Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Oh jongens, ik heb deze besteld en ik kan niet wachten tot die binnenkomt zondag! Slaap zo slecht s nachts. Hebben jullie dat ook?

Bijgevoegde bestanden:

Cobon en PerfectChaos vinden dit leuk.
  2. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Gister gezellig even naar de Nachtmarkt in Kolhorn geweest . Zolang geleden dat ik daar geweest was super gezellig, even me eigen verwend, lekkere geurkaars,waxmelts & een mooie vaas. Ook voor de kleine meid twee schattige haar elastiekjes gekocht .. nu maar duimen dat ze haar heeft:roflmao::p.

Gelukkig voel ik der weer volop .

Vandaag alweer 27 weken - doet een klein dansje- .

@Kimmy133 hoe gaat het nu met kindlief?, en die kussen ziet er comfy uit. Heb hem zelf niet dus kan geen ervaring delen.

Hoe gaat het met de rest? Nog plannen dit weekend?

Maryelle en Cobon vinden dit leuk.
  3. dburg282

dburg282 Actief lid

12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    Zo de drukte op Schiphol hebben we overleefd. We hebben er in totaal 3,5 u over gedaan om bij onze gate te komen… nu al helemaal gesloopt.

4. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    @PerfectChaos ze heeft er nog wel last van. De kleine bultjes lijken idd waterpokken te zijn, dus dat is wel sneu! Maar ze speelt gelukkig wel weer, gisteren heeft ze de hele dag alleen maar gehuild en kon ze nauwelijks op haar been staan.

ik bedoelde eigenlijk of jullie ook last hebben van slecht slapen.. haha! Hoop dat dat kussen me bevalt! :)

@dburg282 jemig wat lang zeg! Mocht je niet voor omdat je zwanger bent? Las laatst dat ze zwangere vrouwen wel voor lieten. Nou ja, je bent er door. Lekker genieten nu van jullie vakantie! Heel veel plezier!

dburg282 vindt dit leuk.
  5. Cobon

Cobon Niet meer actief

Klinkt goed @PerfectChaos ! Wij doen niet zoveel, mijn man is weer niet thuis (boehhh, vind er echt geen bal aan) en ik ben een slome slak. Slakken tempo opruimen.. beetje tuinieren, hopelijk een dutje. Misschien morgen naar een mooie tuin/kwekerij.

Fijne vakantie @dburg282 ! Waar ga je heen?

Sneu @Kimmy133 , op één beentje leken het inderdaad waterpokken. Slecht slapen hier ook aan de orde, de vorige zwangerschap ging dat langzaam maar zeker over in hele nachten overslaan. Dat was echt verschrikkelijk, ik hoop dat dat dit keer niet zo is. Ik heb ook zo'n groot kussen! Scheelt wel!

dburg282 en Kimmy133 vinden dit leuk.
  6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik ben helemaal klaar voor dit babietje, heb alles in huis, kon ik de tijd maar 12 weken doorspoelen! :o:

Kimmy133, Flops en PerfectChaos vinden dit leuk.
  7. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    maar echt! Ik kan ook niet wachten!

Cobon vindt dit leuk.
  8. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Ahhh ik ook niet! M'n 2 schoonzussen zijn ook zwanger, zo leuk! Ik zal nog wel 14 weken moeten wachten :roflmao:

Cobon vindt dit leuk.
  9. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ohhhh wat leuk als ze straks allemaal ietsjes ouder zijn!!

10. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Hier ook slecht slapen, met wisselen van zij ook steeds wakker.

Vandaag verjaardag gevierd van de jongste. Ik ben KAPOT, maar we hebben het getroffen met het weer. M'n broers&man van moeder slapen hier, morgen gaan ze samen naar de TT!

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oh wat leuk!! Ik was met de oudste tegelijk zwanger met m'n zus, en de jongste met m'n schoonzus! Nu helemaal alleen :( haha

12. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Ja, binnen 4 maand straks 3 kleintjes erbij :)

Cobon vindt dit leuk.
  13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Gefeliciteerd!!
    Hopelijk kan je vandaag even bijkomen.

Mich92 vindt dit leuk.
  14. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    @Mich92 bij de 2e was ik ook tegelijk zwanger met m’n schoonzus. Ze was 1 dag na mij uitgerekend, alleen beviel ze een maand te vroeg. Haha!

Ik was gisteren jarig en m’n man 2 maanden geleden en vandaag vieren we onze verjaardagen voor familie en vrienden met een bbq. Dus zal wel druk middagje worden denk ik. Maar straks komt m’n kussen binnen, dus hopelijk vannacht slapen als een roosje. :roflmao:

Mich92 en Cobon vinden dit leuk.
  15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Hoop dat je lekker slaapt met kussen :)

Wij hebben ook drukke weekenden voor de boeg. Verjaardag dochter vieren in twee etappes dus twee zaterdagen, en haar kinderfeestje, en de laatste drukke chaotische schoolweken, allerlei ziekenhuis afspraken, ughhhh ik ben biiiiijna klaar om m'n coconnetje in te gaan en dat iedereen me even met rust laat :p hebben jullie dat ook?

16. dburg282

dburg282 Actief lid

12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    Die 3,5 u was inderdaad mét voorrang… sommige mensen zaten ons met een scheef gezicht aan te kijken omdat wij voor werden gelaten. Voelde ook niet erg fijn. Maar we zijn er en we zitten heerlijk te genieten!

Kimmy133 vindt dit leuk.
  17. dburg282

dburg282 Actief lid

12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    Dank je wel! Wij zitten nu in Turkije. Hotel Kamelya K Ashian in Side, echt een aanrader. Super fijn hotel voor de kinderen!

Cobon vindt dit leuk.
  18. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    @Kimmy133 nog van harte! Hopelijk hebben jullie een gezellige dag en slaap je vannacht goed.
    @dburg282 fijne vakantie!
    @Cobon ah jullie dochter ook jarig net voor de vakantie?
    Die laatste weken voor de vakantie vind ik ook druk. Oudste wordt in de vakantie 6, dus trakteren + feestje voor de vakantie nog. En jongste is voor t laatst bij gastouder, dus ook daar nog trakteren...

dburg282 vindt dit leuk.
  19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oh ja trakteren :eek: helemaal vergeten!! Haha snert.. dat gaat erbij op m'n to do list. Voordeel van zomerkindjes is wel dat ze ijsjes kunnen trakteren ;)

20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb net een robot stofzuiger/dweil besteld. M'n rug breekt bijna in 10 stukken na het schoonmaken van vandaag; ik ben er klaar mee! Ben benieuwd..

Deel Deze Pagina