Haha echt? Nou ja, dat zijn ook wel de hoogtepunten Ohhh badje in de tuin is zo heerlijk, echt de enige redding bij deze hitte!
Nee Net gedoucht (zittend op m'n kruk) en steeds iets kouder gezet voel me nu even eindelijk een beetje mens maar pfffff zie nu al op tegen vannacht en morgen Word best ongeduldig van dat stilzitten... nog 9 dagen tot de volgende groeiecho, eerste week gaat meestal goed maar die tweede week duurt zo lang
Ja snap ik , het is niet te doen de warmte wij gaan morgen naar het zwembad, vond het vandaag te met 36 graden . Pff ja dan duurt het inderdaad nog lang Hopelijk dan een goed resultaat qua echo!
Ohhh ik gisteravond echt niet meer, was zo beroerd van de hitte.. we zijn maar gaan auto rijden, in de airco van de auto. 35 graden op de slaapkamer pffff.. Ik hoop heel erg dat we niet nog periodes van zulke extreme warmte krijgen deze zomer, ik trek het echt niet. Maak me dan ook heel erg zorgen om de baby als ik me zelf zo slecht voel merk ik. Hou jij het uit?
Opzich ging het wel. Totdat ik gisteravond ineens heel naar werd( hartkloppingen,duizelig enz). Dus van mij hoeft dit ook niet echt meer. Tot 25 graden en wat wind vind ik prima . Het is gewoon te zo met de laatste weekjes voor de boeg
Ik hou me aan m'n woord haha we zijn naar de IKEA gevlucht, het is zo vreselijk warm in huis en hier zo lekker koel! Kopje soep erbij top! Bekijk bijlage 730198
Wat een warmte he. Wij zijn op vakantie in Nederland, zuidoosten..... lekker waaaaarm. Maar moet zeggen met een zwembad, praktisch voor de deur, goed te doen zo. Had het erger bedacht, haha. Maar blij dat het niet dagen zo warm is. Baby was gister ook wel rustiger als anders.. of nouja nog steeds druk, maar wel anders ofzo.
Oh dames wat vervelend Die hitte was ook niet te doen, buiten stilzitten in de schaduw was al te heftig. We hebben een huis gekocht waar al 3 airco’s aanwezig waren. Langleve oude mensen! Ik word nu elke nacht zovaak wakker, vannacht was de slaapkamer ook weer zo warm. Dus dan zet ik m maar weer eventjes aan. Ik kan er niet in slapen anders word ik altijd zo ziek van de airco. Hopelijk een milde zomer, rond de 25/26 graden! Nu gelukkig weer wat afgekoeld!
Vandaag is heerlijk! Alles open, jongste slaapt een gat in de dag, oudste is logeren, huis weer aan kant, nieuw seizoen Virgin River ff bijkomen.
haha geniet ervan! Ik nog even tot 5 uitzitten en dan weekend. Ben echt aan het aftellen om gewoon relaxt thuis te zitten zonder die “overleef modus” door vermoeidheid of ongemakkelijke zitposities
Zo tijd geleden dat ik hier actief was . Wij zijn inmiddels weer terug van vakantie, was echt heerlijk maar veel te kort! De bedoeling was dat we afgelopen weekend zouden verhuizen maar dat hebben we een weekje uitgesteld. Vandaag even bijkomen van de warmte op mn werk en morgen de laatste dingen inpakken, dan t weekend alles over en op mn gemak alles uitpakken. Zal zo blij zijn als het achter de rug is. Na vandaag nog 2 weken werken en dan met verlof! Ben echt al aan het aftellen Wanneer gaan jullie met verlof?
Net even folderwijk gelopen met zoon . Pff sta te hijgen als een oude molenpaard. Za of zondag even dagje zwemmen met zn tweetjes. Vriendlief bijna vakantie , dan gaan we nog even wat leuke dingen doen met zn 3e. Bios,zwemmen,dierentuin,uiteten. Dan gaat zoon van 6 tot 8 augustus met Oma & tante en neefje en nicht naar de efteling. Baal zo dat ik het niet aandurf om mee te gaan dus volgend jaar maar weer. Als zoon naar de efteling is dan gaan vriend & ik nog even Samen hotel & uiteten en 2 dagen bij schoonouders op "vakantie". Als we allemaal weer terug zijn. Nog even een balk in de babykamer verven en dan zijn we er helemaal klaar voor. Jullie nog plannen deze zomervakantie?
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje- meisje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje meisje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** meisje 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 26-07 PerfectChaos - Vk Controle ♡ Bevallen ♡00-09 : Naam forumlid - naam baby- geslacht-aantalweken Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje- meisje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje meisje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** meisje 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 25-07 Dburg282 - controle plaats placenta 26-07 Dburg282 - groeiecho 26-07 PerfectChaos - Vk Controle ♡ Bevallen ♡00-09 : Naam forumlid - naam baby- geslacht-aantalweken Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
Hahaha hier ook een oud molenpaard. Klinkt als een fijne vakantie! Waarom durf je niet meer mee naar de Efteling, te ver van huis? Nog even quality time samen is ook fijn Wij gaan wat dagjes weg, maar vermaken ons ook erg goed thuis. Dochter slaapt met mooi weer in een tentje in de tuin en we hebben een lekker zwembad staan. We moeten nog het eea doen als mijn man vrij is na volgende week, ook voor de baby komt.
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** ♡ dburg282 - 5e kindje*** - meisje 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje - jongen 19 september 20 september ♡ Kellyy - 1e kindje - jongen 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Fienemien - 4e kindje - jongen 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje- meisje ♡ Cobon - 3e kindje - jongen ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 24 september ♡ Mich92 - 3e kindje meisje ♡ Loesje6 ♡ MamaDorey - 4e kindje** meisje 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje 26 september ♡ Mozzarella - 1e kindje 27 september ♡ Kimmy133 - 3e kindje - jongen 28 september ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ Afspraken ♡ 25-07 Dburg282 - controle plaats placenta 25-07 Kimmy133 - groeiecho zh 26-07 Dburg282 - groeiecho 26-07 PerfectChaos - Vk Controle 04-08 Kimmy133 - controle vk ♡ Bevallen ♡00-09 : Naam forumlid - naam baby- geslacht-aantalweken Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.