Nou na 3 u wachten kwam er eindelijk een arts. De baby doet het goed en de placenta en baarmoedermond zagen er goed uit. Ze hebben een uitstrijkje gemaakt en over 2 weken krijg ik de uitslag. Op de echo zagen ze nog wat bloed en zelfs wat stolsels die er aan zitten te komen. Ze zeggen dat ik mij daar niet druk om hoef te maken. Makkelijker gezegd dan gedaan… waar de bloeding vandaan komt kunnen ze niet zien. De gynaecoloog zei dat het er allemaal goed uit zag en dat het bloedverlies echt niks betekent. We houden ons daar aan vast.
Krijg je wel eerder nu nog een extra controle? edit: weet niet of ze het hebben aangeraden maar doe rustig aan en probeer niet te tillen en/of teveel te bukken
Poeh dat is erg schrikken allemaal, gelukkig gaat het goed met je kleine. Soms zijn bloedingen onverklaarbaar. Sterkte, ik hoop dat je er vertrouwen in hebt dat die kleine goed en veilig zit!
Ik ga maandag even bellen voor een echo tussendoor, de volgende echo is pas de 25ste… duurt me iets te lang. Zal ik zeker doen, dank je!
@dburg282 Och meid, wat een schrik! Dit is zeker niet leuk om mee te maken. Fijn dat de kleine het verder heel goed doet!! En er geen last van lijkt te hebben. 4 weken geleden hetzelfde meegemaakt, en dat was echt meer als een shotglaasje, maar nu sinds een paar dagen ben ik echt 'droog' en is mijn afscheiding weer normaal, ipv bruin oud bloederig. Je vertrouwen moet weer terug groeien en elk toiletbezoek is nu extra naar. Fijn dat ze alles gelijk onderzocht hebben! En hou je inderdaad vast aan het feit dat het vaak ook heel onschuldig is, al zegt je gevoel nu waarschijnlijk wat anders, knuffel!!
Fijn dat alles goed gaat met de baby ❤️ Vaak zijn er inderdaad onverklaarbare bloedingen en toch lopen er echt een aantal gezonde kindjes rond bij mijn vriendinnen. Het vertrouwen moet weer even terug groeien, maar dat komt vanzelf weer!! Heb het ook gehad alleen in het begin dan…en alles was gelukkig goed ook!
Hoi meiden! Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het wat beter sinds woensdag geen rare koliek aanvallen meer gehad dus hopelijk houden we dat zo. Vandaag naar de Chirurg ben benieuwd !
@dburg282 hoe gaat het nu? Nog steeds aan het vloeien? succes bij de chirurg straks! Hier gaat alles volgens mij wel prima, wel overgegeven vanmorgen en super moe, van het weekend naar een museum geweest met de hele familie en aansluitend naar een restaurant op een uur rijden, was eigenlijk teveel voor mij.
Dankje!. Ja ik herken het hoor wij zaterdag wezen behangen en zondag een lunch van 3 uur lang met oom&tante erg gezellig maar wat slurpt dat een energie he !. Vervelend dat je nog steeds overgeeft.
Lief dat je het vraagt. Zondag hele dag geen druppel bloed verloren. Gister ochtend en vanmorgen toen ik naar de toilet ging wat bloed. De rest van de dag nergens last van. Ik raak niet direct meer in paniek omdat de stolsels die ze op de echo zagen er toch nog uit moesten. Ik denk dat ik die nu in kleine deeltjes verlies. Gisteren baby nog met de doppler goed kunnen horen. Dus dat stelt me weer helemaal gerust. vervelend dat je nog steeds moet overgeven…
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ DaisyVA- 3de kindje ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 07-04 DZ91 - doktersassistente/POP poli 07-04 Fienemien - 16w check vroedvrouw 09-04 PerfectChaos - geslachtsbepaling 12-04 PerfectChaos - VK 13-04 Bloemm90 - geslachtsbepaling 13-04 Kimmy133 - controle VK 20-04 Mich92 - controle gynaecoloog 26-04 DZ91 - 19/20 weken echo 02-05 MamaDorey - controle Gyneacoloog 02-05 MamaDorey - 20 weken echo 03-05 Mich92 - 20 weken echo 04-05 Mozzarella - 20 weken echo 05-05 septemberbaby22 - 20 weken echo 06-05 Kimmy133 - 20 weken echo 07-05 PerfectChaos - 20 weken echo 10-05 Cobon - 20 weken echo 13-05 Fienemien - 21 weken echo 14-07 Fienemien - 30 weken echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen
Vanmorgen een afspraak bij gynaecoloog gehad. Alles was oké! Werd even vlug vlug naar t kindje gekeken via een echo en toen stond ik weer buiten de deur. afspraak voor de 20 weken is gemaakt. Ze hebben t wel super druk!! Hopelijk valt dat in September toch mee qua bevallingen! Nu aan het wachten op onze pretecho om 12.00 uur! Eindelijk gaan we weten of er een jongetje of meisje bij komt!! Heb er super slecht van geslapen! Ben gewoon veel te nieuwsgierig!
Succes!! Hier gaat t echt ruk, kan er niks anders van maken. Wil niet de hele tijd klagen of negatief zijn dus ik hou me maar een beetje stil.
Gooi het er maar uit hoor!!! T is hier geen social media waar alles geweldig hoeft te lijken Ps. hopelijk gaat het snel beter!
@Cobon lekker je hart luchten hoor! Er mag ook wel is gezegd worden dat een zwangerschap niet allemaal roze wolken en zonneschijn is. Sterkte !