♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september 18 september 19 september 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje 22 september 23 september ♡ Fienemien - 4e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos 26 september 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje 28 september 29 september 30 september ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing | ♡ Nog onbekend ♡ Afspraken ♡ 28 januari - Fienemien - echo gynaecoloog 8 februari - Kaktus - echo vk + gynaecoloog 9 februari - Cobon - eerste echo gynaecoloog 14 februari - Bloemm90 - echo 4 maart (waarschijnlijk) - Fienemien - vlokkentest
Mooie testen!! yes, ik wacht morgen de echo even af en kijk dan wat ik doe, vind t hier ook wel gezellig
Ik zie ze toch wel oplopen. Ook wel wat lastig met dat het verschillende testen zijn. Maar het is ook nog erg vroeg! Binnenkort zullen ze wel gaan knallen
@Flops Ik wil graag zo'n banner als jij hebt. Ik heb hem al aangemaakt, maar ik krijg hem er niet onder. Kun je me uitleggen hoe dit moet?
Hi dames! Ik klets nu mee in het 1 t/m 15 september groepje. Ik twijfel nog over mijn uitgerekende datum. Volgens mij ligt mijn uitgerekende datum tussen de 15 en 18 september. Aankomende woensdag heb ik een vroege echo dus dan weet ik iets meer. Vanmorgen een cb digitale test gedaan en die gaf een 3+ aan.
Pfoe, uhh ik had in de zoekbalk hier gezocht naar banner toevoegen omdat ik er niet uit kwam, zou ook niet meer weten hoe het werkt Hee! Zit jij nou ook in 2 groepjes? Haha... spannend! Zie jij al uit naar de echo of ben je erg zenuwachtig?
Ja ik twijfel te erg over mijn uitgerekende datum haha. Heb na mijn miskraam van vorige maand geen menstruatie meer gehad, maar ben in ieder geval minimaal 5 weken nu. Ik heb best veel zenuwen voor de echo woensdag, vooral omdat bij de vorige zwangerschap mijn vruchtzak leeg bleef. Ik had toen weinig symptomen… die heb ik nu ook niet echt. Maar dat wil niet altijd iets zeggen. En jij?
Haha ik ben echt nog zen.. heb er super veel zin in maar alles in mij zegt dat het deze zwangerschap gewoon helemaal goed gaat komen en we in September een baby mogen krijgen die we (hopelijk!!) mogen zien opgroeien... Eng gevoel, want ik ken dit niet van de vorige zwangerschap toen ben ik echt tot de bevalling bang geweest dat het mis ging. Ik check nu niet eens voor bloed als ik nachts naar de wc ga Ben kots en kots misselijk, moe, hongerig en duizelig dus mn lichaam is hard aan het werk, gister wel 5x gehuild bij mn man omdat ik me ellendig voelde en dutje niet lukte. Hopelijk heb je woensdag gewoon een super mooie echo en snel meer rust!
Nou alleen maar fijn dat je er zo’n goed gevoel er over hebt! Scheelt een hoop stress. En inderdaad als je zoveel kwaaltjes hebt, dan kan het bijna niet mis zijn! Hoe laat heb jij de echo?
om 16.15 pas pfff word een lange dag haha... gelukkig vandaag en morgen vrij dus genoeg tijd om afleiding te zoeken waar en wanneer ik wil Hoe laat heb jij de echo?
Ben trouwens wel een beetje bang dat het er weer twee zijn... En ook bang dat het er "maar" een is, dan moet ik het idee van zichtbaar tweelingmoeder zijn echt laten varen
Oh pff, dat is wel laat inderdaad… de winkels zijn weer open dus misschien lekker onzinnige dingetjes kopen bij de action haha. Of misschien een lekker middagdutje. Ben heel nieuwsgierig, mijn duimen draaien voor een prachtige echo!! Ik heb mijn echo om 14:15. Vroeger kon helaas niet.
Oh ik zou het ook spannend vinden als blijkt dat ik een tweeling in mijn buik heb groeien. Gezien de aanwezige kwaaltjes die je hebt zouden het er zomaar twee kunnen zijn. Wellicht heb ik iets gemist maar heb jij eerder een tweelingzwangerschap gehad?
Vorig jaar, ben mn dochters na de geboorte verloren (was 20 weken zwanger) door loslatende placenta en infectie die daardoor mn baarmoeder binnen sloop
Oh bah. Ik dacht dat morgen mijn nod is. Maar is donderdag pas . Duurt de tijd nog langer.. Ben op de een of andere manier bang dat het mis gaat omdat ik nog "ongesteld" zou moeten worden
Jeetje wat heb je dan ook vroeg positief getest zeg! Dit wordt toch geen rondje tweelingen voor iedereen hè? Mij lijkt 1 genoeg om even mee te beginnen