Ook IVF/ICSI? Voor ons was dat emotioneel zwaar omdat we gewoon niet wisten of het uberhaupt wilde gaan lukken en dan dus kindloos zouden blijven (is onze 1ste). Ik ben erg bang voor de NIPT, als daar wat uitkomt of de 13 weken echo. Vanavond om 19u de pretecho
Wij hebben IVM + ICSI + PGD gedaan en ja, dat is ook bijzonder spannend want eerst was het onzeker of ze überhaupt wel een PGD-test gingen kunnen ontwikkelen voor ons en sowieso zijn de resultaten niet bijzonder goed. Maar ja, kijk, 7 jaar geleden zeiden ze ons dat kinderen krijgen misschien niet voor ons was weggelegd en nu zijn we 4 kinderen verder. Succes straks
Gelukkig is het bij jullie ook gelukt ❤ Zoveel stellen waarbij het gewoon niet gaat gebeuren, heavy als ik lees dat mensen moeten opgeven.
@Fienemien fijn dat het achter de rug is en dat het lichamelijk enigzins mee viel! Nu lekker bijkomen en het resultaat afwachten. Leuk om te zidn dat het zo groeit! Hier ook echt wel een buikje maar heb het idee dat het steeds meer baby wordt ipv darmen
Trouwens, Vandaag nog niet nuchter wezen bloed prikken, morgen dan maar. Wel op m'n werk vanmiddag 1,5 na het eten even laten prikken en m'n waarde was 7.8. Best hoog volgens mij. Iemand ervaring?
Ha meiden, Ik lees (en leef) nog met jullie mee hoor, maar ben momenteel niet zo actief qua schrijven. Ik merk dat ik me deze weken niet zo kan identificeren met (mijns inziens) jullie vele berichten over angst, onzekerheid en ziek-zijn. Ik beleef de zwangerschap op dit moment juist heel positief en ik voel me hartstikke goed. Het is uiteraard niet mijn bedoeling hiermee iemand voor het hoofd te stoten he, maar ik zou het fijn vinden om juist die positieve flow met anderen te kunnen delen Herkent iemand dit? Of is het echt vooral uitzingen voor jullie, deze weken? Al kan ik het me ook voorstellen hoor, als je je zo beroerd voelt. Wellicht ben ik wat te naïef? Hier vandaag overigens de termijnecho gehad. Alles was goed. Kleintje lag vrolijk kopje te duikelen en ben twee dagen vooruit gezet. Precies 11 weken dus vandaag. Blij mee!
Ik herken het wel ik voel me fysiek ruk maar de onzekerheid enz heb ik niet (meer). Misschien omdat dit de derde is. Fijn dat jij je zo goed voelt en het als positief ervaart!! Houden zo, zou ik zeggen
En terecht dat je je zo positief voelt! Als je je goed voelt, geen klachten hebt is dat toch juist super? Ik zou willen dat ik mij zo zou voelen! Máár ik weet ook dat die momenten straks echt wel gaan komen. Ik merk vooral dat het een fijne uitlaatklep is óm onzekerheden of dergelijke te delen/van me af te schrijven. Ik heb vaak momenten van; er groeit een baby in mijn buik!! Hoe bijzonder is dat? Dat gevoel is zo onwijs magisch weer en ook oh zo onwerkelijk. En als ik er dan aan denk hoe onze meiden op dit nieuws gaan reageren wordt ik helemaal emotioneel van blijdschap!
Als ik het even uit mijn hoofd bedenk is het volgens mij zo 1 uur na maaltijd moet hij beneden de 7.9 zijn en 2 uur na de maaltijd beneden de 6.8. Maar ik zou de officiële waardes idd gewoon afwachten.
Bij zwangerschapsdiabetes streven we naar bloedglucosewaarden tussen 4 en 6.7 mmol/L. De nuchtere bloedsuiker mag, na zelfcontrole van de bloedglucose, maximaal 5.3 mmol/L zijn en 2 uur na het eten mag de bloedsuiker maximaal 6.7 mmol/L zijn. Dit is met zelfcontrole, met bloedwaardes is het iets andere waardes
Ik heb ineens onmenselijke honger! Niet normaal, andere kant wel fijn na al die weken geen trek!. Wie weet hoelang het duurt voordat de uitslagen van de rhesus enz beschikbaar zijn? Ben namelijk best benieuwd. Gisteravond de kinderwagen besteld Gelukkig gaat het qua angst steeds beter,en voel ik mezelf ook steeds beter en krijg ik steeds meer vertrouwen zo fijn.
Duurde hier een week voor Rhesus factor Ed bekend waren! Heb dus ook al lang gezien dat ik bloedarmoede heb terwijl ik pas vrijdag m'n afspraak heb
Rhesus etc had ik na 2 dagen al! Welke kinderwagen heb je besteld @PerfectChaos ? Aah ja ik wacht de uitslagen even af dan! Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. @Mozzarella ahh wat super fijn is dat! Ik herken het wel hoor. Over het algemeen ben ik super blij en gelukkig alleen zijn het momentjes dat je onzeker bent en die deel je sneller denk ik
@Flops toch nog net even gekregen, had ze binnen de uitslagen. He bah bloedarmoede is niet fijn. @Kellyy heb de moov 3 in 1 in het zwart besteld
Lief, jullie reacties! ❤️ En oprecht, ik leef echt mee met de vrouwen hier die om wat voor reden dan ook in onzekere situaties zitten hoor! @PerfectChaos Ik ben ook benieuwd naar jullie keuze! Hebben meerdere van jullie al wagens op het oog?
Ach ben het gewend inmiddels... na m'n vorige zwangerschap maanden aan een stuk 3x daags ferrofumaraat genomen.. hielp alleen voor m'n HB maar ferritine ed bleef laag, ben benieuwd of ze nu weer met hetzelfde niet-werkende plan gaan komen
Hier ook op een roze wolk hoor Ik voel me super goed en mn buikje begint ook al te komen, waar ik uiteraard super trots op ben! Vandaag bloed laten prikken, ook voor de NIPT. Volgende week de uitslag en de 13 weken echo, daarna mogen we van onszelf de eerste spullen uitzoeken! Eerst maar op jacht naar een kinderwagen, tips zijn welkom.... Wij zitten nu vooral nog in een willen we het geslacht wel/niet weten discussie. Vriend wil het wel, ik niet... zijn er hier ook meiden die het een verrassing laten?