Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarenFay

    MarenFay Lid

    31 aug 2017
    60
    78
    18
    Vrouw
    Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!

    Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben, was eigenlijk niet te missen. Ik had weer dezelfde extreem gevoelige borsten en steken in mijn lies als bij de vorige keren. Helaas de migraine ook al weer begonnen, deze week al 3 keer...

    Mijn uitgerekende datum zal ongeveer 21 september zijn, maar als het goed blijft gaan, ga ik uit van begin oktober. Bij mijn 2 zoontjes ook dik door 41 weken heen gegaan. Ik verwacht dus wel weer olifanten dracht:eek:;)

    Wat een onzekerheid @Nosja92. Ik kan ook altijd erg onzeker worden van testjes. Ik zie wel oploop bij jou. Je kunt er idd weinig aan veranderen. Hoe waren de testjes bij je andere kinderen?

    @Flops: jeetje wat heftig! Extra spannende tijd voor jullie.

    @Irisje24: slecht slapen herken ik ook. Elke ochtend 5 uur wakker en niet meer kunnen slapen. Vorige zwangerschappen heb ik dit ook gehad, maar pas vanaf een week of 20. Raar voor mij dat het nu al zo snel is.
     
    Nosja92 en Cobon vinden dit leuk.
  2. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Welkom! :)
    heftig zeg, zo’n verlies. Hebben ze er een reden voor kunnen vinden of gewoon domme pech? :(
    Hopelijk nu een zorgeloze zwangerschap en in september een prachtige baby!
     
  3. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Jij ook gefeliciteerd! ❤️
    Olifantendracht haha. Bij mijn zoontje ben ik bevallen met 40+3. Ik hoop, als alles goed gaat, toch wel wat eerder te bevallen. Half september lijkt me prachtig:roflmao:

    Slecht slapen is hier ook al aanwezig.
    5:30 uur is het al de hele week. Hopelijk zet dat niet de hele zwangerschap door!
     
  4. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Ik heb ook echt extreem veel getest:roflmao:
    Ook omdat ik achteraf veel te vroeg ben begonnen maar ik ‘wist het zeker’.
    Vorige zwangerschap 1x getest na nod hahaha
     
    Nosja92 vindt dit leuk.
  5. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ik had een laagliggende placenta, achteraf bleek dat m'n zware bloeding niet daarvan kwam maar doordat de placenta los liet (deels) toen is er een infectie naar binnen geslopen en na een week (en een hele mooie GUO) braken de vliezen ineens en werden de weeen heel snel heel zwaar
     
  6. MarenFay

    MarenFay Lid

    31 aug 2017
    60
    78
    18
    Vrouw
    @Brittmuffin haha half september lijkt mij ook prachtig! Kan ik mij vast inschrijven?:roflmao:

    @Flops: och jee...wat verschrikkelijk! En dat terwijl de guo goed was. Kunnen ze ook iets zeggen over een mogelijkheid op herhaling? Ze gaan je dan in ieder geval goed in de gaten houden. Weet je al hoe dat traject er uit gaat zien?
     
    Brittmuffin vindt dit leuk.
  7. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    ♡ Uitgerekende datum

    16 september


    17 september

    18 september

    19 september

    20 september

    21 september

    LivSophia - 1e kindje

    22 september

    23 september

    24 september


    25 september

    Kaktus - 1e kindje

    26 september

    27 september

    ♡ Cobon - 3e kindje
    Bloemm90 - 2e kindje

    28 september

    29 september

    30 september



    ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing | ♡ Nog onbekend



    Afspraken
    17 januari -Kaktus- afspraak gynaecoloog
    9 februari - Cobon - eerste echo gynaecoloog
     
  8. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Hallo allemaal :)

    Vanmorgen positieve test in handen. Nod is pas a.s. dinsdag maar sluit me wel alvast graag aan.
    Spannend allemaal! Hopen dat alles vlot en fijn mag verlopen en we over een tijdje een gezond baby'tje ter wereld brengen :D:).

    Iedereen nog proficiat'
     
    Brittmuffin, Cobon, Nosja92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    @Flops , jeetje wat heftig. Fijn dat ze jullie goed in de gaten houden maar kan me voorstellen dat het ook met die extra controle extra spannend voor jullie blijft!

    @Bloemm90 welkom! Voel je je nog goed? Of al veel last van klachten? Ga je het binnenkort al vertellen of wacht je daar nog even mee?

    @Nosja92 de testdrang herken ik. Ik vandaag ook in de middag getest om te zien of ik niet toch een middagtester ben. En cb met kruisje gekocht. M'n man vindt me volgens mij knettergek maarja. Ik zie wel wat oploop bij jou maar kan me voorstellen dat je nog even door test tot hij wat donkerder wordt! Ik duim voor je dat dat gebeurt.

    Ik had vanochtend zelf 2x bij afvegen heel lichtbruin verlies. Meteen volledig in de 'oh shit niet weer..'-stand.. maar nu gelukkig gestopt en inmiddels via google een keer of 84 gelezen dat het niks hoeft te betekenen..weet je ergens wel maar toch fijn om van anderen te horen of het ergens te lezen.
     
    Nosja92 vindt dit leuk.
  10. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Kans op herhaling zou hetzelfde zijn als bij ieder ander, tenzij het er weer 2 blijken te zijn.
    Hoop gewoon heel erg dat m'n placenta zich ergens anders vestigt dan helemaal onderin... dat brengt veel zorgen mee.
    Ze zeiden dat ik waarschijnlijk hoe dan ook vroeggeboorte protocol in zou gaan dus vanaf 16weken progesteron tabletten inbrengen en extra controles van de baarmoedermond
     
  11. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    En hoe was je test vanmiddag?

    Ik probeer even te wachten tot maandag. Ik had vandaag op de wc ook 1x afscheiding met een sliertje bloed en 1x een beetje bloed. Daarna niet meer..
     
  12. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    Bloemm90 vindt dit leuk.
  13. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Heftig zeg. Fijn dat je daarin nu wel opvolging krijgt..
     
  14. Nosja92

    Nosja92 Lid

    27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Eerste twee kindjes bij 11 dpo lichte test en NOD een test die donkerder was. Bij nummer 3 had ik nog 1 test liggen en toen een digitale gedaan dus niet echt vergelijk in oploop. Heb van de week al de foto's terug gezocht haha.
     
  15. Bloemm90

    Bloemm90 Bekend lid

    8 aug 2016
    793
    648
    93
    Vrouw
    Dankjewel! Heb wel wat last van buikkrampen/pijnlijke bovenbenen. Beangstigt me beetje dt mijn nod nog moet komen maar goed positief blijven. Mijn borsten zijn wel groter/pijnlijker :roflmao:. Op het werk moet ik het eigenlijk vertellen want a agressie en b mag niet in aanraking komen met corona, stel er is een bewoner verdacht.. Werk in de zorg. Echter ben ik momenteel bezig met langzaam aan het opbouwen qua uren. Vind ik wel beetje spannend hoe ze gaan reageren. Afgelopen week aangegeven dat 20u echt mijn max is en dat vond ze niet zo fijn geloof ik. Geeft zo'n naar bijsmaakje... :rolleyes:
    Vriendin heb ik het al verteld :p. Familie wachten we voorlopig mee tot de veilige zone.

    Ik hoop dat het bruinverlies snel stopt bij je! Ik snap dat je ervan in de stress raakt hoor. Zou ik ook hebben.

    Hebben jullie het al verteld?
     
  16. Flops

    Flops Fanatiek lid

    13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Spannend!! Werk zelf hoef je niet per se in te lichten mits je het via de arbo arts :)
    Een mening hebben mensen toch, gaat om jouw geluk toch? Das veel belangrijker :)


    Wij hebben het nog niet verteld (behalve in medische setting en op mn werk (met kinderen) ivm Corona ook...
    Eerst een hartje zien op de echo en dan pas gaan we het vertellen aan ouders/broers zussen en dan pas na de 24 weken (levensvatbaarheidsgrens) aan de rest
     
  17. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.025
    7.342
    113
    Vrouw
    Welkom en gefeliciteerd :)
     
  18. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.025
    7.342
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    Bloemm90 vindt dit leuk.
  19. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.025
    7.342
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Fijn dat ze goed op je passen!
     
  20. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.025
    7.342
    113
    Vrouw
    Wij hebben het vandaag aan mijn ouders verteld, morgen aan schoonouders. Wij zijn snelle vertellers altijd.

    Ik heb al erg veel last van kwaaltjes, 'grappig' hoe snel je vergeet hoe pittig het eerste trimester is. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben in ieder geval..
     

Deel Deze Pagina