Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Morgen zou het hier zonnig worden, dus dan doe ik de rest. Heerlijk! :)

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb een goede controle gehad :) hij is wat groter, en een groot hoofd (oh neeee ;) ), en ik heb veel vruchtwater dus dat verklaart de grote buik wel. Het schiet toch wel lekker op, bijna 32 weken alweer!

3. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Fijnnnnn! Ben wel benieuwd hoe groot je grote buik is haha

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik zal vandaag of morgen weer eens een fotootje maken :) jij ook!

Ik word ingeleid met 39 weken dus kan gaan aftellen. Jij met 38?

5. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    38 inderdaad tenzij de groei eerder stagneert dan word ze eerder gehaald..
    morgen weer een groei echo en afspraak met de anesthesist (ik mankeer iets waardoor verdovingen ed vaak niet werken dus ze willen bespreken hoe of wat als ik ruggeprik wil of het een narcose zou worden.. ook narcose werkt niet altijd bij mensen met mijn aandoening dus heb je kans dat je wakker word etc etc)

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Oh brrrr gadver, dat klinkt eng! Hopelijk is er een goede oplossing voor!

7. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Vind het ook doodeng... in combinatie met iets met m'n hart helemaal..
    grootste 2 angsten op dood gaan na zijn flauwvallen en narcose :|

Verdovingen bij de tandarts werken niet, heb ooit een implanon gehad nou dat er uit snijden was helemaal drama, verdoving werkte pas na 3x normale dosis. Ruggeprik vorig jaar bij de bevalling werkte alleen links, rechts voelde ik alles :D

8. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    oooh bah zeg! Zal je gebeuren dat je ineens wakker wordt. Is de kans dat je een kz krijgt groot dan?

9. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Nee als het goed is gewoon vaginaal bevallen... maar alle scenario's willen ze bespreken. Keizersnede willen ze juist liever niet vanwege slechte wond genezing, bloedverlies en gekke littekens die ik erdoor krijg

10. Cobon

Cobon Niet meer actief

Dat is dan weer mijn allergrootste angst, een keizersnede.. Vandaag nog besproken met de gyneacoloog en ze zei dat het bij een derde wel heel raar moet lopen na twee goede vaginale bevallingen. Laten we het hopen!

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

@Kimmy133 ben jij al mentaal voorbereid op/gewend aan een jongetje, na 2 meisjes? Ik ben zo benieuwd of het anders is, op het risico om ondergeplast te worden na :roflmao:

Kimmy133 vindt dit leuk.
  12. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Oehhh en in krijg as vrijdag te horen hoe mijn placenta zit. Of hij verschoven is in positieve zin. Alleen werd gisteren gebeld dag afspraak ander tijdstip moet ivm ziekte. Nu kan mijn vriend helaas niet mee :(

13. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Vervelend! Hopelijk is je placenta netjes opgeschoven en kan je vaginaal bevallen

14. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    @Flops succes vandaag!

Weet iemand trouwens wat de kans is, als de eerste met een vacuumpomp gehaald is, ivm vast liggen/geen weeen meer hebben, hoe dat met een tweede zit? ( vergeten te vragen afgelopen dinsdag met de controle)

15. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    jaa hoop het ook! Jij succes vandaag!

16. septemberbaby22

19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    Zo even wat berichten gemist. Ik lees over goede groeiechos, maar ook spannendere situaties, wordt sowieso wel spannender nu naar het einde toe.

Hier vanmiddag weer controle. Ik krijg helemaal geen groeiechos of iets dergelijks helaas, de kleine met 20 weken voor het laatst gezien. Wel voel ik me goed, groei ik lekker en is de baby lekker druk, dus ik maak me geen zorgen.

Jullie zijn al lekker bezig als er al aan wassen wordt gedacht. Ik merk dat ik veel in mn hoofd heb wat ik nog moet/wil, maar dat ik er naast m'n fulltime job nog niet zo erg aan toe kom. Hopelijk nog genoeg tijd om alles te regelen voor de baby er is!

17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Succes vandaag @Flops !

Spannend morgen @MB1988 ! Ik hoop dat ie aan de kant gegaan is!!

@septemberbaby22 lekker wachten tot je verlof hebt :) zou ik ook doen als ik werkte. Ik heb nu nog een beetje energie, en dus de tijd, dus ik doe vast wat ik kan.

18. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    420
    425
    63
    Vrouw
    Succes @Flops en @MB1988

@septemberbaby22 hier moet ook nog van alles gebeuren hoor :) Hopelijk straks in mn verlof genoeg tijd om me lekker voor te bereiden haha

19. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Zit nog in de wachtkamer voor de afspraak bij de gyn.... echo hebben ze dingen wel 20x gemeten :roflmao:

buikje leek ineens van P8 naar P30
    Dus goed nieuws voor nu! Over 2 weken weer een echo

Cobon, Kimmy133, MB1988 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    haha ja helemaal! Had er zo op gehoopt (stiekem bij elke zwangerschap), dus ik was mega blij. Hoor steeds van iedereen dat jongetjes makkelijker zijn, dus ben benieuwd. Nu echt 2 kattenkoppen bij elkaar. Pfff… De meiden kunnen in ieder geval niet wachten om hun broertje te ontmoeten. Hoe oud zijn jouw meiden?

Heeft er iemand ervaring met de zensy kruik? Ik had er 2 gekocht via marktplaats, maar van de kraamzorg mogen ze niet. Moet metalen kruiken kopen. Die dingen kosten 20 euro ps! :confused:

Deel Deze Pagina