@MamaDorey haha ja ik dacht vanmorgen ”ik ga eens verder kijken op dit forum”! Maar goed dat je het hebt uitgesproken en fijn dat ze nu haar blijheid uit! Heb je al iets van klachten? Ikke nog weinig behalve honger honger honger heb gisteren 2x avondeten op hahaha.
Ja, zeker opgelucht. Blijf anders zo lang hangen in het negatieve en dat wil ik eigenlijk niet mooie testen Bloem! Stelt gerust hè! Ik wilde je al een berichtje sturen dat hier de volgende groep was. Maar je hebt het zelf al gevonden! Momenteel niet zo veel méér. De krampen zijn gelukkig nu redelijk weg. Ik heb juist verminderde eetlust en zit sneller vol. Misschien wat meer plassen en savonds erg moe. Wellicht ook een korter lontje maar dat vind ik zelf natuurlijk niet!
Allemaal herkenbaar! Je hart moet harder werken nu, ik blijf dat altijd de hele zwangerschap wel merken.
Ja ik heb ook al zo'n honger! Kan me dat niet herinneren van vorige keren, pas het laatste trimester. Dat wordt wat
Gelukkig en fijn! Zeker geruststellend. Stomme is dat er ook gelijk last van schouders afvalt zit nu meer van het is oke allemaal . @Cobon het hoort erbij zeggen ze, alles voor het goede doel . Kan me alleen niet herinneren dat ik dat nu al zo vroeg had . Wilt iedereen weten wat het wordt?
Op deze manier wordt ik modder vet hoor hahaha ik heb echt zo vaak een echt honger gevoel. Hopelijk trekt dat nog een beetje weg haha want ik kan moeilijk niks eten wanneer ik zo’n honger gevoel heb haha
Zeker weten!!! Liever gisteren al! Maar deze keer heb ik geen voorkeur zoals ik dat vorige keer wel had. Toen had ik de vurige wens voor een meisje en toen dit niet zo bleek was ik best wel van slag. Heel gek maar nu heb ik dat totaaaal niet!
Uuuhh jaaa! Liever gisteren al hahaha. Het is mijn eerste…en wil weten welke kan ik op moet qua namen iig haha
jawel maar ik merk dat meisjes namen veel makkelijker gaat haha als ik een richting weet maakt het het toch wat makkelijker
@Penniej was het gelukt met het opvragen van je dossier? Net ge googled voor je en er staat dat het over is gegaan naar st jansdal en dat de dossiers 15 jaar worden bewaard
Wij zouden het heel leuk vinden als we deze keer een jongetje krijgen. Mijn man kan als enige in de familie zijn voornaam nog doorgeven namelijk. Als het weer een meisje zou zijn zouden we natuurlijk ook heel blij zijn! Klinkt cliché maar het is zo waar, zolang het maar gezond is. Andere ook een lichte voorkeur voor het geslacht?
oh dankjewel , vraag het de verloskundige wel even tijdens de intake , zag toen ik ook even aan het googlen was dat een van de verloskundige bij de oude praktijk heeft gewerkt, wat een gedoe hoor had gehoopt dat ze inmiddels weer daar bevallingen deden , lekker dichtbij maar helaas Dus wordt ook nog even zoeken welke ik straks prettiger vind @MamaDorey Jeetje wat een flauwe reacties van je zus zeg, hoop dat de rest wel leuk reageert Wat kwaaltjes betreft valt het nog mee , wel last van gevoelige borsten , En wat verminderde eetlust en vooral sochtends vroeg maagzuur wil het op het werk absoluut nog niet vertellen , maar leut gisteren wel van alles vallen wag ik normaal niet doe
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** 18 september 19 september 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Brittmuffin - 2e kindje 23 september ♡ Fienemien - 4e kindje ♡ MB1988 - 1e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Penniej - 3e kindje 26 september ♡ MamaDorey - 4e kindje 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje ♡ Amarens - 3e kindje ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 28 september ♡ Mozzarella - 1e kindje ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september 30 september ♡Afspraken♡ 28-01 Fienemien - echo gynaecoloog 31-01 Bloemm90 - 1e echo VK 01-02 Flops - 2e vitaliteitsecho (5w3-->7w3) 03-02 Flops - Intake VK 04-02 MB1988 - 1e echo 08-02 Kaktus - echo VK + gynaecoloog 08-02 Cobon - 1e pretecho met man 09-02 Cobon - 1e echo VK 09-02 Brittmuffin - 1e echo VK 09-02 Mozzarella - 1e pretecho 09-02 PerfectChaos - 1e echo VK 10-02 MarenFay - 1e echo VK 10-02 MamaDorey - echo + VK 14-02 Bloemm90 - echo VK 14-02 Boys2 - 1e echo VK 14-02 Penniej - Intake VK 16-02 Kimmy133 - intake en echo VK 04-03 Fienemien - waarschijnlijk vlokkentest
De verloskundige belde net, 10 februari eerste echo en 17 februari de intake, als het eerst maar zover is, nog 3 weekjes geduld! Qua klachten sinds vandaag geen kramp meer. Vooral gevoelige borsten en ik kan slecht slapen snachts, maar dat komt denk ik vooral door de vele gedachtes die door m'n hoofd spoken! Wij hebben afgesproken om bij de eerste het geslacht niet te weten! Al word ik nu het concreter is toch wel heel nieuwsgierig!!!
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** 18 september 19 september ♡ dburg - 5e kindje*** 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje 22 september ♡ Brittmuffin - 2e kindje 23 september ♡ Fienemien - 4e kindje ♡ MB1988 - 1e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Penniej - 3e kindje 26 september ♡ MamaDorey - 4e kindje 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje ♡ Amarens - 3e kindje ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 28 september ♡ Mozzarella - 1e kindje ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september 30 september ♡Afspraken♡ 27-01 Dburg 2e echo 28-01 Fienemien - echo gynaecoloog 31-01 Bloemm90 - 1e echo VK 01-02 Flops - 2e vitaliteitsecho (5w3-->7w3) 03-02 Flops - Intake VK 04-02 MB1988 - 1e echo 08-02 Kaktus - echo VK + gynaecoloog 08-02 Cobon - 1e pretecho met man 09-02 Cobon - 1e echo VK 09-02 Brittmuffin - 1e echo VK 09-02 Mozzarella - 1e pretecho 09-02 PerfectChaos - 1e echo VK 10-02 MarenFay - 1e echo VK 10-02 MamaDorey - echo + VK 14-02 Bloemm90 - echo VK 14-02 Boys2 - 1e echo VK 14-02 Penniej - Intake VK 16-02 Kimmy133 - intake en echo VK 04-03 Fienemien - waarschijnlijk vlokkentest