@Brittmuffin hopelijk kun je genieten van de vakantie en is het toch allemaal loos alarm! Hoop dat je toch kunt genieten hoor! @Cobon ik heb ook snel het idee dat het niet goed gaat, maar lees toch echt overal dat kwaaltjes komen en gaan. Dus probeer een beetje de moed erin te houden hoor! Elke zwangerschap is nu eenmaal anders @Kellyy welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Spannend zeg, bijna al je eerste echoVoel je je verder goed? @dburg282 die misselijkheid is ergens een goed teken hè. Betekend dat het HCG prima aanwezig is. Maar ooow, wat snap ik goed hoe ellendig je je anderzijds voelt. Heb zelf ook bij mijn jongste zoontje in het ziekenhuis gelegen. Geen pretje. Heb je al medicatie ervoor? Ze zeggen dat reistabletjes ook werken Zelf nog geen ervaring mee, maar wie weet valt het te proberen. Nou hier vanmorgen (ik zeg wel dat ik stop, maar kan het toch niet laten) maar weer een test ertegenaan gegooid. Het zijn toch echt wel knallers. En clearblue zegt inmiddels 2-3. Da's ook positief en past bij een een zwangerschapsduur van 4.3 weken. Heb alleen continue een ongi gevoel. Dat maakt me onzeker. Meer meiden hier last van? Nu ga ik snel weer vliegen want ik heb avonddienst en er moet nog van alles gebeuren hier . Druk druk hej ... Doeidoei!
@Boys2 Ja, voelt toch wel fijn om dingen te kunnen delen met gelijkgestemden! Dinsdag eerste echo maar ik heb geen idee hoever ik ben. Volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 6.0 zijn vandaag maar mijn vorige cyclus was ineens 35 dagen ipv 29/31 dagen. Dit is de 5e ronde trouwens! Ik heb enorm gevoelige borsten en tepels en een rommelende buik en bij vlagen doffe pijn links in buik en rug. Maar ik ben zo bang dat ik minder ver ben met de echo dat er nog niks te zien is.. Verder zal ik beetje mee geen lezen zodat ik op de hoogte kan blijven haha!
Het stelt mij inderdaad gerust dat ik hier nu last van heb. Bij mijn dochtertje ook in het zkh gelegen… was 6 kilo in 2 weken tijd kwijt. En bij mijn gewicht van 58 ging dat heel hard ineens. Heb toen emesefane gehad, die haalde de scherpe randjes er van af. Heb gelukkig nog niet hoeven spugen! Die krampjes die jij benoemt herken ik wel bij mijn vorige zwangerschap. Er gebeurt nu toch veel in je lijf. Ik zal mij niet direct zorgen maken. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd je zorgen delen met de vk.
@dburg282 Zo dan, 6 kilo! Lijkt me heel erg als je zo misselijk ben. Terwijl ik nu denk; moet ik niet eens misselijk gaan worden? Maar dat hoeft natuurlijk niet. Doe ongikrampjes had ik ook heel erg afgelopen week. Nu alleen nog met vlagen en meer een andere soort pijntjes.
@dburg282 : behalve savonds écht vermoeid en minder eetlust heb ik nergens last van.. aan de ene kant hoop ik dat t zo blijft aan de andere kant zou t voor t veiligere gevoel na m’n miskramen wel fijn zijn als je op die manier zeker weet dat er iets gebeurd.
Ja, het zegt natuurlijk allemaal weinig, ik vind het alleen een beetje raar. Ik probeer voor nu maar lekker en gezond te eten zolang het nog kan
Jaa dit heb ik ook hoor. Ik heb in het verleden met ex partner ook 2 miskramen gehad alleen toen nooit zo'n knaltest gehad met deze symptomen dus dat geeft me hoop. Het ene moment heb ik er alle vertrouwen in en het volgende moment ga ik zitten googlen als een malle . Wanneer heb je je eerste echo? @MamaDorey dankjewel! @
Normaliter heb ik geen last van krampen meer. Was ineens uit het niets. Zal een goed teken zijn denk ik dan De kwaaltjes opzich.. Heb er bijna geen last van . Sinds 2 dagen dat ik een vleug misselijkheid krijg maar dat is het dan ook. En gevoelige/grotere borsten. Mijn bekken heb ik al last van, veel dingen vergeten, nestel drang , hartkloppingen en mijn zweet ruikt nu meer? Heel vreemd iedergeval. Oh en vermoeid, veel meer dan normaal. Ik heb nu echt dutjes nodig Ben blij als het de 31e is, nu is het zo, het hangt in de lucht en dringt niet door ofzo? En bedacht me gisteren ineens van misschien zien we het hartje wel kloppen . Zal randje net wel net niet zijn. Qua gevoel heb ik ook zoiets van dit is niet goed waar blijven mijn "standaard" kwaaltjes? Maar dan denk ik weer dit moet een jongen zijn want bij C had ik echt meer klachten volgens mij op dit termijn. terwijl gevoel zegt een meid . Terwijl ik heel stiekem een tweeling hoop. @Kellyy proficiat en welkom!
Bizar he. Als men geen kwaaltjes heeft wil je ze juist. En op het moment dat ze er zijn wens je dat ze weg zijn
Hiii all! Hier gelukkig geen bruinbloed meer gezien en geen krampjes meer gehad. Verder heb ik weinig klachten, nog 0 misselijkheid gehad. Wel iets gevoeligere borsten, meer honger en sommige dagen vermoeider dan normaal. Gisteravond was ik om voor 22 uur echt helemaal klaar en moest ik naar bed. Kon niks meer haha. Snachts plassen en hele droge ogen heb ik ook nog steeds.
Zo, dat was m'n laatste test en nu ga ik weer verder op goed vertrouwen (dat mislukt heel soms een beetje ). Test is donkerder dan controle, maar er zitten tegenwoordig altijd vlekken in de Kruidvat testen. Bekijk bijlage 713849
Dat kun jij! Ja die testen van KV zijn echt ruk tegenwoordig . Had ze nog liggen en niet meer gekocht, puur omdat ik er onzeker van werd. Hier al 2 dagen niet meer getest, bind het wel goed zo . Wil alleen ergens in week 5 de CB weken indicator doen. Puur voor die 3+
Jup had ik ook! Ik ben hier gestopt met testen..al heb ik elke ochtend nog de neiging haha. Had op nod een hcg waarde van 267 en nog 2 dagen door getest. Maar kruitvat heeft idd steeds geen mooie strepen, zit wit doorheen.
Ja was echt geen pretje. Kon nog geen water binnenhouden. Soms ging ik boven de pot om te spugen maar kwam er echt helemaal niks meer uit, tmi. misselijkheid kan ook pas met een week of 6 of 7. Of je hebt geluk en je krijgt er helemaal geen last van.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld… Die miskramen kunnen je zo onzeker maken. Vermoeidheid herken ik wel, ben op dit moment de meest gezellige vrouw ooit voor mijn man. Lig soms om 9 u als een blok te slapen. Echt schandalig. Bij 2 van de 3 miskramen heb ik eerst ook de longen uit mijn lijf gespuugd, en dat ging alsnog fout… dus dat wil ook niet altijd iets zeggen. Probeer te vertrouwen op je lichaam hoe moeilijk dat ook is. Het is een spannende tijd die eerste paar weken. ♥️
Bij dochter had ik inderdaad pas echt misselijkheid gevoel met 6 weken tot week of 16 geloof ik Kan nog alle kanten op. Middenweg vinden. Van 7 tot 10
Wauw wat een verhalen allemaal zeg! Eigenlijk is het jammer dat de natuur deze periode in de zwangerschap zo onzeker maakt. Je zou gewoon 1 ding moeten voelen zodat je zeker weet dat je zwanger bent….. niet allemaal gemixte dingen, kwaaltjes die op en af gaan etc…. Ik ben sinds gisteren kotsmisselijk, zat echt huilend op de bank gisteravond. Maar nu is het wel weer veel minder, al blijf ik zo’n weeïg gevoel houden in mijn maag. Tevens zijn mijn borsten extreem gevoelig, dat heb ik bij de vorige zwangerschappen nooit gehad….. daarnaast ben ik bloedchagrijnig en mijn man kan daar moeilijk mee omgaan. Hij laat continu weten hoe zwaar hij het heeft met werk en nu hij meer in huis moet doen. En tis misschien heel lullig maar ik kan dat er nu echt ff niet bij hebben ik kom trouwens uit Friesland en heb 3 februari mijn eerste echo. Duurt lang!!!!