Zonder grappen te maken, heb je met pcos niet meer kans op tweelingen? Omdat je meerdere eitjes kan loslaten?
Oh wat verschrikkelijk! Dan begrijp ik volkomen jouw angst, en aan de andere kant ook de teleurstelling als het geen tweeling is.
Mijn eisprong is waarschijnlijk pas de 6e geweest ipv 4e. Zou nu 11 dpo zijn ipv 12. Met 9 dpo positief getest. Ik heb wisselende cyclussen. Zegt niet zoveel. Bij mij helaas mijn LF is ook nog wel eens verschillend.
Nope geen idee, daarom maak ik me er best druk om soms, maar goed, de infectie kwam pas na een zware bloeding dus hopelijk gebeurt dat deze keer niet. Wel schrikken want vandaag is m'n temp 37.5 en dan ben ik meteen bang... slecht geslapen en last van m'n keel maar toch denk je dan even oh zal er weer een infectie zitten (geen rare geurtjes, kleurtjes, kramp of iets dergelijks down there) Edit; ik zei infectie maar bedoelde ontsteking, woorden van de arts waren "een zeer ernstige ontsteking"
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september 18 september 19 september 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje 22 september ♡ Brittmuffin - 2e kindje 23 september ♡ Fienemien 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos 26 september 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje 28 september 29 september 30 september ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing | ♡ Nog onbekend ♡ Afspraken ♡ 8 februari - Kaktus - echo vk + gynaecoloog 9 februari - Cobon - eerste echo gynaecoloog 9 februari - Brittmuffin eerste echo vk 14 februari - Bloemm90 - echo
Mijn aanvullingen zijn weg, dus ik doe nog ff opnieuw ♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september 18 september 19 september 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje 22 september ♡ Brittmuffin - 2e kindje 23 september ♡ Fienemien - 4e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos 26 september 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje 28 september 29 september 30 september ♡ Meisje | ♡ Jongen | ♡ Verrassing | ♡ Nog onbekend ♡ Afspraken ♡ 28 januari - Fienemien - echo gynaecoloog 8 februari - Kaktus - echo vk + gynaecoloog 9 februari - Cobon - eerste echo gynaecoloog 9 februari - Brittmuffin eerste echo vk 14 februari - Bloemm90 - echo 4 maart (waarschijnlijk) - Fienemien - vlokkentest
Hoi, Ik meld me ook graag (maar nog wel voorzichtig) hier! Afgelopen weekend, op 10 DPO, voor het eerst positief getest. We zijn super blij! Als ik van m’n eisprong uit ga ben ik dan nu 3+5. Als ik reken vanaf m’n laatste menstruatiecyclus dan zou ik 4+2 zijn. Klinkt toch net even iets leuker he Waar zijn jullie vanuit gegaan? Verder voel ik me goed! Beetje gek gevoel in m’n bovenbuik, maar nog niet echt als misselijkheid te omschrijven. Kunnen jullie een beetje dealen met deze onzekere periode? En wordt er in jullie verloskundige-praktijken een vitaliteits-echo gemaakt rond de 8 weken?
Ahh ♥️ dat kan ik me wel voorstellen.. Lange dag wachten morgen tot 16u! Pff! Alvast veel succes en hopelijk plezier
Welkom en gefeliciteerd! Ik ben van mijn eisprong uit gegaan. Ik heb onregelmatige cyclus en altijd een laat ei. Hier afgelopen weekend flink wat steekjes en krampjes gehad. Vandaag bijna nergens last van? Maakt me dan juist onzeker. Wel last van gevoelige borsten. Vind het echt killing deze periode. Gewoon puur angst dat het nog mis kan gaan. Ik heb met 7+6 een echo op valentijnsdag.
Haha het zit bij ons in de familie dus wie weet ik zit niet op een tweeling zwangerschap te wachten, mijn lijf trekt een eenling al amper, maar nog twee kindjes zijn heeeeeel welkom
Hier ook al volop kwaaltjes! Bizar hè, zo vroeg, dat maakt me wel een beetje benauwd.. Ik lig ook in coma tussen de middag als onze baby slaapt
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ging uit van de eisprong! Pas vanaf dan kan het eitje bevrucht worden dus als je een late eisprong hebt dan ben je anders wellicht teleurgesteld als je achteruit word gezet bij een echo.
Welkom en proficiat!! Blij dat je erbij bent Ik ben uitgegaan van mijn eisprong. Ik heb eerder lange en licht onregelmatige cycli. En een LF van 12 dagen dus als NOD heb ik gewoon 2 weken na mijn eisprong genomen en daarmee uit Ik heb al een eerste echo op 6 weken. Maar dat is ook omdat ik een vlokkentest moet laten doen en dan kan die ingepland worden.
Bedankt voor de felicitaties! @Flops Ja, je hebt helemaal gelijk hoor! Maar die paar dagen voelen in deze fase echt als een eeuwigheid, haha! Ik hoop overigens ook enorm op een tweeling. Lijkt me zo’n prachtige ervaring! @Fienemien Spannend, een vlokkentest! Hoe kijk je er zelf tegenaan? Zijn er (ernstige) afwijkingen te verwachten?