Hahaha wij dragen baby 9 maanden.. allerlei ongemak, kind lijkt vaak nog meer op vader dan moeder ook en dan ook nog lastig doen met de naam hahaha ohhh
Ja zo denk ik er ook over ik heb al gezegd dat ik dit keer dibs heb op naam kiezen maar dat ging er niet in haha
Hier wordt het Inaya of Yara(h) waarschijnlijk. Lichte voorkeur voor Inaya alleen lijkt deze naam heel erg op de naam van ons nichtje én op de naam van de dochter van mijn collega. Merk dat ik daar toch wel gevoelig voor ben haha.
Hoe gaat het met iedereen?. Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Gister gesprek met het Schisis team gehad. Er staat ons nogal wat te wachten maar het is niet anders .
Opzich is het nu het lipje en de kaak. Dus daar ook het gesprek op gebaseerd. Maar als nog kunnen we voor verrassingen komen te staan. 15 juli nog 1x een echo en dan is het gewoon afwachten . 2 weken na de bevalling richting het AMC , dan krijgen we ook operatie datum voor lipsluiting & neus . Dan met 9 maanden nog een operatie en vanaf 1 jaar 3 wekelijks logopedie .Het speciale flesje word opgestuurd, wat ik heel netjes vind gezien de prijs van die dingen . En misschien wel het aller belangrijkste qua de bevalling.( voor mij dan ) ik mag gewoon thuis bevallen ❤
Wij zijn al heel lang uit over de voornaam voor beide geslachten, maar zijn de laatste tijd in discussie over een tweede of misschien zelfs derde naam.. blijft lastig allemaal Jeetje wat lijkt me dat spannend en heftig dat je kleine meisje zo snel geopereerd moet worden. Ik vind dat je super positief en sterk overkomt! Lijkt me de juiste instelling!
Het gaat de laatste tijd erg goed qua nierstuwing, ik durf het alleen bijna niet te zeggen want de laatste keer toen dat zei lag ik snachts krom En met jou en de gal ellende?
Dat we het hoorde was ik echt 3 weken intens verdrietig niet om alles erom maar gewoon van waarom moet dat frummeltje dat meemaken , machteloos gevoel. Maar heb veel gesprekken gehad ook met mensen die dit al meegemaakt hebben. En we gaan dit doen. 8 jaar voor moeten knokken dus dit kan er ook nog wel bij, en hoe dan ook is ze de mooiste van de wereld
bedankt hè.. ik bedacht me; dat kan ik wel even terug gaan kijken.. tranen met tuiten hè! Pff die hormonen!
heerlijk hè dat zonnetje! Wij gaan vanmiddag naar het speciaalbierfestival in Deventer. Heerlijk even genieten!