Zo ik denk dat ik mij hier nu ook maar aansluit ik heb gisteren positief getest en volgends de berekening zou de bevallingsdatum dan de 25ste september moeten zijn Spannend nu weer hoor @Flops succes zo !!
Misschien wel goed die lange zit, krijg meestal heel erg aandrang om te kakken als ik zenuwen heb, en te zien aan m'n buik zit er genoeg nu
Hahaha Mooie omschrijving! Jij hebt ook al een ‘darmen’ buik dus? Die van mij is ook echt dik. Lijk wel 16 weken zwanger Succes straks❤️
Welkom❤️ Ziet er voor mij uit als een mooie oploop. Is dit van de afgelopen 4 dagen? probeer niet té lang te testen. Dat kan je ook enorm onzeker maken. Een streep is een streep, en bij jou al mooi duidelijk!
Haha smorgens ben ik nog ingedeukt hoor... nu alleen echt m'n darmen dus rond m'n navel verder nog super slank
Ik heb ook al een bolletje, knoop van m'n broek moet regelmatig open. Wat gebeurt er toch snel veel in een vrouwenlichaam!
Haha nog even Probeer maar wat fijne dingen te doen vandaag dat de tijd snel voorbij gaat... Welkom en proficiat!! Dat zijn mooie testjes Ik denk het wel, hoor. Ik weet het, ik test zelf ook enoooooorm veel, maar probeer je er ook niet te gek mee te maken Die testjes geven zeker wel een indicatie, maar eigenlijk is het gewoon het principe "een streep is een streep". Ik heb mezelf ook al gek gemaakt met testjes waarop dan ineens weer een lichter streepje te zien is... En een paar uur later toch weer donker. Of vanochtend had ik een met een nogal gekke onderbroken streep Maar ja, die eerste periode is toch zo lastig en onzeker he...