Hier begint mijn buik echt wel in de weg te zitten. Ik ben afgelopen zaterdag ook verrast met een babyshower. Hoewel ik niet hou van in de middelpunt staan heb ik van begin tot eind echt genoten! Hoe gaat het verder met iedereen? Weten de werkende mama’s al wanneer ze verlof nemen? Ik wilde eigenlijk 4 weken van te voren stoppen maar ga mijn verlof toch een weekje eerder laten starten.
Zijn er nog meer hier die weer misselijk zijn? Sinds een paar dagen weer erg misselijk, zere buik, rugkrampen en harde buiken. Blehhh. Kleine beweegt ook behoorlijk veel, misschien dat het daar aan ligt.
Ja helaas, ik moet de laatste tijd een paar keer per week overgeven, ik herken het wel van m'n vorige zwangerschap. Niet fijn hè!
Hier alles goed. Heel relaxed weekend gehad en dat kan ik wel merken, heerlijk! Buik gaat inderdaad meer in de weg zitten, maar verder geen klachten als misselijkheid gelukkig. Ik ben ook van plan 4 weken van tevoren met verlof te gaan. Waar ik het een tijdje terug nog erg snel vond gaan vind ik 11 weken nu toch ook nog wel heel lang klinken.... ik heb goede hoop op een zomer met mooie weken die snel voorbij vliegen!
Baby is nu 1540 gram met 30w6 Had vanmorgen weer een groei echo... nu dus echt minimaal elke 2 weken incl Doppler en als ze het niet vertrouwen ctg. doorverwijzing voor de cardioloog en anesthesist voor mezelf (heb een cardioloog in een kliniek maar ze willen het liever in hetzelfde ZH en anesthesist omdat de ruggeprik vorige keer niet goed werkte dus bespreken wat als in geval van keizersnede enzo) Gyn zei dat ik witjes zie, HB was 6.3 2 weken geleden en ferritine 3 dus als het over 2 weken niet beter is krijg ik een infuus Afgesproken niet over de 40 weken heen te gaan, zelf zegt de gyn te hopen op 38 weken en misschien zelfs iets eerder afhankelijk van hoe baby groeit, ze denken dat de placenta niet optimaal werkt dus veelextra controles in het ZH 50 min van huis...
Fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden! De laatste verrekte loodjes worden er niet leuker op met zo'n medisch circus he..
@Flops vanwaar denken ze dat de placenta niet goed werkt? Jullie kleintje groeit toch steeds keurig op haar eigen lijn verder? Of buigt haar groei van de lijn af.. Gewicht klinkt prima! Hopelijk haal je de 38 weken, zou mooist zijn qua rijpheid. Wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. Hier niet misselijk. Maar wel een buik die met de dag (zo voelt het ) groeit. Ik draag net als de vorige keren heel laag, dus hij zit al best in de weg. En dan te bedenken dat de meeste groei deze weken zal zijn. Morgen kinderfeestje van de oudste, vrijdag nog 1 ochtend werken en dan 3 weken vakantie! Dan nog 2 dienstjes werken en verlof tot volgend jaar maart.
Omdat buikje zo afwijkend is ten opzichte van de rest, buikje was nu maar P8.6 (vorige keren P12-14-15) hoofdje P70 en benen P60 Ze vinden dat ze te weinig spek opbouwt zo, vorig jaar was de tweeling uiteindelijk geboren op P2.3 en hun lengte was toen ook veel hoger (vooral gewicht ook laag...) maar dat was met 20 weken dus niet geheel te vergelijken Zit wel te twijfelen toch wat maatje 44 kleding te kopen, bevallen met 37-38 weken van een kindje met erg weinig vetjes zal verzuipen in maat 50-56 denk ik
@Flops dat klinkt allemaal spannend, gelukkig word je goed begeleid! Hoop dat je de 38 weken haalt, lijkt me een mooie termijn.
Hoe gaat het meiden is de warmte een beetje uit tehouden? Hier geven ze volgende week 34 graden . Hoe dan ??! Denk maar dagje zwembad. Vrijdag mogen wij weer richting AMC , voor de 30 weken echo. Hopelijk gaat ze nu eens lief zijn en meewerken
Oh ik had ook mijn babyshower! En ik had NIKS door was echt een verrassing omdat het wat vroeger viel dan ik had verwacht haha. Heb sinds het weekend veel harde buiken, vooral als ik loop en wat inspan ofzo. Moet duidelijk een stuk minder doen vanaf nu!
Haha ik hoop het ook! Spannend weer. Ik heb erg last van de warmte, denk dat ik volgende week in de IKEA ga wonen daar is het altijd vrij koel..