Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Controle bij de cardioloog was helemaal goed! Hart slaat regelmatig over maar alle metingen zijn netjes en het hart pompt stevig. Goedgekeurd voor de bevalling dus, wel met de vroege ruggeprik.

Maandag krijg ik een ijzer infuus.. vind dat wel een beetje spannend

Mich verzamelde de nummers toch?

PerfectChaos vindt dit leuk.
  2. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Fijn dat de controle goed was!
    Hopelijk ook wat meer energie na een ijzerinfuus. Geeft je vast een boost voor de aankomende bevalling :).

Ja, je mag je nummer naar mij sturen.

3. Mich92

Mich92 Bekend lid

25 nov 2015
    608
    221
    43
    Heftig @Fienemien , hoe is het met je moeder?
    Fijn dat de zwangerschap wel goed gaat.

4. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    419
    425
    63
    Vrouw
    Dit heb ik ook (al een tijd haha) heeft volgens mij echt te maken met hoe laag de baby ligt ☺️.

@Kimmy133 Fijn dat alles er goed uit zag!

@Fienemien jeetje wat een heftig bericht :( Sterkte!

@Cobon een whatsapp groepje lijkt mij ook gezellig, zal mijn nummer even sturen :)

@Flops Fijn dat de controles goed waren! Wel spannend een ijzerinfuus maar hopelijk geeft het wat meer energie. Ze hebben bij mij overlegd met de gyn voor een ijzerinfuus maar besloten om eerst tabletten te geven.

Hier ging het de afgelopen dagen even iets minder, enorm benauwd en hoofdpijn door het weer bah :(. Om het af te maken gisteravond nog een migraine aanval erbij.. Ik moet vandaag en morgen nog werken dat wordt overleven haha.

Woensdag bij de verloskundige geweest, mn bloeddruk is gelukkig goed, kleine meid is alleen in een stuit gaan liggen haha. We hebben wel het idee dat ze nog alle ruimte heeft en nu wel ineens mn hele buik door gaat dus we maken ons geen zorgen verder.

Cobon vindt dit leuk.
  5. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    waar? In snap niks van dit forum haha moet ik een conversatie starten? Leek hierzo :roflmao:

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja, als je op Michje haar naam klikt en dan start conversatie inderdaad!

MB1988 vindt dit leuk.
  7. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Goh ja, algemeen gaat het wel goed, hoor. Ze voelt zich prima, maar had een gekke zwelling opgemerkt en dat blijkt dus niet zo goed te zijn.
    Stap voor stap maar.

De zwangerschap gaat nu wel zoooo snel! De eerste weken tot aan de vlokkentest gingen hier tergend traag, maar nu lijken de weken wel te vliegen.
    Intussen 33 weken hier dus nog max 9 en er is gewoonweg een baby zeg :rolleyes:
    Wij plannen een thuisbevalling en ik hoop zoooooo hard dat dat gaat doorgaan! Bij de 3e wilde ik dat ook ontzettend graag (2e is thuis geboren en dat was een prachtige ervaring) en dat is dan uiteindelijk niet doorgegaan en denk dat dat eeuwig een teleurstelling blijft :$ Deze zwangerschap voelt dan ook een beetje als een herkansing

8. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Vandaag weer een groeiecho gehad. Meneertje is weer wat gegroeid in z’n eigen lijntje. Buik en been in ieder geval. Hoofdje was niet groter geworden, maar de vk gaf aan dat het hoofdje gewoon meegroeit normaal, dus dat het waarschijnlijk niet goed gemeten is.
    Volgende week weer dopplers.

Afgelopen weekend naar de sneekweek geweest, pfff zwaar weekend. Ben dat stappen niet meer gewend joh.. :o: En ook nog eens snipverkouden geworden op de boot. :roflmao:
    Deze week maar eens lekker bijkomen. Volgende week willen we misschien toch nog een (mid)weekje weg. Iemand die nog een leuke camping (met huisjes) of vakantiepark weet?

Cobon en Flops vinden dit leuk.
  9. Cobon

Cobon Niet meer actief

Waar zoek je iets? :)
    Wil je nog in de groepsapp trouwens?? Heel gezellig!

10. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    In Nederland, liefst Overijssel/Gelderland e.o.

Ik heb mich een berichtje gestuurd gisteravond, maar die heeft ze denk ik nog niet gelezen.

11. septemberbaby22

19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    Zo even een berichtje na wat afwezigheid. Heb me de afgelopen weken onzeker gevoeld over de stuitligging en ook lichamelijk was ik heel misselijk en benauwd door het in de weg liggen van de baby. Heb ook vrij weinig geslapen...

Maar vannacht goed geslapen, ineens meer lucht en volgens de verloskundige ligt de baby nu goed !!! Nog niet ingedaald en hij heeft nog veel ruimte dus nog geen zekerheid, maar voor nu in ieder geval heel goed nieuws, een opluchting. Voor volgende week alweer een afspraak staan om nog eens te checken!

Fienemien, Kimmy133, Cobon en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. septemberbaby22

19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    Het is wel heel rustig hierin! Is iedereen druk of moe of een combinatie van allebei?

Lijkt me juist deze laatste weken waardevol om ervaringen uit te wisselen. Of wordt alles alleen nog maar besproken op WhatsApp?

13. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja het is wel gezellig op WhatsApp! Wil je er niet bij?

14. septemberbaby22

19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    @Cobon ik wilde eigenlijk liever hier blijven, lekker anoniem en laagdrempelig... maar als mensen niet meer van plan zijn hier mee te kletsen mis ik de groep wel in het delen van ervaringen en stellen van vragen..

15. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ondanks de groep lees ik hier alsnog dagelijks mee hoor :)

16. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    419
    425
    63
    Vrouw
    Ik lees hier ook nog mee hoor! @septemberbaby22 fijn dat je baby goed is gaan liggen, hopelijk daalt hij ook snel in ☺️!

Hier gaat ze nog alle kanten op haha net als m’n humeur

17. septemberbaby22

19 jan 2022
    60
    75
    18
    Vrouw
    Goed nieuws! De baby lag nog steeds met hoofdje naar beneden en leek ook al wat ingedaald. Heel erg blij mee!

Heb mich een berichtje gestuurd om me toe te voegen op WhatsApp

18. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Het is hier wel heel stilletjes...
    Misschien kan ik beter dan ook bij de WhatsAppgroep want hier is het nogal dood... kan dat nog?

19. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wat ben je vroeg/laat wakker!
    Berichtje sturen met je nummer (incl landcode) naar Mich dan voegt ze je toe. Gaat alles goed met je?

20. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Alles ok :)

En nee, slapen doe ik niet veel meer o_O

Deel Deze Pagina