer.
    Shopdrang is er wel maar omdat ik het geslacht niet weet valt er weinig te shoppen :p[/QUOTE]

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

pfoee even nadenken hoor.
    Ik geloof al met 5 weken.
    had er ook echt behoorlijk last van.

Ben je al voorbij NOD?

ja ik gooi gewoon favoriete lijstjes vol op websites.
    Als de baby er dan is kan ik alles bestellen en is het de volgende dag in huis.
    Heeft de kraamverzorgster ook gelijk wat te doen :p

16. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Das slim:) ik gok paar dgn na NOD. Echter vind ik dat lastig. Je weet nooit hoe lang mijn cyclus nu was. Naja zal om paar daagjes gaan.
    Geniet van de schopjes. Of is hij of zij lekker rustig??

17. Sienna96

Sienna96 Bekend lid

20 sep 2018
    531
    389
    63
    Vrouw
    Ahh wat super fijn voor je!! Ik wens je een gezonde en fijne zwangerschap! ❤️
    Wat fijn dat je ze snel weer bent aangeteld!
    Volgens mij hebben we inmiddels allemaal (een goede) 20 weken echo gehad. Echt super fijn!

wij zijn bezig met het verbouwen van onze zolder zodat we zelf op zolder kunnen gaan slapen. En erna kan ik me richten op de babykamer :)

18. Stessje86

Stessje86 Actief lid

1 okt 2017
    350
    338
    63
    Vrouw
    Deventer
    Wat fijn!! Nou dat gaat zeker lukken he!!
    Al leuke ideeën of een stijl in gedachten?

Sienna96 vindt dit leuk.
  19. Bijtje90

Bijtje90 Actief lid

12 jan 2021
    295
    376
    63
    Vrouw
    Aawwww wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!!

hier druk met het kamertje. Probeer online te zoeken wat ik allemaal nodig heb maar als nieuwe mommy to be best lastig! Ben zelf niet misselijk geweest, maar scheelt per persoon natuurlijk!

geniet van het mooie nieuws en leuk dat je het even laat weten! :thumup:

20. Droompje123

Droompje123 Bekend lid

28 okt 2020
    680
    738
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super fijn. Ik wens je een heel voorspoedige en gezonde zwangerschap toe! :) hier begon de echte misselijkheid een beetje rond de 6 weken volgens mij.. zo stom, ik dacht toen dat ik dat allemaal tot op de dag zou onthouden, nou niet echt waar haha.

Hier heel druk met de babykamer, maar was een flink werkje bij ons haha. De muren zijn helemaal van hout en staan nu 2x in de grondverf, dus de volgende laag wordt éindelijke de definitieve kleur! En de kozijnen en deuren en ramen en balken kunnen nu ook in de definitieve kleur geverfd worden (waren de meest náre kleur groen mogelijk om over te verven haha). Alle meubels hebben we al. Heb ik grotendeels ook zelf opgeknapt, ik hou van brocante meubeltjes, zie foto voor de metamorfose van de commode, héérlijk!

Maar ben nu wel toe aan dat het klaar is en dat ik daar lekker kan gaan zitten haha.

Bijgevoegde bestanden:

Neoflux en Bijtje90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina