Nee hè... verdorie!! En hoeveel weken zou je nu ongeveer moeten zijn? Het is zeker bijzonder en het bewijst maar weer dat het ook een wonder is. Ik heb geen ervaring er verder mee, mijn mk kwam zelf op gang. Heel veel sterkte *knuff* Ik knijp hem nu ook wel even.. wat nou als.. nietdoennietdoen
ahhh neee wat verdrietig zeg, wat je zegt het is zo kwetsbaar en mooi. Ik hoop dat het jullie als je er aan toe bent nog een keer gegund is. Heel veel sterkte ❤️
ah nee Ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je wel ontzettend veel sterkte wensen. Hopelijk verloopt het allemaal snel en gemakkelijk.
Oh nee, ik zat al de hele tijd op dit topic te klikken om te kijken of je al iets had geplaatst. Wat óntzettend verdrietig!! Heel veel sterkte. Knuffel!
Wat verdrietig, veel sterkte! Hier geen ervaring met een curettage, maar wel met een missed abortion (maar dan gestopt met 6+1) en medicatie. Dat is hier heel voorspoedig verlopen en het bloedverlies was na een week klaar. Het was heel goed te doen en m'n testen beginnen netjes af te lopen. Maandag hopelijk schoon bij de echo. Nogmaals veel sterkte!
Aah nee @Stessje86 wat verdrietig! Ik heb in september/oktober een missed abortion gehad. Ik was 10 weken zwanger toen we erachter kwamen dat het hartje niet meer klopte en dat ons kindje ook niet verder dan 8 weken was gegroeid. Ik heb eerst afgewacht, maar helaas kwam het niet spontaan op gang. Toen op 30 september gestart met medicatie om een miskraam op te wekken en op 1 oktober is het op gang gekomen en ben ik het kindje verloren. Ik heb dus geen ervaring met curettage helaas. Ik wilde dat toen ook echt niet ivm de risico’s enzo. Het is heftig, neem de tijd! Hopelijk mag je erna, zodra je eraan toe bent, snel weer blijvend zwanger zijn! ♥️ Sterkte!
Jouw echo was ook niet goed zie ik, wat verdrietig. Jij ook veel sterkte Best veel meiden in dit groepje zeg!
Hier nog een klein weekje tot de termijnecho. Ik kan niet wachten! Ik heb deze week een paar dagen de babywatcher in huis, maar 10 weken is nog wel erg vroeg om er mooie beelden mee te krijgen merk ik. Maar ik heb ons kleintje weer even gezien, mooi gegroeid, goede hartslag en lekker veel beweging!
O nee meid wat verdrietig. Mijn vorige zwangerschap was ook een miskraam waarbij het kindje bij 8.1 gestopt was met groeien. Ik had al bloedverlies waardoor ik heb gewacht op een spontane miskraam. Dat is het uiteindelijk ook geworden. Geen ervaring met curettage maar alvast heel veel sterkte
Daar komt mijn wens ook wel vandaan. Samen zijn, gezelligheid, veel aan elkaar hebben Voor jou nummer 5 dus! Gaaf!
Aaah stessje, wat een verdrietig bericht! Het is precies wat je zegt, ontzettend mooi maar ook ontzettend kwetsbaar! Ik heb 4 jaar geleden een curretage gehad, dat is me alles meegevallen en heeft gelukkig ook geen gevolgen gehad. Hier dus een ‘positieve’ ervaring. Wil je het liefst een curretage? Veel sterkte de komende tijd!
Het voelt dubbel tegenover Stessje om nu een blij bericht te plaatsen De echo was heel goed. De kleine uk was druk aan het bewegen, we zagen armpjes en beentjes. Echt zo opgelucht! 2 dagen vooruit gezet, ik ben nu uitgerekend op 18 september ❤
♡ UITGEREKEND SEPTEMBER 2021 ♡ 16. 17. 18. ♡BS155 - 30 jaar - 2e kindje ♡Steph321 - 35 jaar - 3e kindje ♡Lootje - 36 jaar - 4e kindje 19. ♡Alieke - 5e kindje 20. 21. ♡Droompje123 - 28 jaar - 1e kindje ♡IrisMarieke - 30 jaar - 4e kindje 22. ♡Lotion - 29 jaar - 4e kindje ♡Hippie89 - 31 jaar - 2e kindje 23. ♡Augustus2019 - 27 jaar - 2de kindje 24. ♡Bijtje90 - 30 jaar - 1e kindje ♡Daantje3 -32 jaar - 2e kindje 25. ♡Qaayin - 26 jaar - 2e kindje 26. ♡Sienna96 - 24 jaar - 2e kindje ♡Neoflux - 34 jaar - 1e kindje 27. 28. HHJ - 27 jaar - 3de kindje 29. ♡Set - 30 jaar - 3e kindje 30. OKTOBER1. Stessje86 - 2e kindje ♡Din - 27 jaar - 1e kindje Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (4) | Onbekend (14) ♡ AFSPRAKEN ♡Februari: 26: Stessje86 - eerste echo 08.30 26: Lootje - termijnecho 14.30 uur Maart: 1: Steph321 - termijnecho 9:20 2: IrisMarieke - termijnecho, intake, nipt 09.00 2: Bijtje90 - termijnecho 17:00 3: Lotion - termijnecho 16u30 3: HHJ - termijnecho 08.30 3: Alieke - termijn echo 19.40 3: Hippie89 - termijnecho 17.30 4: Neoflux - intake 17.15 5: Daantje3 - termijnecho 8:30 5: Qaayin - termijnecho 13.15 6: Droompje123 - termijnecho 14.45 8: Din - termijnecho 13:00 8: Set - termijnecho 13:00 9: Sienna96 - termijnecho 9:40 9: Neoflux - termijnecho 17.15 13: BS155 - termijnecho 12.00 17: Lotion - intake 16u30 18: augustus 2019 - termijnecho 18: IrisMarieke - geslachtsecho 15:20 April 1: Lootje - controle vk 20: Lootje - 20 weken echo Sterretjes☆ MLB ☆ Motherofdragons ☆ Droomwens79 ☆ Aicirtap ☆ Vlinder123