Ik heb mini borsten en ze zijn maar iets voller geworden helaas…heb op dit moment gewacht haha dus nog even wachten denk ik tot ze groeien. Verder zijn ze alleen wat gevoelig en wat pijnlijk als ik er op duw..als de bh uit gaat doet wel even pijn! Zo, dat was mijn borsten-verhaal haha
Gelukkig hebben jullie iets waarvan je kan denken ik ben zwanger. Bij mij is letterlijk alles weg.. me pijnlijke borsten, me gezwollen buik, alles. Echt een naar voorgevoel en ben al dagen ontzettend depri. Ben zo ontzettend bang. Mag niet eerder komen voor een echo, ik reken zelf toch op het ergste.
Wat vervelend dat je nog niet kan rekenen op kwaaltjes (voor zover dat überhaupt kan) Wanneer heb je de echo?
Bij de h&m heb je van die soft padded bh's. Heel erg fijn, heb ik gehele zwangerschap gedragen. Vaak zijn bhs voor zwangeren direct ook voor te voeden. Echter ga ik geen borstvoeding geven. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0694848010.html
Aanstaande maandag. Naar mijn idee niet normaal dat de klachten die er waren volledig weg zijn. Ook niks voor terug gekregen, het is gewoon net als voor de zwangerschap. Ik lees hier bij iedereen toch wel IETS rond dit termijn.
Nee maar is in ieder geval een teken dat er wat gaande is voor jezelf. Moet gewoon geduld hebben tot 7 weken, eerder kan je nog ongeruster maken als het hartje zich nog niet wil laten zien. Ik hoop echt dat mijn voorgevoel een keer niet klopt.
Dat sombere herken ik wel van zwanger zijn, misschien stelt dat je een beetje gerust.. sterkte met wachten! Het zegt écht niets, iedereen en iedere zwangerschap is zó anders..
Vorige zwangerschap de naad en beugelloze bh's van hema gehad, die pas ik vast snel weer, zaten heerlijk!! @DZ91 lastig he, ik herken wel wat je zegt. Gelukkig is het bijna maandag en heb je snel antwoorden. @mocktail wat heftig, ik duim enorm voor je dat alles dit keer goed mag gaan. Lijkt me enorm moeilijk om zo'n beslissing te moeten nemen, laat staan twee keer. Sterkte en succes!
Ik heb een meegroei BH gekocht die zijn speciaal voor zwangerschap. Heb ze nog niet binnen dus hoop dat het wat is.
Ik had trouwens nog een vreemde situatie vandaag. Het kinderdagverblijf belde over mijn inschrijving. Blijkt dat het nummer van mij moeder bovenaan staat bij hen, omdat die als laatste is toegevoegd. Dus die belden ze eerst met 'gefeliciteerd met uw zwangerschap!' Die wist alleen nog van niks..
Ik had die vorig jaar gekocht van prenatal maar was echt een waardeloos ding, had hele vreemde borsten erin
Ik doe gewoon of ik dom ben. Ze weet dan dat het nog heeeeel vroeg is en ze heeft zelf 2 miskramen gehad, dus ze za me er niet om vragen denk ik Ik ga kijken welke bh's het ook alweer precies zijn!
Pff voor wie geen klachten heeft, maar ze wel wil: ga even je huis van onder tot boven stofzuigen (en je huilende peuterdochter een uur troosten/tillen). Dan voel je het wel aan je rug en buik
Ah nee. Wat waren je klachten eerst? Waren die heftig of ook wel minimaal? Ik snap dat je jezelf voorbereid op slecht nieuws, zo kan het alleen maar mee vallen straks maar wel killing om deze dagen door te komen tot maandag zeg!! Vind het wel apart dat je niet ff tussendoor kan komen met je onzekerheid maar verschilt natuurlijk per praktijk ook. Knuffel jouw kant op!