Ik denk ook een meisje, deze zwangerschap voelt echt anders dan bij m’n zoontje. Ook andere cravings enzo. En gewoon een gevoel.. Maar dat gevoel kan ook gevoed worden door het feit dat ik het nu ook wel heel erg leuk zou vinden om nu een meisje te krijgen (jongen is even welkom natuurlijk ). Ik ben ook de hele dag misselijk en echt kapot moe. Kan de hele dag wel slapen.. En mijn darmen doen echt vervelend pff..
Hoe doen jullie het eigenlijk met broeken? Ik merk dat mijn jeans net te strak zitten nu, en nu heb ik wel gelezen over een elastiekje om de knoop maar met de rits dicht is het nog steeds te strak. Zwangerschapsbroeken lijken me nog echt te vroeg, denk dat die afzakken. Tips?
Toch aan de zwangerschapskleding denk ik! Afzakken zal wel meevallen. Ik probeer het ook uit te stellen, maar het is eigenlijk geen doen meer...
Haha ik lees mee! Ik had een zwangerschaps tregging besteld, soort legging maar dan wel uitziend als broek. Maar inderdaad, die band is nog heeeeel veel te groot haha.
Op dit moment passen mijn broeken nog goed, was afgevallen voordat ik zwanger raakte en toen zaten ze flink los, maar had niks nieuws gekocht nog aangezien alles dicht zit . je hebt zwangerschapsbroeken waar geen buikband in zit, mamalicious heeft die bijvoorbeeld. Volgens mij is het principe van zwangerschapskleding bestellen, dat je gewoon je normale maat besteld. Zwangerschaps kleding is erop gemaakt mee te rekken. Zoiets bijvoorbeeld https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/kleding/jeans/slim-fit-zwangerschapsjeans-20010156.html?cgid=mm-jeans-collection-maternity&dwvar_colorPattern=20010156_DarkBlueDenim
Ik heb het geluk dat ik nog thuis werk dus nu is het vooral joggingbroeken haha! Maar ik zal eens gaan rondkijken voor broeken zonder band of met lage band, want ik denk inderdaad dat zo'n normale band echt nog véél te los zit. Was wel makkelijker geweest als je naar een winkel kon, jeans moet ik meestal wel echt even passen.
Haha kijk dat is fijn, ik draag grootste gedeelte van de dag een yoga tight , deed ik al daarvoor, zit gewoon super fijn. Ik ben thuis met de kindjes dus hoef niet zo vaak de deur uit, haha dus geen probleem als ik er thuis wat slonzig uitzie . Ik had aan mijn berichtje net een link toegevoegd met een voorbeeld, misschien heb je er wat aan
Ik draag voornamelijk deze broeken: https://www.zalando.nl/only-onlpoptrash-broek-on321a0gx-i13.html Eigenlijk een soort nette joggingsbroek. Heupmodel dus die kan ik de hele zwangerschap dragen.
O meiden ik zit hier verdrietig te zijn. Had net roze bloedverlies... zo begon mijn vorige miskraam ook. Had al wat zeurende menstruatie krampen in mijn rug maargoed heb ik vaker gehad de laatste weken. De zwangerschapssymptomen waren veel meer aanwezig dus had zo'n goede hoop
Het hoeft niets te betekenen he! Kan van alles zijn! Bel je morgen anders even naar de verloskundige? Misschien kan je echo vervroegd?
O ik snap je onzekerheid heel goed het hoeft niks te betekenen maar bloed is gewoon het allerlaatste wat je wil zien als je zwanger bent. Morgen even de vk bellen en dan kijken wat ze voor je kunnen doen! Meestal willen ze wel een echo maken. Dan word je hopelijk gerustgesteld. Sterkte vanavond, naar om zo te stressen
Ja maar in combi met een af en aan zeurende buik en rug durf ik geen hoop ik hebben ook om mezelf te beschermen. Ik ga morgen sowieso gelijk bellen en hoop dat ik morgen gelijk voor een echo mag