Ohhhh mag ik mee? Ikea heeft genoeg bedden, eten en drinken en rolstoelen voor als we niet meer kunnen lopen..: en vaak een prenatal in de omgeving
Haha ja en een ijsjes machine! Hier geen prenatal, maar wel een subway, McDonald's enz om de hoek als we het IKEA menu zat zijn
Als jullie nu hier in Hengelo komen dan ga ik ook mee. Er zit hier een prenatal bij en een mcdonalds! moet wel de kinderen meenemen, maar die kun je gewoon in smalland droppen toch?
Hier morgen naar de vk voor controle en vrijdag weer naar het zh voor een groeiecho. Ben benieuwd hoe hij groeit. Hoop stiekem nog steeds dat ik terug mag naar de 1e lijn. Lekker thuis bevallen in bad. Lijkt me zo fijn!
Haha wel een goed verhaal als je je kind moet uitleggen waarom hij/zij in een andere plaats geboren is!
Ohhh Ikea Hengelo... heb ooit eens vast gezeten onder dat bankje dat je aan de buitenkant kant zien van smalland er onder ging prima.. aan de andere kant er weer uit daarentegen
We zijn geweest alles was goed, kaakje doet toch heel waarschijnlijk niet mee. Ze is 1585gram . En ja we zijn verliefd ❤
Ja der vuistje , ze schatten der op 3,5 kilo met 40 weken . En gewicht was prima voor het termijn en het feit dat het een meid is
Hier wat minder gunstig nieuws. Ons kereltje heeft een afbuigende groei. Hij zat al op het onderste lijntje, maar nu gaat hij er zelfs onder. De dopplers waren gelukkig wel goed. Over 10 dagen opnieuw een echo, kijken of hij niet nog verder afbuigt. Vind het nu toch wel spannend worden..
Hier wat minder gunstig nieuws. Ons kereltje heeft een afbuigende groei. Hij zat al op het onderste lijntje, maar nu gaat hij er zelfs onder. De dopplers waren gelukkig wel goed. Over 10 dagen opnieuw een echo, kijken of hij niet nog verder afbuigt. Vind het nu toch wel spannend worden..
ja, maar bij beiden geen afbuigende groei gehad. Ze groeiden in hun eigen lijntje. Dus dat is wel schrikken. Moet nu zoveel mogelijk rust pakken. Was al terug gegaan naar 6u pw op therapeutische basis werken, maar vandaag besloten om volledig te stoppen.