♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ DaisyVA- 3de kindje ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 07-04 DZ91 - doktersassistente/POP poli 07-04 Fienemien - 16w check vroedvrouw 09-04 PerfectChaos - geslachtsbepaling 12-04 PerfectChaos - VK 13-04 Bloemm90 - geslachtsbepaling 13-04 Kimmy133 - controle VK 20-04 Mich92 - controle gynaecoloog 25-04 Dburg282 - 20 weken echo 26-04 DZ91 - 19/20 weken echo 02-05 MamaDorey - controle Gyneacoloog 02-05 MamaDorey - 20 weken echo 03-05 Mich92 - 20 weken echo 04-05 Mozzarella - 20 weken echo 05-05 septemberbaby22 - 20 weken echo 06-05 Kimmy133 - 20 weken echo 07-05 PerfectChaos - 20 weken echo 10-05 Cobon - 20 weken echo 13-05 Fienemien - 21 weken echo 14-07 Fienemien - 30 weken echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** meisje 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ DaisyVA- 3de kindje ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 07-04 DZ91 - doktersassistente/POP poli 07-04 Fienemien - 16w check vroedvrouw 09-04 PerfectChaos - geslachtsbepaling 12-04 PerfectChaos - VK 13-04 Bloemm90 - geslachtsbepaling 13-04 Kimmy133 - controle VK 20-04 Mich92 - controle gynaecoloog 25-04 Dburg282 - 20 weken echo 26-04 DZ91 - 19/20 weken echo 02-05 MamaDorey - controle Gyneacoloog 02-05 MamaDorey - 20 weken echo 03-05 Mich92 - 20 weken echo 04-05 Mozzarella - 20 weken echo 05-05 septemberbaby22 - 20 weken echo 06-05 Kimmy133 - 20 weken echo 07-05 PerfectChaos - 20 weken echo 10-05 Cobon - 20 weken echo 13-05 Fienemien - 21 weken echo 14-07 Fienemien - 30 weken echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen
Hoi meiden! Sorry, heb een tijd niks laten horen. Had het even druk en merk toch dat ik het lastig vind om via dit platform makkelijk op iedereen te reageren, elke x bij te benen etc. Whatsapp groepje lijkt mij idd ook wel leuk. Weet even niet meer wie dat zei! (Dit bedoel ik dus ) Ik zit momenteel even in de ziektewet nadat de fysio gister constateerde dat mijn bekken zwaar overbelast zijn. Pijn in liezen, buik, rug en bovenbenen. Bandenpijn zal er ook mee te maken hebben denk ik. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Hoop jongens op komst las ik tussendoor
@Kellyy Rustig aan doen last van je bekken is echt heel vervelend zeg en vooral nu al .. beterschap Gister naar de chirurg geweest, doen nu een afwachtend beleid in de hoop dat we het tot 38 weken gaan uitzingen - fingers crossed-
Ik kruis m'n vingers mee! Oh bah, hopelijk beter het nog wat... Heb ook ontzettend veel last van m'n bekken. En enorme bandenpijn. Ik zeg al een tijdje dat ik naar de kinesist zal gaan maar kom er niet toe een afspraak te maken. Weet gewoon ook niet hoe ik het in m'n drukke agenda moet krijgen Dus modder ik maar wat aan. Voor de rest vooral zo ontzettend moe Maar dat is al 6 jaar de situatie, sinds de zwangerschap van de eerste, en van slapen zal wel nog paar jaar niet veel in huis komen Daar modderen we dan ook nog maar wat aan te, haha
Ik merk dat het wat rustiger is hier! Ik vind het zelf ook qua zwangerschap een rustige periode eigenlijk! Buikje is lekker aan het groeien, maar ik voel helaas nog niks bewegen. In de meivakantie willen we aan de slag met het uitzoeken van de babykamer enzo, dan wordt het weer een stukje echter! Ondertussen wel op mn werk afspraken gemaakt over verlof en daarna, vriend ook, dat geeft enorm veel rust. Er werd ook echt goed meegedacht en al mijn wensen qua uren zijn goedgekeurd, zo fijn! Na mijn verlof zullen mijn vriend en ik beide 3 dagen werken tot de baby ten minste 1 is, daarna zien we weer verder. Voelt ontzettend rijk en zo fijn dat we het zo kunnen doen, we hebben dan maar 1 dag oppas nodig! Hoe is de werkverdeling bij jullie en jullie partners? Werken jullie beide evenveel? En hoeveel dagen?
Ontzettend vervelend dat sommige al zo vroeg last hebben van bekken trouwens! Hopelijk wordt het niet veel erger!
Ik ben chronisch ziek en werk niet daardoor, mn man zal gewoon 5 dagen blijven werken. Hoe lang hij in eerste instantie thuis blijft is nog even kijken, kost klauwen met geld ondanks de regeling dat je een deel vergoed krijgt. Hier helaas ook nog geen getrappel etc, babykamer is zo goed als klaar Morgen weer even spieken bij de baby voor mijn geruststelling (mag nu elke week )
Ik ben ook chronisch ziek en dus altijd thuis. Man werkt 5 dagen. Ik vond die 6 weken thuis na de geboorte de vorige keer too much eigenlijk, dus dat willen we dit keer wel anders.
Hier ook al erg last van bekken, maar alles staat ook schots en scheef. De fysio krijgt de spanning op bepaalde plekken er ook niet uit. Waarschijnlijk heb ik ook nog veel restblessures/klachten van vorige zwangerschap. Verder gaat werken niet echt. Ga nu elke week 3 uurtjes heen en dat is genoeg. Maar thuis kan en lukt steeds meer en dat geeft echt wel positieve energie! Na de zwangerschap blijft mijn man wel 6 weken thuis, omdat wij dat de vorige keren niet hebben gehad en we dat samen wel fijn vinden. Daarnaast werk ik nu 24u, en ga ik straks tot de baby 1 is 20u werken. Mijn man gaat standaard 28-32u werken. Enorm fijn ! Ik zal pas weer terug gaan werken halverwege/eind januari met nog wat overuren/extra verlofuren. Heerlijk!! Hier nog niet bezig met babykamer, we zijn bezig de zolder in te delen, daar gaat onze oudste dochter dan heen. Dan hebben we op de 1e een kamer vrij voor de baby . Wel zin om mee bezig te gaan, want jeetje! Wat een leuk spul hebben ze tegenwoordig (wow dat klinkt oudbollig, onze jongste is bijna 4, hahaha). Maar de mode etc gaat zo snel, haha.
Ik ben chronisch ziek dus thuis man werkt 4 dagen . Hij is na de 5 dagen verlof nog 4 weken thuis. Ik ga daarna eindelijk me website opstarten zodat ik vanuit huis wat bij kan verdienen voor leuke dingen vakanties enz Vandaag nog even een leuk pakje gekocht kon het niet laten en was toch in de stad om spullen voor de gender reveal te kopen
Ik duim ook voor je! Jaa het is denk voor iedereen een beetje een tijd van genieten en aftellen naar de 20 weken? Althans, dat merk ik. @PerfectChaos wat een leuk pakje!! Zo lief. Ik werk maar 20 uur maar zit nu dus even thuis. Hopen dat het beter wordt met de rust en oefeningen. Mijn vriend werkt fulltime continue diensten. Ja ik denk dat bandenpijn hier ook aanwezig is maar vind het zo lastig. Heb het idee dat ik me aanstel maar na een rondje ikea krijg ik al nog meer last van m'n lijf. Vooral liezen, rug en buik. Steken in m'n zij zal dan wel bandenpijn zijn denk ik.. De babykamer hebben we hier nu net geverfd en mijn vriend is de commodekast in elkaar aan het zetten. Ik had een babykamer gekocht weken geleden maar die blijkt echt te groot voor ons kleine babykamertje dus die staat weer op marktplaats . Nu gaan we voor een ledikant en grote commode (ikea hemnes 8 lades). Oke mijn verhaal is al weer erg lang, sorry
Trouwens, ik maakte me vd week zorgen door die buikpijn dus had een pretecho geboekt. Een 3D echo met 16 weken = reptielachtig wezentje
Nee joh geen reptielachtig wezentje, een prachtig kindje die al helemaal compleet is ❤️ Spits kinnetje en lekkere frons op het voorhoofd