Ahhh super lief meis. Ik heb morgen onze termijnecho. Ben dan 10+4 of 5. Heel spannend. Laatste echo was met 9+1 zag er goed uit. Toch vind ik t wel spannend. Maar mn buik is al flink dus tjah ook wel denk ik.... voelt goed. Ik laat jullie weten
hier gaat het redelijk. Heb veel dagen dat ik ontzettend moe ben. Zelfs na 8 uur slapen kom ik amper mijn bed uit. Ik heb ‘s nachts veel been krampen dus die zorgen er voor dat ik geregeld midden in de nacht naast mijn bed staat te vloeken en tieren. De baby doet het gelukkig heel goed. Beweegt lekker veel en ligt momenteel flink te duwen.
Hoe gaat het met jullie allemaal? Morgen 30 weken. Aftellen kan beginnen.. ik kijk er erg naar uit maar vind het ook weer heel spannend! En ohjee.. hier nog steeds namenstress.. Ik vind het echt heel lastig! We hebben al een zoon F.i.n.n Nu twijfels tussen S.a.a.r of J.u.l.i.a of J.u.l.e Wat vinden jullie leuk bij de naam van grote broer? Of misschien nog andere suggesties? Ps mocht je mij toevallig herkennen/kennen, dan ssst aub ☺️
Ik zou kiezen voor S of J…a Zelf vind ik S er het beste bij passen. Bij J..e vind ik de uitspraak verwarrend.
Ja goed!! 2 dgn vooruitgezet. 11 weken precies was ik afgelopen vrijdag♡ Zo blij. Gelukkig mag ik 19e alweer hartje luisteren. Aan de andere kant heb ik ons kindje al gevoelt dus mag ik me heel erg gelukkig prijzen!! Maar blijft zo speciaal en bijzonder en ook spannend dus. Weet jij al of je een meisje of jongen krijgt en hoe voel je je???
Ahhh yes wat fijn!! Gefeliciteerd!! hopelijk kan je nu echt gaan genieten! Het blijft zo’n spannend iets zwanger zijn inderdaad. Wij krijgen er een jongetje bij! Dus dat wordt een druk huishouden met allemaal mannen hahaha.
Had weer even geen meldingen ontvangen... Vandaag 30weken. Afgelopen maandag groeiecho gehad en ze lijkt iets boven gemiddeld te zijn qua gewicht. Over 3 weken weer een groeiecho ter vergelijking. Ik probeer echt op te letten wat ik eet maar vind dat echt heel lastig. Heb veel vreetbuien en daarna schuldgevoel. Ben zelf ook al veel aangekomen, dus moet wel echt gaan opletten, nu nog doen. Ben wel begonnen met zwangerschapsyoga en verder nog 4 weekjes werken. Erg aan het aftellen! Hoe is het met jullie?
hoe veel ben je al aangekomen dan? Ik vergeet constant te wegen maar ik zit denk Max op de +4 momenteel. En dat ze iets boven gemiddeld is hoeft niet te komen door wat jij eet hè. gemiddelde kinderen bestaan bijna niet.. er zijn te zware kinderen en te lichte kinderen en daar krijg je gemiddeldes van
Ik zit nu op +14 dus dat is behoorlijk.... met mn begin BMI had ik over de hele zwangerschap 7 tot 11,5 kilo aan mogen komen...
Ik kwam in mn eerste zwangerschap 27 kg aan was ook heel veel vocht, maar toch.. vorige zwangerschap 13 kg en tot nu 6 kg in deze zwangerschap.. wordt iedere keer beetje minder Verder gaat hier alles goed, ontzettend moe, maar uit bloedprikken kwamen geen bijzonderheden, dus moet het er maar mee doen.. nog 3.5 week werken en lekker met verlof, begint 1 week eerder met vakantie uren.. begin nu langzaam aan af te tellen