Er was een mooi klein hartje te zien, ongeveer 6 weken zwangerschap alles zag er mooi uit! wel wat hoge bloeddruk 130/87, ik weet eigenlijk niet of dat heel erg is ( heb mij er nooit in hoeven verdiepen)
Ach super fijn! Dat mooie hartje. Ook vrij vroege echo ik moet pas met 9 weken... volgens mijn berekening
Echo was goed. Vruchtje was ongeveer tussen de 6 en 7 weken, maar echo was uitwendig. Hartje klopte stevig.
Super fijn @Lotion & @Vlinder123! Ik duim voor jou, @Alieke! Ben zelf best zenuwachtig voor morgen haha. Even geduld nog!
Yesss wat fijn meiden @Lotion en @Vlinder123 @Irismarieke ik snap je helemaal, ben ook zo zenuwachtig! Krijg jij een inwendige of uitwendige echo? Bij mij proberen ze eerst uitwendig
Fijn die goede echo's meiden!! Ik ben morgen om 09:30 uur aan de beurt... Ben zo mega zenuwachtig vorige keer slecht nieuws gekregen en zo bang dat we dat nu weer krijgen. We gaan het zien. Heel veel succes voor degene die morgen ook hun eerste echo hebben!
Ah spannend he? Bij mijn praktijk is het standaard inwendig met deze termijn. Duimen draaien maar haha