Thanks, helpt idd een beetje. Was al helemaal aan het Googelen geslagen, ik wil dan alles weten. Wachten is the keyword, met echo en de uitslag.
@MB1988 he wat schrikken, hopelijk is er een andere goede verklaring! Maar het klopt idd wel dat prostaatkanker goed te behandelen is. Wij gaan volgende week voor mn vaders verjaardag uit eten. Ik kan precies één voorgerecht kiezen, of hopen dat de soep van de dag geschikt is het valt me ook op dat ik heel veel niet meer mag eten wat ik bij m'n vorige zwangerschap nog probleemloos mocht eten, zoals gamba's. Mijn schoonzus at tijdens haar eerste 2 zwangerschappen nog 2 blikjes tonijn per week. Tijdens de derde mocht dat ineens ook niet meer.. word je toch gek van Wat betreft drinken, ze hebben toch vaak ook wel ice tea zonder prik ofzo? Dit restaurant heeft dan wel weer mocktails en alcoholvrije prosecco
Niet!!! Dus mijn plasjes worden voor andere dingen gebruikt eigenlijk dan ze doen denken! Ik begin nu ook te twijfelen. Doe het altijd met lichte tegenzin maar ik vond het juist heel belangrijk om andere vrouwen te helpen! @MB1988 : helaas! Geen thuis service!
Je kan ook altijd van te voren het restaurant bellen en vragen om zwangere opties, wilt wel eens schelen
Whut!!!!!! Geen garnalen!!!!! Sinds wanneer is dat!?!?! 34 weken geen garnalen! Omg hoe ga ik dat overleven!? het klopt wel dat er super veel veranderd elke keer.. dingen die ik in m’n eerste en tweede zwangerschap nog mocht eten mag nu allemaal niet méér.. ik weet niet of ik het met alles wel eens ben ook.. m’n twee oudsten zijn toch ook gezond? edit: in 2020 mocht het nog wel..
Jammer @MamaDorey ben enigszins teleurgesteld. Gelukkig hebben we door de kleine van mijn vriend altijd pannenkoekenmix in huis dus ik ga die even bakken hehe. Had net mijn ouders aan de telefoon en die waren op zoek naar een restaurant om pannenkoeken te eten super toevallig haha
Sinds september van de baan https://www.ad.nl/gezin/waarom-zwangere-vrouwen-sinds-kort-wordt-afgeraden-om-garnalen-te-eten~a9261096/
Ik hou me tot 20 weken redelijk streng aan de eetregels, daarna eet ik heus af en toe wel eens tonijnsalade of gamba's. Het is niet zo dat ik iedere dag kilo's schadelijke troep mn baarmoeder inwerk immers...
Hee dames! Wat leuk dat we allemaal rond dezelfde datum zijn uitgerekend. Ik weet nu sinds kort dat ik zwanger ben, zou nu 5+2 weken zijn en dus rond 29sept uitgerekend zijn ( eigen berekening). Voor ons geen gemakkelijke periode aangezien we al 7 vroege miskramen hebben doorgemaakt, de angst zit er dus goed in. De testen lopen deze keer gelukkig mooi op en heb gisteren een clearblue digital 3+ gezien, heel blij mee dus helaas ook veel onzekerheid weer, zo maak ik me bijv. Zorgen om de weinige kwaaltjes en mijn steeds lager wordende hartslag (Fitbit; gestegen van 76 naar 91 en nu terug naar 85). Maar aangezien ik corona heb gehad afgelopen week zou de hoge hartslag ook daardoor beïnvloedt kunnen zij natuurlijk. Voor iedereen natuurlijk felicitaties! Groetjes Lonneke
♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** 18 september ♡ Kellyy - 1e kindje ♡ DZ91 - 1e kindje ♡ dburg282 - 5e kindje*** 19 september 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje ♡ Lisa27 - 3e kindje 22 september ♡ Brittmuffin - 2e kindje ♡ Fienemien - 4e kindje 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Penniej - 3e kindje 26 september ♡ MamaDorey - 4e kindje 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje ♡ Amarens - 3e kindje ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 28 september ♡ Mozzarella - 1e kindje ♡ Boys2 - 5e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ BKD - 2e kindje ♡Afspraken♡ 31-01 Bloemm90 - 1e echo VK 31-01 DZ91 - 1e echo 01-02 Flops - 2e vitaliteitsecho (5w3-->7w3) 03-02 Flops - Intake VK 03-02 Lisa27 - 1e echo 03-02 PerfectChaos - 2e echo VK 04-02 MB1988 - 1e echo 07-02 Mozzarella - 1e pretecho 08-02 Kaktus - echo VK + gynaecoloog 08-02 Cobon - 1e pretecho met man 08-02 Dburg282 - 3e echo VK 09-02 Cobon - 1e echo 09-02 Brittmuffin - 1e echo VK 10-02 Fienemien - echo gynaecoloog 10-02 MarenFay - 1e echo VK 10-02 MamaDorey - echo + VK 14-02 Bloemm90 - echo VK 14-02 Boys2 - 1e echo VK 14-02 Penniej - Intake VK 14-02 Mozzarella - 1e echo VK 16-02 Kimmy133 - 1e echo VK 17-02 PerfectChaos - 3e echo VK 24-02 Fienemien - echo gynaecoloog 04-03 Fienemien - waarschijnlijk vlokkentest
Ik blijf alvast heel erg voor je duimen. Ik denk dat er zeker nog hoop is, maar ik begrijp je ongerustheid...
Welkom! Oh wow, 7 miskramen, da's niet niks Is onderzocht waardoor het zou kunnen komen? Ik duim dat het goed mag gaan nu!
Nee dat is niet niks idd. Alles is onderzocht (in NL) maar is niks uit gekomen. Zouden nu doorgaan naar Duitsland, maar omdat we nu weer zwanger zijn wachten we eerst dit even af.
Hey meiden jeetje wat hebben veel van ons een slechte dag zeg! Ik ben ook niet te genieten, kotsmisselijk en neerslachtig ik weet ook gewoon niet wat ik moet eten ook. Heb soms zin in wat lekkers maar kan gewoon niet iets bedenken.
Klote dat je een nare dag heb. Lastig als je kotsmisselijk bent om te bedenken wat je dan moet gaan eten. Helpen crackers jou eventueel als tussendoortjes? Dat begreep ik ooit van een vriendin. Soms kan dat lege gevoel door weinig te eten ook weer enorme misselijkheid geven. Of misschien weet je nog iets vanuit je andere zwangerschappen? Sterkte!