Oh oef zeg, goed nieuws!!! Kleine kindjes moeten er ook zijn he de mijne, behalve de oudste, zitten daar altijd ergens >p99 Dus die aan de andere kant van het spectrum moeten er ook zijn!!
23 mei weer terug, kleine madam had der hand voor het gezicht . Heb anderhalf uur gelegen en ze bleef stug volhouden ... kleine etterbakkie Wat ze wel heb kunnen zien is dat het lip wel door is maar de kaak misschien een deuk is maar dat kon ze dus niet met zekerheid zeggen al met al van 8 tot 16:00 onderweg ( zitten nog in de trein)voor eigenlijk niks @Kimmy133 fijn dat de GUO goed is !
Haha daar heeft ze zeker geen gebrek aan !. Ja mochten ook morgen weer hoor , maargoed dat kon echt niet qua werk enz. En hebben dan ook gelijk een gesprek met schisisteam dus dan alles mooi in 1 x
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje- meisje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje meisje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** meisje 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 11-05 Kimmy133 - controle VK 13-05 Fienemien - 21 weken echo 19-05 PerfectChaos - VK Controle 23-05 PerfectChaos - GUO 15-06 Fienemien - controle VK + suikertest 18-06 PerfectChaos- Pretecho 3D/4D 14-07 Fienemien - 30 weken echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
haha lekker eigenwijs dus. Hier een enorme druktemaker. Heb ook wel een uur gelegen, hij was constant aan het bewegen. Haha!
Wat zijn het ook kleine doerakjes he maar echt blij voor je dat het allemaal goed was. Wij hebben nu ook zoiets van 23 mei nog een x en als ze dan weer zo ettertje is ... ja dan zien we het wel bij de geboorte kan moeilijk elke week naar amsterdam om te kijken of mw er zin in heeft haha
Ik ben bij de gynaecoloog geweest, heb koliek pijn aanvallen twee weken nu, het is nietstuwing. Als het erger wordt kunnen ze me opnemen en iets geven met een infuus, maar eigenlijk is de enige oplossing bevallen. Echt top, ben pas op de helft
he g*dver , ik kan je pijn indenken.- dikke knuffel- Hou je het wel in de gaten het is echt hels die koliekpijnen, ik was vannacht weer bij de huisartsenpost, en ja de enige manier was dan toch een operatie ( galblaas) . Nou ik ga het risico niet nemen dan nog maar minimaal 18 weken over de grond rollen 3x per week.
Het zit je echt niet mee hè nog steeds zo'n last dus.. ja koliek pijn is echt verschrikkelijk!! Jij ook heel veel sterkte!
@Cobon Oneerlijk hoe het werkt eigenlijk he, waarom werkt het niet 'gewoon' 'normaal' bij iedereen. Maar dankje! Fijn dat de 20 weken echo goed was. Maar wat super vervelend dat je last hebt van nierstuwing. Die koliekpijnen zijn idd hels!! Medicatie kan soms heel goed helpen (dat wat ik zie bij patiënten bij mij op de afdeling). Heb ook wel s gezien dat ze een dubbel j catheter plaatsen. Maar door je groeiende buik zal het er allemaal niet beter op worden. Ik hoop echt dat het onder controle blijft en je je oke genoeg blijft voelen.. @Fienemien Beterschap! Die Facebook groep ken ik! Ik ga daar ook 's info raadplegen en idd een lactatiekundige nog s benaderen. Kolven was helaas wel echt nodig want ik had super veel harde plekken, hing regelmatig tegen een borstontsteking aan icm een kind wat niet goed kon doordrinken, of überhaupt aanhappen. Het is zeker hard werken. Maar vorige keren brak het mij volledig op, dat ik er geen leuker mens van werd en tegen elke voeding op zag. (Geen enkele voeding ging soepel, op een enkeling na ) @Flops nou daar zeg je wat. Daar ben ik dus ook bang voor. Of nouja bang, eigenlijk precies zoals je het zegt. Geen garanties voor geen ellende. Dat als ik straks toch besluit voor KV te gaan, dat ik dan alsnog met de 'ellende' zit, kan ik net zo goed m'n kind alsnog de voeding geven of proberen of.... @Kimmy133 fijn dat t verder goed leek en alles in verhouding klein is. Hopelijk blijft de kleine zijn eigen groeilijn volgen. En fijn dat je goed vervolgd wordt. @PerfectChaos pfoh, hoop je op duidelijkheid werkt die kleine dame niet mee! Haha. Wel fijn dat je straks alles in 1 x hebt. Uit ervaring door m'n werk weet ik dat ook kindjes met alleen een schisis aan de lip heel goed aan de borst kunnen drinken!! Vervelend dat je nog steeds last hebt van die stomme galblaas .
Ik maak me er ook wel zorgen over, omdat ik pas op de helft ben, dat belooft weinig goeds Ik zal eens informatie zoeken over die catheter ook! Hoe is het met jou? Lekker weer in het gewone schoolritme?
Ooh jakkeeeees, ik heb dat gehad tijdens mijn eerste zwangerschap! Uiteindelijk zo'n katheter gehad omdat het niet te houden was! Zwangerschappen erna ook wel nierstuwing gehad, maar niet zo verschrikkelijk erg (ook al waren die baby's stuk groter en zwaarder dus was bang dat dat meer druk zou geven).
Ik las vandaag in mijn app dat je op deze termijn de baby zo'n 10x per dag zou voelen. Haha, maak daar maar per uur van Maar vind 't wel gezellig Nu zijn het ook nog leuke schopjes. Soms wel vervelend getrappel op mijn blaas maar nog niet die karatekicks die je in elkaar doen klappen in het midden van de supermarkt Mijn oudste dochter heeft vandaag ook eeeeindelijk schopjes kunnen voelen. Keek ze zo naar uit
Ohh ohhh heerlijk van genieten! Lijkt me super om baby zo veel te voelen al Denk dat die 10x per dag hier ongeveer wel klopt.. sommige dagen veel meer en sommige dagen minder
@Cobon & @PerfectChaos he gats wat vervelend zeg zoveel pijn steeds De 20 weken echo was hier ook goed! Deze mevr ligt echter ook weer in een stuit, nu kan ze natuurlijk nog draaien maar mn oudste heeft nooit anders gelegen dus ben heeel benieuwd hoe dat bij deze gaat zijn. Zijn er mama's die hier ook ervaring mee hebben? Ik voel haar nog geen 10 keer per dag haha, ik was blij dat ik haar sinds een paar dagen wel elke avond even voel. Kan ook niet wachten tot dr vader en grote zus het kunnen voelen
Op 20w lagen ze hier ook nog niet altijd met hoofd naar beneden, hoor dan tuimelden ze nog alle kanten op. Bij mijn tweede heeft het tot 36w geduurd zoiets tot die draaide, dat was wel spannend hij was toen al heel groot dus ze dachten dat dat niet meer ging lukken, maar wel dus Ik zou me er nog niet te druk in maken... Heb je bij de vorige dan een stuitbevalling gehad?
Ik maak me ook geen zorgen hoor, maar omdat mijn oudste nooit van houding is veranderd ben ik wel wat alerter haha. Nee ik heb een KS gehad, zij lag met een voet naar beneden dus stuitbevalling was geen optie.