Ja. Precies dit inderdaad. Én nog belangrijker er niet eens over hoeven na te denken, gewoon doen, omdat je zo'n trek hebt...
Ja ik vond het ook echt niet fijn. Want moest gelijk de rhesus enz prikken dus 5 buisjes en dan nuchter .. trok het ook even niet haha..
Hier net ook een echo gehad. Afgelopen woensdag wederom bloedverlies. Zat me toch niet lekker ondanks dat ik hartje gehoord heb met de doppler. Het is gewoon echt al een mensje. Hij/zij was druk aan het bewegen . De verdikte nekplooi was nu ook gewoon goed. En ik voel me gerustgesteld.
Zoals ik toen al benoemde. Alles is nog in volle ontwikkeling. Zoiets moet groeien/heeft tijd nodig om zich tot volledig te ontwikkelen.
Hoe voelen jullie je? Hier wel oké, maar erg zenuwachtig of alles nog goed gaat. Gelukkig maandag een pretecho. Wil eigenlijk weer met doppler luisteren maar ook bang dat het niet goed is voor het kindje.
Lief dat je aan me denkt! Meen ik echt, doet me deugd. Het gaat niet zo goed. Ik slaap heel slecht waardoor ik me fysiek ook heel slecht voel. En mentaal, tja, erg bang, gespannen, emotioneel, ... Ik ben zo ontzettend moe van al die weken spanning en heftige emotie. Ik denk soms dat ik het niet wil weten als het slecht nieuws is omdat we dan een keuze moeten maken die helemaal geen keuze is, maar ik ben ook toe aan duidelijkheid en dat we verder kunnen, in welke richting dat dan ook is.
Hier wel goed eigenlijk. Wel moe maar heb ook teveel gewerkt eigenlijk afgelopen dagen. Wel sinds gisteravond iets misselijk maar dat is tegenwoordig met eten op te lossen. Het gevoel herken ik. Ikzelf pak wel de doppler erbij dan om te luisteren. Heb ik bij mijn dochter toen ook gedaan. Precies t zelfde termijn dat ik ook zo onzeker werd. Gelukkig heb je maandag pretecho! Hoop dat het je dan kan geruststellen.
Gelukkig lukt het nog met eten op te lossen en hopelijk word het niet erger. Hier ook voor mijn doen meer gewerkt en merk dat ook wel enorm hoor. Die moeheid en aan het einde van de dag echt een soort migraine achtige hoofdpijn, gaat ook niet met slapen weg dus ik moet dan echt paracetamol innemen, wat ik eigelijk liever niet doe.
Heel veel sterkte, het lijkt mij ook enorm zwaar en zenuwslopend. Ik duim zo hard voor jullie dat alles goed mag zijn en je eindelijk mag gaan genieten.....
Oohh... al mijn hoop is verloren. Moest heel nodig plassen 2 uur geleden, ik ga naar de wc, ineens heel veel bloedverlies, het bleef maar wat door sijpelen. Geen buikpijn of iets dergelijks. De verloskundige zegt; het is afwachten, het klinkt als een gesprongen vaatje, daar doe je niks aan (net zoals zoals bloedneus kan dat heel heftig zijn).. We kunnen met dit termijn niks, het kan twee kanten op gaan... Dus daar zit je dan, compleet in paniek af te wachten wat dit gaat doen. Maar ik heb er op deze manier zo geen goed gevoel bij
Ooo wat spannend . Het hoeft niet perse iets slechts te betekenen. Zitten er stolsels bij? Dat je geen buikpijn hebt geeft goede hoop! Heb je al op korte termijn een echo staan? Kan je misschien extra langs bij de VK voor een check? Anders een pretecho boeken?
Dat hoeft niet slecht te zijn. Tijdens mijn tweede zwangerschap had ik vaak bloedverlies. Eerste keer liep het zo langs mijn benen... Er zat toen een bloeding achter de placenta. Tegen een week of 20 was die weggetrokken en stopten de bloedingen. Maar zenuwslopend was het wel, en zeker die eerste keer. Toen dacht ik ook dat het voorbij was, maar er is een grote, stevige, gezonde zoon uit geboren ❤ Ik mocht toen wel diezelfde dag nog voor een echo gaan, en heb er daarna ook nog paar extra gehad owv de bloedingen.
Het is ook gewoon enorm zwaar. Genieten is met een stevige rem op. Maar goed, de zwaarste periode komt nu nog, tussen vlokkentest en het resultaat, maar we hebben al wel heel wat weken overleefd. Dankje voor de duimen ❤