Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Hier ook pas om half 9 wakker. Heerlijk na een avonddienst.
    Vanavond weer werken, nu beetje rommelen in huis.
    Ik heb zojuist MVM afgezegd. Zou morgen komen om te tekenen maar ik vind het allemaal veel te vaag en ga niet mee werken aan die praktijken.

Is het al morgen?:rolleyes:

2. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Ik ben net donderdag begonnen aan MvM ... voel je je toch meer bezwaard om het stop te zetten haha

Heb echt cravings pff, net broodjes de oven in gedaan en daarna belegd met mozzarella en tomaat mmmm

3. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    @Kimmy133 , doen we het gewoon samen ;) is ook makkelijker als de een er even wat minder vaak er is.

Bij mij komt MVM dinsdag .. maar begin wel te twijfelen nu

Kimmy133 vindt dit leuk.
  4. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Ik zou er zelf geen moeite mee gehad hebben als ik net was begonnen ermee. Of t nu of in t begin midden of eind is, wil er wel helemaal achter staan.

Ohh klinkt lekker! Ik heb niet echt cravings. Eerder zin in iets lekkers maar niet weten wat :roflmao:

5. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Helaas geen tips, maar probeer te vertrouwen op je intuïtie. Hoe is het gegaan met je oudste vanmiddag? Slaap lekker straks ;)

6. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Alle kids moesten mee ivm m’n partner die in de horeca werkt. Het was emotioneel voor hem.. maar hij heeft het goed kunnen afsluiten. Ze lag er dermate vredig bij dat ook m’n dochter van 6 mocht en wilde kijken. Zelfs toen dr broer heel erg moest huilen liep ze nog eens terug om hem daar te troosten. Wat een sterk en mooi kind is het toch. De dreumes ging de kist aaien en toen we weggingen gaf hij de kist een kus zonder dat iemand hem daar opdracht toe gaf, erg bijzonder.

@ mvm. Ik denk dat ik het ook ga afzeggen. Straks even kijken hoe dat moet.

7. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Oké bedankt dat ga ik direct ff met de huisarts overleggen! Hoe gaat het nu met jou? Geen bloedverlies meer gehad?

DZ91 vindt dit leuk.
  8. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Hier zijn ze ook altijd vroeg wakker, altijd om 6:00…… gelukkig kan ik het daarna nog een uurtje rekken met de tablet of Nintendo switch haha.

ik vind het ook ontzettend vervelend dat mijn humeur alle kanten op gaat. Mijn jongste van vier zei gisteren mama waarom ben je steeds zo boos nu je de baby in je buik hebt??? Ik vond dat zo sneu….
    Aan mijn vent heb ik ook niet zoveel nu. Hij doet wel wat meer in huis nu gelukkig maar hij klaagt voortdurend hoe druk hij het heeft. Terwijl ik kotsmisselijk en met migraine op bed lig en mijn lichaam bezig is om ZIJN kind te maken……. Heb ook het gevoel dat hij me echt niet aantrekkelijk meer vindt nu omdat ik zo ziek ben. Hij knuffelt me niet meer, ik krijg geen kusjes en hij praat nooit over de baby. Sorry voor mijn gezeur hoor maar ik voel me gewoon echt ff heel verdrietig hierdoor

9. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    #1029 DZ91, 30 jan 2022
    Laatst bewerkt: 30 jan 2022
    Nee gelukkig niet meer. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Eerder was het geen probleem dan of gebruikte je het toen niet tijdens je vorige zwangerschappen?
    Ik weet dat ik na de bevalling ook moet blijven met het kind om te kijken of de baby geen last heeft.

10. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    Ik gebruikte tijdens mijn tweede zwangerschap altijd sertraline maar toen werd ik ook depressief…. Alleen hebben ze er nooit iets aan gedaan. Het hoort erbij zing het maar uit.

ja mijn dochtertje moest toen ff een paar dagen in het ziekenhuis blijven maar ze deed het gelukkig hartstikke goed.

fijn dat je geen bloedverlies meer hebt!

DZ91 vindt dit leuk.
  11. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    Pfff mijn vriend stuurt me steeds naar bed omdat ik zo moe ben.. maar dan achteraf wel klagen dat er niets meer tussen de lakens gebeurd. Krijg ik een sneer dat ik heb wat ik wil en dat hij de pleuris kan krijgen. Nou als je zo doet zeker weten ja.

Ik merk trouwens dat ik zo einde van de middag pas misselijk word.. Dus avond eten doe ik wel want anders wordt t erger maar lekker is het niet.. Ook heb ik een super droge huid.. tis altijd al droog maar nu lijkt t wel schuurpapier!

12. lisa27

lisa27 Bekend lid

25 sep 2013
    557
    91
    28
    Vrouw
    OMG zegt je vent dat serieus??? Alsof je nu zin hebt in seks alsjeblieft zeg! Ik vind het heel egoïstisch van hem!

13. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wauw egoïstisch van je man om dan een sneer te geven over het missen van het seksleven...

Hier gelukkig een hele lieve man die het niet erg vind het zelf even op te lossen :roflmao: en vind het geweldig als ik m extra motivatie geef met m'n gegroeide boobies haha

Heb je al geprobeerd te praten met hem? Uitleggen hoe je je voelt.. kijken naar een oplossing?

DZ91 vindt dit leuk.
  14. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dat deed ik ook even pronken met iets gegroeide boobies hahaha. Ga stuk :roflmao:

15. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    #1035 DZ91, 30 jan 2022
    Laatst bewerkt: 30 jan 2022
    Ik denk dat de meeste mannen dat denken, van veel naar even helemaal niet is voor hun meteen oh zwanger en nu hoeft het niet meer.
    Is natuurlijk niet juist gedacht van ze.

16. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    @Bloemm90 heel veel succes morgen ❤ hopelijk voor beide een hele mooie echo..!

Bloemm90 vindt dit leuk.
  17. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    hahaha ben helemaal happy met mn boobies, ging vorige zwangerschap van een 75E naar een 80F... na de bevalling 75D (was zelfs beetje ruim) naar nu al 75F weer... gaat de goede kant op

DZ91 vindt dit leuk.
  18. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Hahaha nou hier nog wel zelfde cupmaat en lang niet zo groot als jouwe haha. Past ook niet bij mijn lichaam hoor, maar ze zijn wel ietsje voller nu wat ik wel mooi vind. Al lijkt het meer te zijn geweest toen ze nog pijnlijk en gespannen waren, mijn man zegt dat ze nog steeds 'voller' zijn. Ik ga maar van hem uit dan :p

19. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

14 jan 2022
    434
    314
    63
    Vrouw
    Helpende +
    Schrik echt van de mannen hun gedrag :eek:.. of heb ik gewoon geluk.erg egoistisch, hopelijk valt het met praten wat op te lossen

DZ91 vindt dit leuk.
  20. MamaDorey

MamaDorey Bekend lid

3 dec 2020
    541
    615
    93
    Vrouw
    ik ook.. mijn vent is zo nu en dan een hork.

Kan lullen als brugman maar het komt gewoon niet aan bij hem. Ik vind het allemaal wel prima wel of geen seks.. maar doe er dan even wat voor.. maar dat is teveel moeite. Erover zeuren is veel makkelijker.

Ik heb er mee leren omgaan hoor afgelopen 12 jaar. Ene oor in en andere weer uit. Als het me te bont wordt dan zet ik m in de hoek en dan is de sfeer meteen weer oké. :roflmao: Mama is de baas. :D

DZ91 en Fienemien vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina