Ohhh tijd voor een 12 weken dansje!! Misselijkheid is niet spontaan verdwenen bij deze mijlpaal helaas haha
Ohja en die theorieën over de hartslag en het geslacht, je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat de normale hartfrequentie pas na 12w is tevoren is die nog hoger. Rond 9-10w op z'n hoogtepunt, en daarna gaat het stilaan wat langzamer, om dan op z'n "normale" frequentie te komen op 12-13w voor de rest van de zwangerschap. Je kan er nu dus helemaal nog niks over zeggen. Voor zover dat wel gaat paar weken verder, haha
Ik ben in een overgeef marathon beland geloof ik, er komt niets meer uit en het gaat maar door. Had net ook wat bloed in m'n onderbroek, ik hoop van het absurde spugen :/
Wat vervelend meid, dat is echt overleven... wat een ellende. Verwacht dat dat bloed ook komt, door alle druk van het spugen. Hopelijk stopt het gauw.
Hè bah wat naar. Hou jezelf in de gaten, wat betreft uitdroging. Hier was het elke 50-60 minuten raak en toen droogde ik uit. Sterkte ik hoop dat je uit die cirkel komt! Bloed kan heel goed zijn door alle druk, als het weinig is en gewoon stopt niet druk om maken. Ik heb zelf al tot 7x toe lichte bloeding gehad.
Oefff! Hopelijk is de overgeef marathon weer afgelopen en het bloeden gestopt! Zou heel goed kunnen komen van het overgeven inderdaad
Oh brrr, zo kut... Uitdroging zelf kan je ook ziek maken en je nóg meer doen overgeven en dan zit je in een vicieuze cirkel... Als je niet gerust bent, roep dan hulp in he!
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje ♡ dburg282 - 5e kindje*** 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje 26 september ♡ DaisyVA- 3de kindje ♡ Mich92 - 3e kindje 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 28 september ♡ Mozzarella - 1e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje ♡ MamaDorey - 4e kindje** ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 03-03 PerfectChaos - termijnecho 03-03 Dburg282 - termijnecho 03-03 DZ91 - counseling prenatale screening (bloedafname NIPT + algemeen) 03-03 Cobon - termijnecho 07-03 Mozzarella - termijnecho 07-03 Fienemien - vlokkentest 07-03 DZ91 - pretecho 08-03 MamaDorey - termijnecho 09-03 Fienemien - echo gynaecoloog (controle na vlokkentest) 09-03 Kimmy133 - termijnecho en intake 09-03 Bloemm90 - termijnecho 11-03 Mich92 - termijnecho 14-03 Cobon - 13 weken echo 15-03 Kellyy - geslachtsbepaling 15-03 PerfectChaos - 13 weken echo 16-03 Dburg282 - pretecho 17-03 Dburg282 - 13 weken echo 18-03 Kellyy - 13 weken echo 25-03 Kimmy133 - 13 weken echo 29-03 DZ91 - geslachtsbepaling 07-04 Cobon - geslachtsbepaling 09-04 PerfectChaos - geslachtsbepaling Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
Succes dames die vandaag weer moeten ik heb om 10:20 gesprek en bloedafname. Ik hoop eigenlijk ook op een echo maar dat zal wel niet.
Hoe gaat het nu @Cobon ? Wat super vervelend (understatement!!) Hoop dat het een eendags-marathon was.. Ik had gisteravond ineens last van een migraine soort hoofdpijn (bekende kwaal buiten m’n zwangerschap). Ik was ineens volledig uitgeschakeld. Man wat een pijn!! Heb het beurse gevoel nog achter m’n oog hangen. Dus toch nog maar even aan de paracetamol vanmorgen en straks met de dreumes mee naar bed. Het rare is dat ik me de rest van de dag best wel oké gevoeld heb! Wel veel geeuwen maar niet half in slaap vallend op m’n werk voor de verandering…
Alle meiden die vandaag moeten veel plezier ! Ik mag om 11:50 ❤ @DZ91 hopelijk krijg je toch even een echo @Cobon hopelijk was het eenmalig dat vele overgeven.. veel succes
Ah bah, wat naar. Hoe gaat het nu? Meiden die vandaag moeten, veel plezier en succes! Ik kreeg net wat uitslagen binnen van m'n algemene bloedonderzoek maar mijn suiker was verhoogd.. ze zei kan komen als je vlak van te voren gegeten hebt maar dat was niet het geval. Moet nu ff een x nuchter komen prikken. Iemand ervaring mee zo vroeg in zwangerschap?
@Kellyy . Ik heb het in me vorige zwangerschap gehad, ik moest langs de dietiste en heb het de hele zwangerschap kunnen uitzingen met het speciale "dieet" , en was dan iets verhoogd maar niet meer noemenswaardig, heb alleen wel in het ziekenhuis moeten bevallen omdat ze de bloedsuiker van de baby in de gaten willen houden na de bevalling.
Pfff voor jan l*l naar het ziekenhuis, foutje van het ziekenhuis... volgende week pas. Irritant dit haha. Gelukkig maandag pretecho gepland.