haha, ben 1.80 lang maar ze zijn erg breed dus cup is groot deel ook voor de breedte.. en nu dan wat beter gevuld weer
Wat een dappere en lieve kindjes, voor oma en voor elkaar. Daar ben je vast enorm trots op ❤ Wat betreft al die mannen; ik vind t heel apart als ik eerlijk ben. Nou heeft die van mij sowieso niet zo'n hoog libido, maar hij heeft het nog vaker over de baby dan ik. Hij is er zó blij mee, echt aandoenlijk.
Idem. Hier is juist begrip en worden dingen mij uit handen genomen. Hopelijk zakt de emotie dadelijk weer een beetje!
Succes @Bloemm90 en @DZ91 ! ik moet om 11:20 naar de gynaecoloog om te kijken wat ik moet doen met mijn frequente migraine aanvallen en ik twijfel of ik hem zou vragen of hij vast een echo wil maken. Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen. Mijn man vindt dat we dan de verloskundige omzeilen want daar hebben we donderdag een echo maar ik ben zo vreselijk nerveus en wil zo graag weten of er een hartje klopt
@lisa27 jij ook succes vandaag! ik heb echt extreem last van lage rugpijn. Kan amper bewegen. Herkent iemand dit?
Gewoon aangeven bij de gyn dat je zo nerveus bent en het moeilijk vind om te wachten tot donderdag, wie weet stelt de arts het dan zelf voor
Ik zou dat zeker vragen! Als je daar dan toch bent, dan is even kijken of alles ok is toch maar een kleine moeite, en zal veel schelen voor jouw gemoedsrust.