@MB1988 ohw dat is best ver vanaf de noordkop haha. @Bloemm90 ja had het gelezen, mijn vk heeft hartje laten horen met 8+6. Het is ook niet dat ik 24/7 met dat ding in de weer ga . Maargoed dan wacht ik nog even ermee. Ik had het van de week ook dat ik dacht huh? Maar waren denk me darmen al voelde ik het wel achter me schaambot.
Poeh wat een opluchting! Net een prachtige echo met een baby die druk met armen en benen aan het schoppen was. Hartje gehoord en alles goed. Alleen maar blijheid nu hier!! Dus het hoeft echt niks te zeggen dat gebrek aan kwaaltjes.
Nee precies, die staan er gewoon nuchter in maar je hecht je toch al aan het kleintje dus het zijn loze woorden! Ja precies, vertrouwen op je eigen lichaam. Ik twijfel juist om een doppler te kopen omdat ik bang ben dat het me juist onzekerder maakt als ik het niet kan vinden. @Kaktus wat fijn zeg!! ♡ Gebrek aan kwaaltjes zegt dus helemaal niks inderdaad. Hoe komen jullie aan andere smileys dan hier onder staan eigenlijk? Vanmorgen bloed geprikt. Wat een buizen zeg van die nipt! Ik kreeg een dextro want werd een beetje slapjes. Nu wachten op de uitslagen! Ook urine weg gebracht want vermoedde een blaasontsteking. Urine was schoon maar ze zetten het wel op kweek dus morgen de uitslag daar van. Daarna de intake + echo in het ziekenhuis voor de vernauwde maaguitgang van m'n vriend. Konden natuurlijk nog niks geks zien maar ik was wel blij dat ze een echo maakten met die buik en rugpijn van gisteren. Kleintje was inmiddels over de 4 cm en was enorm druk. Toen liet ze het hartje horen, wat bijzonder zeg. Ze zei ook niet te lang hoor dus snel filmen.. het had een hele hoge hartslag dus wie weet een meisje . Sorry voor het lange verhaal!
Gewoon van de telefoon zelf! Ik wad ook aan het zoeken in het begin haha. Fijn dat je een echo hebt gehad. Hoever ben je nu? Ik had gisteren ook hoge hartslag, 174 bpm. Bij mijn dochter klopte het wel qua geslacht dus wie weet . Vind het wel leuk om die bakerpraatjes op te zoeken
Het is weer dinsdagavond! De sla kwam zelfs via mijn neus eruit . Toen dat gebeurde stond m’n vriend ook net naast me. Jenken. Morgen wordt een kutdag en dat is gelukkig wel m’n thuiswerkdag. We zijn er nog niet haha…bijna in week 11 nu. Nog evuuuuuh doorzetten. Zo, lekker ranzige info gedeeld. Graag gedaan Weltrustennnnnnn
Moest even lachen om het visuele beeld dat je sla door je neus had... maar auw! Wat rot!! Hopelijk word de misselijkheid snel minder. Hier net ook voor 4e avond op een rij m'n avondeten eruit gegooid
Soms heb ik het idee dat ik de baby ook al voel, maar lijkt me haast onmogelijk Maar buiten zwangerschap had ik soms ook dat gevoel dus zullen wel gewoon m!n darmen zijn, haha Zeg, jullie bloednames voor NIPT zijn zo snel. Hier (in België) mag dat pas vanaf 12 weken en geen dag eerder.
Vandaag precies 11 weken! Ja is ook leuk, al kan ik er bij mezelf geen pijl op trekken @MB1988 Ahw gadver sla uit je neus. Gelukkig werk je morgen thuis. Het zal hopelijk echt niet lang meer duren! @Flops ah nee wat een ellende zeg.. blijven droge crackers er ook niet in? Ik zei vd week ook tegen m'n vriend dat ik even dacht dat ik wat voelde maar is wel erg vroeg en zullen wel darmen zijn ja @Fienemien ja hier vanaf 10,5 weken. Wat gek dat dat verschilt he! Andere protocollen ofzo
He klote!! Ik dacht dat ik een vd weinigen was die nog zo misselijk was, maar jij gaat dus ook nog je cyclus af bleghhh.. hopelijk valt morgen mee!!
Hier ook nog erge misselijkheid, hoor. De misselijkheid is er zo goed als continu met regelmatig overgeven. En dat is al met een hoop medicatie. Maar ketonen blijven gelukkig wel beperkt dus heb er goeie hoop in dat ik het thuis wel blijf redden.
Hier is de misselijkheid ook weer aan het terugkomen... mweeee . Hoop toch echt dat het na die 12 weken toch voorbij is voor iedereen. Al zeggen artsen dat het ook makkelijk t/m week 16 aan kan houden.
Haha nu kan ik er om lachen maar gister moest ik bij de gedachte oprecht dan weer kokhalzen haha. Nu lekker in m’n badjas achter de pc vandaag in chillmodus!
Jaa er zit een ritme in, vanaf dinsdag middag kut in m’n maag en dan dan savonds overgeven en dan woensdag hele dag kut. Daarna zwakt het weer af gelukkig. Ben al blij dat het maar 2 dagen is van de 7! Let’s hope op die 12 weken en niet de 16!
Vorige zwangerschappen duurde dat bij mij toch wel langer dan die 12w dus ik ga ervan uit nu ook. En 12w, dat ben ik volgende week al, zou wel gek zijn als het dan ineens al weg zou zijn.