Mega mazzel dagen bij Prénatal vanaf dit weekend; (tip) https://www.folderz.nl/bekijk/aanbiedingen/prenatal-folder-956334#page=1
Is het geen idee om een FB-groepje te maken met mama's van deze groep? Vind dat soms wel handiger praten dan zo'n forum. Maar hoeft niet he, hier is het ook gezellig
Hier ook een mooie 13 weken echo gehad. Helemaal goedgekeurd! Ik heb gewoon gevraagd of ze het kon zien en ze heeft gekeken. Ze wist bijna zeker dat het een jongen is! Duidelijk een piemeltje en een balzak te zien! Zo blij!
Jaa nou moet de mijne toch wel een meisje gaan zijn in mijn omgeving allemaal jongetjes ook en maar 1 meisje! Ohwno
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ DaisyVA- 3de kindje ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 28-03 Dburg282- geslachtsbepaling 05-04 MamaDorey - Geslachtsbepaling 07-04 DZ91 - doktersassistente/POP poli 07-04 Fienemien - 16w check vroedvrouw 09-04 PerfectChaos - geslachtsbepaling 12-04 PerfectChaos - VK 13-04 Bloemm90 - geslachtsbepaling 13-04 Kimmy133 - controle VK 20-04 Mich92 - controle gynaecoloog 03-05 Mich92 - 20 weken echo 04-05 Mozzarella - 20 weken echo 05-05 septemberbaby22 - 20 weken echo 06-05 Kimmy133 - 20 weken echo 07-05 PerfectChaos - 20 weken echo 09-05 Cobon - 20 weken echo 13-05 Fienemien - 21 weken echo 14-07 Fienemien - 30 weken echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen
Hoe is het hier met iedereen? Ik ben vooral erg moe. Maar ook wel erg gelukkig, hoor!! Maar die eerste weken van grote angst en onzekerheid hebben er fameus ingehakt, merk ik wel. Ik heb toen amper geslapen en leek maar verder te gaan op adrenaline en stresshormonen, en pas nu lijk ik te merken hoe ontzettend uitgeput ik ben. Ik slaap nu ook niet zo goed dus het is ook wel niet zo makkelijk wat bijgeslapen te geraken. Nu nog een weekje werken en dan heb ik wel twee weken vakantie. Maar met 3 kleine kinderen in huis is dat ook wel niet echt "rust", haha Mijn misselijkheid is nu ook wel duidelijk beter! In de voormiddag is het er wel nog vaak, maar niet meer gans de dag, en nacht, door. Ik begrijp nu wat ze bedoelen met "ochtend"-misselijkheid Wij zijn intussen bezig met iedereen in de omgeving in te lichten. Mijn moeder was al ongeveer vanaf het begin op de hoogte maar mijn schoonouders hebben we vorige week ook het nieuws verteld, net zoals op mijn werk. Mijn goeie vriendinnen wisten het ook al langer, en degenen die wat minder dicht bij me staan geraken nu ook stilaan ingelicht. Het is wel grappig vaak. Een 4e kind lijkt echt niemand nog te verwachten! Nochtans hebben wij er ook nooit echt geheimzinnig over gedaan dat we misschien wel nog kinderen wilden. Maar het is fijn natuurlijk dat niemand het verwacht, maakt het eigenlijk nog een beetje leuker Zwangerschapskledij vinden is wel een enorme uitdaging zeg Ik kan niet veel meer aan van vorige keren want ben behoorlijk wat gewicht kwijt. Maar lijk maar niks naar m'n zin te vinden! Ik heb al superveel online besteld, maar ook bijna allemaal moeten terugsturen. Enkele leuke shirtjes heb ik nu wel en heb wel wat jurkjes die ik zal kunnen blijven dragen, maar een goed zittende jeans vinden, lijkt onmogelijk. Ik ben nu bezig met enkele rokjes zelf te naaien en wil ook nog een kleedje maken. En dan hopen dat het snel mooi lenteweer wordt en blijft
@Fienemien lastig he qua kleding, ik kan ook niks vinden.... Ik voel de afgelopen dagen heel af en toe de baby, heel kort. Maar oh wat is dit gevoel toch fantastisch!!!!!!!!!! Merk dat alles snel groeit in mijn buik, het voelt regelmatig 'beurs' en trekkerig.
Herkend iemand dit? Mijn buik is minder bol dan eerst... hier nog geen positiekleding nodig aangezien ik meer legging achtige broeken draag en die zijn behoorlijk elastisch.