Hi dames! Ik ben erg afwezig geweest omdat ik echt super mega moe ben. Verschrikkelijk kan heel de dag wel slapen (behalve snachts).. Tijdens mijn nachtelijke wakker uurtjes vroeg ik me af of een van jullie ooit een lisexcisie heeft gehad? Ik heb 16-11 een lisexcisie gehad en vroeg me af of ik eigenlijk de gynaecoloog moet inlichten dat ik zwanger ben.. Aangezien ik binnen 2 maanden na de ingreep zwanger ben ..
Ik moest even googelen wat het was. Je loopt nu bij verloskundige toch? Weet zij er iig al vanaf? Ik denk dat het inlichten van de gynaecoloog geen kwaad kan en misschien dat het jou wel wat meer geruststelling geeft. vervelend dat je in de nacht niet kan slapen zeg! Dan gaat je hoofd echt overuren maken.
Ik ben trouwens terug gekomen van de ik wil geen Nipt naar ik ga voor de Nipt maar enkel voor de neven bevindingen 180 euro ongeveer en daarmee word kanker opgespoord ook bij de moeder toch ? Ik zou er maar jaren meelopen terwijl ik het eerder had kunnen weten dat kan ik niet maken tegen over mijn kinderen als alleenstaande vrouw ! Weet iemand of ze alle kanker kunnen opsporen of alleen als er al zeer veel kankercellen zijn ?
Pff ja echt verschrikkelijk. Vandaag vanaf 3;15 wakker.. mijn zoontje wil de afgelopen dagen midden in de nacht een slokje water en een knuffel en gaat dan weer slapen. Alleen dan lukt het mij dus niet meer in slaap te komen en precies wat je zegt; dan draait je hoofd inderdaad echt overuren. Ik ben bij de verloskundige inderdaad maar heb pas dinsdag m’n eerste echo! Ik heb er verder nog niks van gezegd. Ik bedenk het me ook eigenlijk nu pas haha oeps
ja daarmee zien ze ook afwijkingen (je snapt wat ik bedoel) bij de moeder Geen idee of ze alle kanker kunnen opsporen maar volgens mij zien ze dat er iets niet goed is qua cellen en daarna volgen er dan vervolg onderzoeken.
aii ritme omgedraaid, vervelend! Ik heb geen lisexcisie gehad maar ik zou de gyn even bellen om het te vragen.
Ohww nou dan gewoon vertellen bij je eerste echo en misschien ook even je gyn bellen. Als ouder ben je al zo druk, dan schiet er soms wel iets bij in. Je denkt er nu iig aan.
*zwaaaii* Hier even wat stiller geweest, weer volledig aan het werk, sneeuw & kids enz enz Ben wel blij om weer aan het werk te zijn, lijkt toch dat ik minder last van “mezelf” heb. Vermoeidheid lijkt ook minder te worden. @nipt test; Gaan wij doen, zonder nevenbevindingen.
Voor degenen die al een kindje hebben en ervaring hebben met een co-sleeper, hoe doe je dat in combinatie met je bed op klossen? Ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen, liefst zou ik geen klossen eronder zetten, maar dat is voor de kraamzorg wel verplicht toch?
Ik beval denk weer thuis en zet na de bevalling de klossen onder dochters bed en krijg daar de na controles. Ook is het voor het bed verschonen op de juiste hoogte maar dat doe ik zelf en als ik dat niet kan laat ik dat een familielid of vriendin doen.
Mijne kon niet zo hoog en ik zelf ben maar 1,55 dus ik had een mega hekel aan zo hoog bed ook toen de weeën begonnen had ik hem pas op de klossen gezet.