Hoe is het dames? Ik lig op bed met flinke harde buiken en een heel druk kind, het houdt elkaar in stand heb weer eens teveel gedaan haha Hoe gaan jullie de warme dagen doorkomen?
Haha nog steeds niet geleerd om rustig aan te doen dus? Heb net een mini badje opgezet die ik morgenochtend ga vullen, veel hartkloppingen vandaag door de warmte. En werd vanmorgen wakker met beide armen boven m'n hoofd waardoor iets scheef zat in m'n nek en ik het gevoel had dat alles bleef draaien in de kamer, kon pas na een uur rechtop zitten Wel genoeg gedronken met t warme weer (voor de harde buiken?) kruik lijkt me niet echt lekker nu
Airco airco airco en heb een zwembad opgezet die is vandaag lekker aan het opwarmen. vraagje: was net in supermarkt en zat gehurkt voor de afdeling dropjes. Kom om hoog loopt 4 meter en ineens een felle steek in m’n buik waar ik echt krom van ging staan. Daarna beetje beurs gevoel en thuis bij boodschappen opruimen (zonder bukken) beetje steken ook de heletijd dus ben maar gaan liggen. Herkent iemand dit? Leek echt op een “messteek” zo scherp.
hier vanmiddag een stuk gefietst met de elektrische bakfiets en lekker op een terrasje gezeten. We waren rond 18 uur thuis en toen languit op de bank. Ik voel de kleine al niet sinds ik thuis ben om 2 kleine plopjes na. Normaal is ie juist heel druk. Ga nog even afwachten en anders toch maar bellen, dat werd me sterk aangeraden door de vk ivm de afbuigende groei. Nu maak ik me dus meteen heel veel zorgen. Pfff…
Oh wat vervelend! Zeker even bellen hoor, daar zijn ze voor, ze kunnen je vast snel geruststellen met een doppler oid. Een koude pollepel (ja echt ) een beetje tegen je buik duwen helpt ook wel eens of suiker/chocolade eten of in bad gaan.. hoop dat hij snel weer lekker druk is!
Ja die felle steken kan echt van alles zijn! Herkenbaar. Hurken is sowieso een discutabele zaak, ik kom maar moeilijk weer overeind haha. Rustig aan!!
Als je het niet vertrouwd gewoon bellen! Zijn ze voor.. neem wel even wat spullen mee want word dan waarschijnlijk een ctg van een wat langere periode icm echo
Even bellen. Wat je ook kan proberen zaklamp op je buikschijnen ( werkt hier heel goed) maargoed het is denk even fijner om de kleine zijn algehele conditie te laten checken met een ctg+echo.
Tuin klaar, bad klaar, meloen in de koelkast, pastasalade klaar, héél veel ijsjes in de vriezer! Vandaag moet goedkomen, morgen weet ik nog niet haha jij ook succes!
Ohhh hier ook bezig met de pastasalade nu! halve flessen water op de zijkant ingevroren, bijvullen met kraanwater en dan heb je de hele dag ijskoud water zo nog even een doekje door m'n badje en er wat water in laten lopen, dan kijken waar ik nog in pas qua zwemkleding
Gisteravond naar het ziekenhuis geweest. Ctg en echo waren gelukkig goed en vanmorgen was meneertje weer lekker druk zoals altijd. Zul je altijd zien hè..
Haha lekker etennnn! Morgen collectief gazpacho met Turks brood, meloen, olijven, rauwkost, hummus en pesto?
Haha van al die dingen eet ik alleen het Turkse brood en de meloen Morgen restant van de pasta salade ik maak genoeg voor 2 dagen