Ja ik eet af en toe van die matzes crackers dat gaat nog wel. Maar eerlijk gezegd ben ik liever misselijk dan dat ik me zo neerslachtig voel….
Ik heb dat ook, al het fysieke is tot daar aan toe, maar die stemming had ik vorige keer ook, hoopte dit keer de dans te ontspringen.
Ja, herkenbaar dat neerslachtige. Ik lig serieus al bijna de hele dag al op bed, wil alleen maar slapen. Niet omdat ik moe ben hoor... maar gewoon. Dit heb ik ook al iets van een week, eigenlijk wanneer de andere klachten in ene weg waren. Ik ga ook aan de bel trekken na maandag, met maatschappelijk werk in het ziekenhuis (daar zijn we al bekend vanwege ons traject). Ik slik antidepressiva en het schijnt ook zo te zijn dat zwangerschap invloed heeft op de medicijnen (werking verminderd). Het kan zijn dat ik daar last van heb, of gewoon zoals veel vrouwen ervaren in de zwangerschap of omdat ik me druk maak.. of alle 3
Echt? Kan zwangerschap invloed hebben op antidepressiva?? Ik slik ook antidepressiva namelijk! Voor de zwangerschap voelde ik me prima en vanaf het moment van de bevruchting sloeg mijn stemming al om. Ik wist meteen wanneer de bevruchting had plaatsgevonden en voelde ook direct dat ik zwanger ben
@Lonneke1989 gefeliciteerd! Ik duim enorm voor je dat dit een echte plakker is!! Ik had vandaag opzich een prima dag, maar ik merk nu wel dat ik echt moe ben. Vriendlief is supervrolijk, muziekjes draaien, biertje erbij. Ik neem het hem ook niet kwalijk, hij heeft nu lekker weekend. Maar ik moet echt nog even wennen aan die geheelonthouding..
Er kan een spiegeldaling ontstaan. Ik slik Citalopram 30mg en het volgende: 'In verband met veranderende farmacokinetiek in de zwangerschap is het aan te raden om regelmatig plasmaspiegels te bepalen. In het 2e en met name het 3e trimester kunnen de plasmaspiegels dalen en is dosisverhoging misschien noodzakelijk.' Ik ben apothekersassistente geweest vandaar dat ik dit weet. Misschien is het wel wat vroeg dus maar ik denk zeker dat het ermee te maken kan hebben.. soieso omdat we al aanleg hebben tot somberheid/angsten.
Oh ja hier ook weekend nu begonnen en dan meestal gezellig een wijntje .. oh ja kan niet haha op zich niet zon gemis nog Maar vind het wel vervelend dat ie dan naar bier ruikt ….
Ik ben uit bed en in actie vandaag, maar nu weer hartstikke misselijk :') schiet lekker op dit. Hoe is het met jullie?
Ik lig er nog in wij zijn gezegend met een tweejarige die houdt van uitslapen. Ze gaat nu met papa een kopje koffie voor mama halen. Fijne dag allemaal!
Ik hoop dat nummer 2 ook zo'n slaapkop wordt. Wij waren als baby's ook slaapkoppen, dus ik heb goede hoop haha. Zonet nog even mn laatste cb digitaal gedaan, vorige week gaf die bij 4+2 nog 1-2 weken aan, nu bij 5+2 zegt ie 3+! Is toch geruststellend
Oh lekker he als de kindjes kunnen uitslapen. De jongste alleen helaas niet , maar gelukkig is het pas rond 8 uur in het weekend, alleen nu met deze leeftijd hoef ik er niet speciaal voor uit haha
Morning ladies! Nr. 2 was om 6 uur al wakker maar nadat ze een half uur nog in bed is gaan liggen is ze naar beneden gegaan om filmpjes te kijken. Om 8 uur nr. 3 wakker maar die had vannacht liggen spoken. Ik ben dus ook Ka-Pot! Moet vanmiddag met de oudste afscheid nemen van oma want die gaat maandag weer terug naar z’n interne school dus de dreumes maar vroeg naar bed en mama gaat mee. Nr1. begint nu een beetje wakker te worden geloof ik. Ik voel me best prima maar die hormonen schieten echt alle kanten op! Doodvermoeiend en zoooo lastig ze onder controle te houden. Is natuurlijk niet leuk als mama constant boos doet of moet huilen.. Komende week vind ik een spannende.. dat was bij m’n vorige zwangerschap dé week dat het mis begon te gaan met kleine beetjes bloedverlies… Ik heb er een goed gevoel over hoor maar die onderbewuste angst maakt toch dat ik elk wc bezoek controleer of er iets is.. iemand tips om het los te laten? hi @Lonneke1989 Gefeliciteerd en welkom! @BKD yess! Mooie test!
Goedemorgen dames, tjonge, wat een lading teruglezen zeg! Ik heb een paar dagen nachtdienst gehad en ben gesloopt. Daarom een paar dagen niet actief geweest hier. Gelukkig verder weinig kwaaltjes, behalve 1 zere borst . Ik heb al wel een behoorlijk buik, helemaal opgezet. Heb m’n positiebroeken uit de kast getrokken en nu lijk ik wel 24 weken zwanger . ik heb morgen m’n telefonische intake bij MvM, maar ik denk dat ik dat ook maar ga afzeggen. Ga niet kokhalzend m’n urine in kannen gieten terwijl ze het gebruiken om mensen te laten afvallen of zo. @Fienemien wat fijn een kloppend hartje! Super! @PerfectChaos en jij ook een kloppend hartje! Wat fijn! Ik deed de lijst, maar ik was er dus een paar dagen niet. Maar jij mag het ook wel doen hoor! Jij bent wat actiever geloof ik .