Morgen de 20 weken echo, erg spannend toch wel. Bijna op de helft, gek hoor haha. Ik voel mijn mannetje ook en heb het ook kunnen filmen dus je ziet het af en toe ook en mijn man heeft het ook kunnen voelen. Zo bijzonder!
Pfff wij gaan op vakantie vrijdag, weekje center Parcs, dan kan de oudste lekker zwemmen ik heb er heel erg zin in maar ben er eigenlijk ook veel te moe voor gaan jullie wat leuks doen met Koningsdag/deze vakantie?
Veel plezier!!. Wij gaan morgen dagje rommelmarkten . Zaterdag dagje dierentuin. En zondag tot donderdag Naar Drenthe
@Cobon @PerfectChaos veel plezier! Hier geen vakantie maar gewoon werken (zwanger van 1ste dus geen kids). Vandaag lekker thuis.
Mannetje is goed gekeurd gisteren tijdens de 20 weken echo gelukkig. Het enige was dat zijn hoofdje en buikje qua groei wat voorliep op de rest maar ze denkt dat hij daarin net even een groeispurtje heeft gehad, dus daar ga ik dan ook maar vanuit. Hij was weer lekker druk tijdens de echo, haha lag vaak helemaal opgerolt lekker knus hihi
Vandaag precies 20 weken haha.. vond mezelf heel leuk Ijs was gister al op trouwens blijft niet lang in de vriezer hahaha
Stil hier, haha. Dat is hopelijk gewoon een goed teken! Hier opzich alles wel goed. Merk wel dat ik deze zwangerschap (3e) sneller last heb van harde buiken. Ze doen geen zeer/komen niet regelmatig, maar heel lekker voelt het ook niet, haha. Wel een teken om rustig aan te doen, dus dat doe ik dan ook. Hebben jullie nog leuke webshop tips om te shoppen? En hebben jullie al dingen geshopt, ben heel niet nieuwsgierig
Jaa ik heb ook harde buiken! Heb ik alle zwangerschappen vroeg en veel gehad. Ik blijf het een vreemd gevoel vinden en word er altijd wel alert van. Heb je misschien blaasontsteking? Dat zou het ook nog kunnen verklaren.. Ik houuuuuu van Lindex (leuke printjes!), vooral de pyjamapakjes, ken je dat al? Is nu toevallig 20% korting én derde pyjama gratis. Ik heb een haakaa kolf geshopt boring. En bij Next wat kleertjes. Moet nog een Youha the Ins kolf en dan hebben we alles geloof ik..
Lekker wat rustiger aan doen en inderdaad even testen op blaasontsteking. Ben lekker een paar dagen op pad. Ja wij hebben alles al geshopt ( op de babyfoon na ) volgende week vrijdag komen de babykamer meubels.. zoveel zin in haha Wij hebben qua meubels enz alles bij vanasten vandaan. En kleertjes bij noppies, name it & h&m
Hebben jullie al cravings? Ik snakkkkk de hele dag naar waterijs (kon erger) :') straks op vakantie ben ik te vinden bij het Slush apparaat denk ik