Wij hebben ook kans op een tweeling, vaak slaat dat een generatie over toch? Mijn oma is van een tweeling, heb altijd gedacht dat ik ook een tweeling zou krijgen. Het eerste wat ik zei bij mijn eerste kindje was; waar is de tweede?
Oh man.. mijn schoonvader is van een tweeling.. Voor alles is een oplossing maar pfiewww.. Dát zou toch wat zijn
Heel veel succes @aicirtap Welkom nieuwe meiden! Sorry, ben normaal van het ervoor gaan zitten en teruglezen + reageren, maar het is een ziekenboeg hier thuis en ik ben zelf ook niet in orde. Dus ik lees hier wel alles, maar het meeschrijven komt weer als iedereen opgeknapt is! (Geen corona hoor)
Maar als je een cryo tp had dan maakt die dubbele eisprong toch niet uit want die vergaan omdat een embryo terug is geplaatst? Volgens mij kan het alleen als er 2 cryo's zijn teruggeplaatst of je cryo zich splitst (eeneiig). (of dat je natuurlijk onbeschermde sex had rondom de terugplaatsing )
Vooral het láátste we hadden Sexverbod maar genergeerd de kans is gewoon aanwezig omdat het natuurlijke cyclus is met eigen eisprong en daar hebben ze 5 dagen erna nog een embryo bijgeplaatst
Vruchtzak was te klein voor 6 weken, eerder 5 weken plus 2/3 dagen. En ze konden geen dooierzakje zien. Wel een wit streepje maar of dat de embryo is??? Ze gaat nog overleggen met de gynaecoloog. En verder is het afwachten tot volgende week donderdag of er dan een ander beeld is. Maar ik hoop nergens op.
O shit dat is niet zo’n goed nieuws.. maar ik heb wel vaker gelezen dat het vruchtzakje in het begin wat achterloopt. Was ze erg negatief?.. Echt balen zeg Had gehoopt op goed nieuws voor je . Z
Pff balen dat je nu een week in spanning moet zitten. Ik las hier laatst ook een topic van iemand die dit had en zelfs folders kreeg voor een miskraam geloof ik? Week later was het gewoon oké voor exact de termijn die zij al dacht. Dus misschien was het gewoon nog te vroeg?
Verdikkie! Dat is niet het nieuws waarop je hoopte. Heel vervelend dat je nog zo lang moet wachten. Snap dat je hoopt op niks maar toch blijf je hoop hebben natuurlijk! Hopelijk kan je een beetje afleiding ergens in zoeken en gaan de dagen snel voorbij!
Ah jeetje. Dat is niet het nieuws waar je op hoopt. Ontzettend spannend voor je zeg. Hopelijk zit het alsnog goed.
. Wij hadden het er thuis nog over. In zowel man zijn familie als die van mij komen tweelingen voor. Mijn man zijn moeder ging ook nog voor een vierde, en surprise! Dat werden dus echt nummer 4 en 5 .