Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dburg282

dburg282 Actief lid

12 nov 2021
    169
    243
    43
    Vrouw
    Mag ik even klagen? Ik voel me zo beroerd…… werken gaat niet, medicijnen slaan niet aan, mijn dochtertje vraagt aandacht die ik niet kan geven op het moment (voel me een slechte mama), ons huis lijkt wel een ontplofte vuilnisbelt en de wasmand is zo hoog als de mount Everest. En ik, ik lig zielig in bed met een emmer ernaast. Kan niet wachten tot ik mij weer beter voel.

Hopelijk hebben jullie een betere dag. :roflmao:

2. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Hé bah @dburg282 … lijkt me vreselijk (en is hier ook onmogelijk) om zo ziek te zijn! Enige wat je denk ik moet doen is je erbij neerleggen.. het is zoals het is en hopelijk wordt het snel beter.

Ik heb zojuist de mvm mevrouw langs gehad! Ein-de-lijk nog een testje kunnen doen! Ben erg blij met het resultaat! Verder word ik vooral moe van m’n verstopte neus.. vervelend kwaaltje ook en tijdens Corona erg ongemakkelijk.. :confused:

Ik ga maar is pannekoeken bakken.. heb ik zin in.. en de kids vast ook wel :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

BKD, PerfectChaos en dburg282 vinden dit leuk.
  3. gekkiej

gekkiej Actief lid

25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    Hoi meiden !

zo wat is er weer veel geschreven , lastig dus even om persoonlijk te reageren sorry daarvoor,

allereerst de twee meiden gecondoleerd :( , , jeetje altijd zo oneerlijk als iemand op jonge leeftijd al gaat

Perfectchaos wat fijn dat je een goed echo hebt gehad met kloppend hartje hopelijk helpt het wat minder stress te hebben

fienemien , fijn dat de gyn je vaker wil zien om Je ongerustheid wat temperen

Haha en heb eigenlijk nog geen gevoel wat het gaat worden, maar ga eigenlijk al uit van een jongen
    hebben jullie ook al namen bedacht voor de baby ?

Ohhh en vervelend als je je zo beroerd voelt en steeds boven de wc moet hangen.
    Gelukkig hier geen last van overgeven vind ik echt verschrikkelijk , ook een tijd gehad dat ik daardoor bijna niets durfde te eten om
    Maar niet misselijk te worden. Gelukkig tegenwoordig geen last meer van , alleen wel dankbaar dat het nu bij vlagen misselijkheid zijn.

PerfectChaos vindt dit leuk.
  4. Cobon

Cobon Niet meer actief

@MamaDorey hier ook heksen hormonen! Ik lig nu weer in bed en voel me zo blah en niet mezelf. Nog 34 weken :roflmao: en de nasleep.. pannenkoeken helpen wel altijd tegen alles ♥️

MvM ga ik mee stoppen als het waar is wat in de Volkskrant staat..

MamaDorey vindt dit leuk.
  5. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Hey meid, hoe gaat het met je vandaag??

6. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik heb trouwens ontdekt dat ik ga overgeven als ik 'veel' drink achter elkaar, en veel is erg relatief.. misschien hebben jullie ook wat aan deze ontdekking.

7. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Hoelang duurde het voordat ze contact opnamen? Heb me afgelopen dinsdag aangemeld

@Cobon wat stond er in de volkskrant?

8. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Vannacht veel last van m'n buik gehad, zeurt nu nog maar vooralsnog geen bloed meer gezien.
    Ik hoop dat dit alles was en ik nog kans heb op een goede zwangerschap. Laat het eerst maar maandag zijn...

9. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    ben geen abonnee.. :( even printscreentje??

10. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Oh grapje, ga nu lezen

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha!

12. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    @DZ91 hou vol meid! Ik snap je onzekerheid, maar het hoeft écht geen slecht nieuws te zijn!

@dburg282 zeker mag jij klagen ;) daar is dit groepje toch voor voor ? :p hopelijk voel je je snel wat beter.

Ik wil namelijk ook even klagen.. voor mn gevoel mag ik NIKS meer eten.. ik ben echt een vleeseter hahah. Is het jullie wel eens opgevallen hoe weinig je van de meeste menukaarten in restaurants kan eten?

DZ91 vindt dit leuk.
  13. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Hey dames!

Ik lig weer in bed…niet fit, fucking moe en prikogen en chaggie.

Komt mijn vriend naar boven…kreeg een telefoon van zijn ouders. Zijn vader heeft binnenkort een controle omdat zijn (PSA) waarde van prostaat verhoogd is :( dus ze gaan kijken of dit door prostaatkanker is of iets anders…Hoop heel erg dat het dan dus iets anders is…Mja :(

Dus volgende week onze 1e echo en paar dagen daarna dat onderzoek van z’n vader. Spannende dagen. Ik ga extra vaak duimen draaien de komende tijd.

Zo mezelf maar eens uit bed sleuren!
    @MamaDorey doe je ook aan pannenkoeken service?! Hehe

14. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    Ja, heb gister gelogen naar een vriendin over een aantal restaurants. Ik zei dat ze allemaal vol zaten (deel zat ook al vol haha). Ik kan moeilijk om een doorgebakken biefstuk vanavond vragen als ik al 20 jaar medium bestel :roflmao:

gekkiej vindt dit leuk.
  15. gekkiej

gekkiej Actief lid

25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    nou inderdaad gisteren even wezen lunchen , maar de gedroogde of rauwe vleeswaren vliegen je om de oren,
    ook qua drinken vind ik het erg lastig , ik krijg van koolzuur eerder last van mijn maag , maar behalve melk appelsap of jus de orange water hebben ze vaak bijna niks zonder prik en laat dan dus jus de orange en appelsap dan ook te zuur te zijn …
    Blijft er water melk of rooibos thee over ..:

16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ik eet geen vlees vis zuivel ei etc en drink geen alcohol. Hoef alleen maar m'n thee en koffie aan te passen (en daar word ik al niet vrolijk van haha ;)) kan me voorstellen als je dat allemaal wel eet en drinkt dat het een hele omschakeling is!

gekkiej vindt dit leuk.
  17. gekkiej

gekkiej Actief lid

25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    al met al is dan de veganistische optie ook altijd super weinig ..

ik eet in principe alles maar vind het ook vaak wel lekker om eens vegatarisch of veganistisch te eten , mis het dus opzich niet maar vooral het drinken vind ik nu lastig

18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh bah, hier ook zo'n dag.
    Sterkte, hopelijk een goede uitslag. Voor zover ik weet is prostaatkanker erg goed te behandelen, misschien helpt dat een beetje!

19. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja zeker! Maar steeds meer :)

Deel Deze Pagina