Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryelle

    Maryelle Actief lid

    10 feb 2015
    294
    129
    43
    Vrouw
    @Kimmy133 & @Cobon Nog gefeliciteerd!

    @dburg282 Fijne vakantie!! Balen zeg dat je alsnog met voorrang er zo lang over hebt gedaan :( Hoe laat vlogen jullie?

    Nog anderhalve week werken voor mn vakantie pff zo geen zin meer in eigenlijk haha. Ben ook echt wel aan het aftellen naar mn verlof stiekem :o:

    Vrijdag de glucosetest gehad, ik ga woensdag naar de vk maar kan mn waarden al zien :), lekker laag haha nuchter 4.5, na een uur 6.8 en na 2 uur 4.0.

    Slecht slapen valt nog wel mee gelukkig maar ik merk wel dat het wat moeilijker wordt om een fijne houding te vinden, toch ook het voedingskussen maar is erbij gaan pakken misschien. @Kimmy133 heb jij je kussen al getest?
     
    Mich92 en Kimmy133 vinden dit leuk.
  2. dburg282

    dburg282 Actief lid

    12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    Dank je wel! Wij zouden 8:30 vertrekken, uiteindelijk is dit 9:20 geworden. Maar we zijn er!
     
  3. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    @dburg282 fijne vakantie!

    Wij hebben vanavond de bevallings informatiebijeenkomst. Leuk voor me vent aangezien dit zijn eerste keer is .
    En voor mij de eerste keer een thuisbevalling ( als alles goed blijft gaan natuurlijk) nog een beetje vroeg maar de bijeenkomst van 23 sept durf ik niet aan :roflmao: ( hopelijk dan al bevallen ;))
     
    Cobon vindt dit leuk.
  4. Kimmy133

    Kimmy133 Bekend lid

    2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    zeker! Hij ligt echt heerlijk!! :)
     
    Cobon vindt dit leuk.
  5. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Was het leuk? :)
     
  6. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Ja en toch nog wel wat waardevolle info ;) dus was me tijd meer dan waard
     
  7. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    607
    218
    43
    Ik word echt knetterrrrrr gek van de maagzuur, ben er gewoon beroerd/misselijk van vanavond. Helpt waarschijnlijk ook niet mee dat er veel spanning op mijn buik staat en de kleine enorm beweegt.

    Ik vind het heel lastig dat niet alles meer lukt. Dan probeer/stuntel ik toch en ben ik daarna kapot/harde buiken.
    Merk echt dat de nesteldrang toeneemt én ik dingen moeilijk uit handen kan geven.

    Zo klaagmodus uit. Hoe is het met jullie? :roflmao:
     
  8. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Ah heel vervelend en heel herkenbaar :(
    Gebruik je al Omeprazol? Zit je baby ook hoog? Ik heb soms het idee dat hij in m'n maag en longen is gaan zitten ;)
    Hoe is het met de zolder?

    Nog twaaaaaaaalf weken :confused::|
     
  9. septemberbaby22

    19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    Hier merk ik ook dat het iets zwaarder wordt, ik slaap gelukkig nog wel goed, maar ben de laatste dagen toch weer wat meer vermoeid. Ook voelt mn buik aan de bovenkant niet echt lekker, lijkt een soort buikspierpijn, maar kan het niet echt plaatsen... iemand die dit herkent?

    Ook groeit mijn buik goed, maar ben ik de afgelopen 3 weken niks aangekomen in gewicht, dat vind ik maar vreemd. Zit nu in totaal op 5 kilo.

    De baby is verder lekker druk aan het bewegen wat wel heel gezellig is! :D
     
    Mich92 vindt dit leuk.
  10. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Heb je het gevoel dat je een strakke band om je buik hebt? Hoge buikpijn kan vanalles zijn maar hou dat even in de gaten!
     
  11. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    607
    218
    43
    Jaa baby zit soms zo hoog met kont/hoofd of met haar benen. Dat helpt inderdaad ook niet. Heb omeprazol gehaald, maar helpt ook niet fantastisch. Toch maar tussendoor rennies gebruiken, haha.

    De zolder gaat goed, zaterdag wordt alles gespoten!! Dan moeten er nog wel dakramen in, maar dat wordt pas na onze vakantie. Dan nog wat kleine dingen en dan gauw beide dames verhuizen, want ik krijg er jeuk van, haha.
    Vooral het feit dat ik zelf niks kan doen om alles wat sneller te laten verlopen is vervelend, haha.
     
  12. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    607
    218
    43
    Over de gehele breedte niet of alleen aan de zijkanten? Kan van alles zijn idd, maar herken het niet perse.
    Vind de bewegingen ook gezellig :rolleyes: en vooral zo mega bijzonder!
     
  13. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    607
    218
    43
    Wat voor luiertas hebben jullie?
    Ik kijk nu naar een mozzbags rugtas, maar kaaaaaching haha. Aan de andere kant; boeiend, want hoef maar weinig te halen.
     
  14. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Ohh jullie hebben echt grondig verbouwd dus! Haha ik ken het helemaal. Vorige baby waren we net verhuisd en de babykamer in wording moest alles aan gebeuren, op een gegeven moment moet het gewoon KLAAAAAR!

    Ik heb geen luiertas, ook nooit gehad. Liefhebber van canvas tasjes :p en als de halve inboedel mee moet neem ik deze van de Hennes mee

    Screenshot_20220629-163055.png
     
  15. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wij hebben een tas gehaald bij de Ikea, lekker veel vakjes en voelt degelijk aan :thumup:

    Ga geen super dure tas halen vind dat echt zonde haha
     
  16. septemberbaby22

    19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    Het was echt in het midden, maar heb de afgelopen dagen er wat meer op gelet niet mijn buikspieren te gebruiken en het is al een heel stuk minder! Even op letten dus..

    Ik heb een Joolz Kinderwagen gekocht en daar zat een bijpassende luiertas bij!
     
    Cobon vindt dit leuk.
  17. Maryelle

    Maryelle Actief lid

    10 feb 2015
    294
    129
    43
    Vrouw
    Dit is zooo herkenbaar haha, over 2 weken moet de verhuizing plaats gaan vinden en er moet nog zoveel gebeuren in mn hoofd. Mijn vriend blijft maar zeggen dat het wel goedkomt maar ik geloof het pas als alles achter de rug is haha. Eerst maar op vakantie volgende week (als de boeren schiphol niet gaan blokkeren, oeps).

    Grappig wat een verschil er kan zijn, mijn dochter ligt juist enorm laag, gisteren was ze zo laag aan het wiebelen dat ik dacht er komt zo een handje uit :roflmao:

    Ik heb deze luiertas besteld, een rugtas leek me echt heel handig, en met allerlei handige vakjes (zoals die aan de zijkant voor de billendoekjes )

    [​IMG]
     
    Cobon vindt dit leuk.
  18. PerfectChaos

    PerfectChaos Actief lid

    14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Ik heb de luiertas die bij me kinderwagen zit . Kan ook me eigen zooi in :|
     
  19. Mich92

    Mich92 Bekend lid

    25 nov 2015
    607
    218
    43
    Ja dat is sowieso van belang dat mijn eigen zooi er ook in kan.
    @Maryelle die vind ik ook leuk! En idd, een rugtas wel zo handig. Ik hoef ook niet perse een echte luiertas, vooral 1 die praktisch is en ook zonder baby te gebruiken valt, :rolleyes:
     
    Maryelle en Cobon vinden dit leuk.
  20. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Zouden jullie 34/35 weken zwanger nog naar Schiermonnikoog gaan? Ik wil er zo graag nog even een paar dagen heen als mijn man vakantie heeft, maar ik zie mezelf al per walvishelikopter naar het ziekenhuis getakeld worden :p
     
    Maryelle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina