Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha dat dacht ik vanmiddag ook!
    Ik ga met algemeen verlof denk ik en alleen nog maar niks doen. Nou alleen nog bedenken waar ik die fulltime oppas, huishoudster en chef vandaan haal ;) ik begin een beetje op m'n tandvlees te lopen.

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

dburg282 vindt dit leuk.
  3. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Vind t lastig... ene kant heel gezellig aan de andere kant waardeer ik de anonimiteit hier wel :|

4. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ik schijt bagger voor morgen... 3 afspraken bij de cardioloog (echo van m'n hart, ecg en afspraak met de arts)
    Altijd bang dat er iets mis is heb elke 6 maanden controle maar deze keer toch extra spannend... en mn man kan niet mee dus m'n zwager brengt me er naartoe (50min rijden)

5. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Ja hoor gaat opzich prima, buiten de pijnaanvallen om, en hoe is het met jou?

6. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    @Flops succes morgen ! En hopelijk goede uitslagen :)

7. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Sterkte morgen! Ik duim voor je dat alles goed is!

8. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    haha ja wel herkenbaar hoor. Best druk met 2 meiden bij huis hele dagen. Gelukkig gaat de jongste nog 2 dagen in de week naar de opvang. Verder probeer ik ook maar rustig aan te doen, m’n ouders zitten hier vlakbij op de camping dus daar ben ik ook wel regelmatig te vinden. Lekker met de beentjes omhoog, kids vermaken zich daar wel.

Mich92 en Cobon vinden dit leuk.
  9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ohhh die VER SCHRIK KE LIJKE slapeloosheid.. o_O zijn toch geen tijden dit!

10. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Welkom bij de club.! Vreselijk he . Nog wel wat kunnen slapen?

11. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    ohh jaaa hier nog een hoor! Ik slaap echt niet langer dan 2 uur achter elkaar, al maanden niet. Nu ook keelontsteking bah! Kan niet praten en dat doe ik zo graag :roflmao: vanmorgrn strepsil op want kon niet meer slikken, mag helemaal niet lees ik op internet. Dan maar warm water met gember en honing en veullll ijsjes :D

Mich92 vindt dit leuk.
  12. dburg282

dburg282 Actief lid

12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    Hier alles goed! Op de slapeloosheid, vermoeidheid en brandend maagzuur na. :roflmao:
    Nog 1,5 week aftellen tot mijn verlof. Kan nu al niet wachten.

Wij hebben gisteren de foto’s van onze zwangerschapshoot binnen gekregen. Zo blij weer mee.

Hebben jullie ook een shoot gedaan?

Mich92 vindt dit leuk.
  13. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Pfohhhhh, zo vermoeiend!
    Ik sliep ook pas rond 1 uur, door een druk kind van 10-1 o_O. Alsof ze in onmogelijke posities gaat liggen als ik plat ga :confused:, ben ook 100 x per nacht wakker. Maargoed, mijn eigen bed ligt wel weer lekker haha.

Leuk een shoot! Gaan wij niet doen, hebben van t weekend wel wat leuke foto's gemaakt op de Veluwe.

14. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Succes!

15. Cobon

Cobon Niet meer actief

16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Jaa nog een uurtje net gelukkig. Ik hoopte dat ik deze zwangerschap de dans zou ontspringen maar helaas!

17. Cobon

Cobon Niet meer actief

Succes met de warmte weer dames!

En @Flops , ook op WhatsApp kan het zo anoniem als je zelf wil natuurlijk :) niemand verplicht je tot het geven van je naam geboortedatum en adres ;)

18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Beterschap!! Veel ijsjes eten inderdaad.

MB1988 vindt dit leuk.
  19. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Hallo

Ben hier best paar weken niet geweest...
    Einde juni kwam het nieuws dat mijn moeder kanker heeft. Daarna vakantie begonnen met de drie kindjes thuis dus het is gewoon ook best wel druk.

Met de zwangerschap en baby gaat het op zich goed. Ik vind het fysiek erg zwaar maar dat is ook niet onlogisch natuurlijk, met heel slechte nachten, veel zorgen, al de fysieke kwaaltjes die bij een 4e zwangerschap horen en drie kinderen thuis waardoor er ook geen rustmomenten zijn.
    De baby groeit erg goed en belooft weer een reus te worden. En ik groei goed mee ;)
    Voor de geboorte heb ik nog niet veel gedaan, te veel andere dingen aan mijn hoofd... maar op zich hoeft er ook niet veel gedaan te worden, lijkt me. We hebben nog geen naam en dat vind ik wel lastig nu...

20. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Jemig wat heftig! Hoe gaat het nu met je moeder? Gaan ze behandelen?

Fijn dat baby goed groeit, hopelijk gaan ze laatste weken soepel voorbij en vinden jullie nog een mooie naam die bij de baby past

Deel Deze Pagina