Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    ❤️

2. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Ik word gek van die rot hartkloppingen. Zelfs toen ik rustig op bed lag en hoge hartslag. Of het toch onbewust iets onrustig is ofzo. Mijn suiker was heel netjes dus echt van mijn bloeddruk dat ik mij zo voelde. Merkte het ook direct na puur drop te hebben gegeten.
    Morgen gaan we het bekend maken, misschien onbewust daarvan spanningen :roflmao:

3. Boys2

Boys2 Lid

2 jun 2016
    55
    54
    18
    NULL
    NULL
    ♥️ Sterkte!

Fienemien vindt dit leuk.
  4. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Vanmorgen wat roze/bruin in afscheiding... blijft niet fijn om te zien omdat je toch gaat denken waar kom het dan door. Mijn arts heeft al eerder gezegd dat ik me hier niet druk om moet maken en gewoon vaak voorkomt. Hopelijk blijft het weer hier bij. Buikpijntjes ervaar ik nog steeds, maar geen mega krampen.

5. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    @Bloemm90 zo dat had ik met 5 weken ook, daarna niet meer gehad maar is wel vervelend idd. Mijn hartslag is nu trouwens lager dan normaal!

@Fienemien wat vervelend dat die angst zo overheerst meid!
    Aan de andere kant is je gezin misschien wel een goede afleiding om niet te veel stress te hebben?

@DZ91 pff ja schrikken is dat he! Er schiet gelijk van alles door je hoofd! Ik heb het na donderdag gelukkig niet meer gehad. Ik heb wel een hele trekkende lies sinds een paar dagen en bepaalde bewegingen zijn gewoon niet fijn!

Ik heb al 3 weken puistjes in m'n decolleté en ze worden steeds erger en jeuken ook. Ik heb dus teatree olie er op gesmeerd tot ik besefte dat dat verdund moet en pas vanaf 4 maanden:eek:.

Heb het nu verdund met avocado olie maar heb het er dus wel al 2 keer opgesmeerd. Iemand ervaring mee?

Vind wel dat je zoveel niet mag zeg:roflmao:. Als je alles gaat googlen mag een hoop niet. Zo nam ik vorige week kurkuma/gember thee. Kurkima mocht dus ook al niet dus heb het maar weg gegooid..

DZ91 vindt dit leuk.
  6. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    @DZ91 blij dat het bij jou weg is, bij mij lijkt het ook weer eenmalig te zijn. Nu dus 2/3x gebeurd. Ik blijf wel last hebben van me buik, gewoon gekke pijntjes, wat je zegt ook bij mijn liezen. Nouja.. afwachten maar..

7. Mozzarella

20 sep 2021
    92
    148
    33
    Vrouw
    @DZ91 Zit je hier nou een conversatie met jezelf te voeren? Haha! Je reageert op je eigen bericht!

BKD, gekkiej, DZ91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Cobon

Cobon Niet meer actief

:roflmao: baby brain begint vroeg!

gekkiej, DZ91 en Bloemm90 vinden dit leuk.
  9. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Pff ik bedoel @Kellyy , gaat lekker met me.

10. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Gaat niet goed met me hoor, word echt gek van mezelf o_O

11. DZ91

DZ91 Fanatiek lid

13 feb 2021
    1.825
    1.410
    113
    Vrouw
    Ja... dit dus o_Oo_Oo_O

gekkiej vindt dit leuk.
  12. gekkiej

gekkiej Actief lid

25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    Ohhh ja ik vergeet ook al dingen ben mezelf af en toe echt niet haha

maarre oh help , de jongste is weer positief getest, maar geen klachten meer was vrijdag alleen een kuchje en daarbij is het gebleven dus snel ff thuistest gedaan en gisteren pcr , dacht eerlijk dat die negatief zou zijn. Begin oktober hebben we allemaal behalve de oudste ook corona gehad
    Nu wel lang weekend en zitten dan gezellig met zn allen ff thuis zitten , ja de oudste ook want juf afwezig … hahaha hij is klachten vrij hoor en hij lijkt immuun te zijn , steeds wel in aanraking geweest maar nog steeds negatief getest. Ik hoop dat het mij nu bespaard blijft en dat we snel weer mogen. Al zal het niet zo hard van stapel lopen omdat de jongste dus nu alweer klachten vrij is …

ok nu ff klaagzang weer uit haha , we gaan maar lekker opruimen de komende dagen

DZ91 vindt dit leuk.
  13. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    @Penniej wat een gedoe he, sterkte en hopelijk valt het allemaal mee dit keer.

@Bloemm90 hoe was het gisteren met de bekendmaking?!

gekkiej vindt dit leuk.
  14. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Leuk! Dikke tranen iedereen haha. Heel fijn. Nu nog vriend zijn deel maar dat zal rond de 12 weken zijn ongeveer.

@Penniej beterschap

gekkiej, Cobon, MamaDorey en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    ahw balen! Nja, je ziet genoeg gezinnen waarbij maar 1 iemand het krijgt. Fingers crossed. En deze variant is toch wat minder agressief dan bijv. die Britse. Dat scheelt weer in de klachten die iedereen er van heeft. Beterschap!

gekkiej vindt dit leuk.
  16. BKD

BKD Bekend lid

1 aug 2018
    589
    681
    93
    Vrouw
    Wat leuk! Ik had een pakketje gemaakt met een speen, een positieve test en een kaartje. Mijn moeder en broertje begrepen het meteen, m'n vader zat eerst heel stom naar die test te kijken, omdat het zo leek op een coronatest :roflmao:

Bloemm90 en gekkiej vinden dit leuk.
  17. Kellyy

Kellyy Actief lid

27 apr 2013
    280
    104
    43
    NULL
    NULL
    @DZ91 Haha babybrain, herkenbaar! Ahg, het schijnt echt normaal te zijn maar het maakt je zo onzeker.

@Bloemm90
    Wat leuk zeg! Last van je schouders denk ik? Althans dat had ik.

@Penniej balen zeg van die corona. Gelukkig is deze variant idd minder heftig zoals het lijkt..
    Beterschap!

Zijn er hier mensen die zich niet laten vaccineren?

DZ91 vindt dit leuk.
  18. MB1988

MB1988 Actief lid

19 aug 2021
    352
    269
    63
    Vrouw
    mij moet de booster nog krijgen maar ik twijfel nog even. Ik durf het nu nog niet te halen. Ik wil denk ik eerst safe zijn.

19. gekkiej

gekkiej Actief lid

25 mei 2021
    339
    338
    63
    Vrouw
    dankjewel ,
    Ik heb mij nog niet laten vaccineren, wilde eigenlijk nadat ik al corona heb gehad net gaan maar toen zwanger , en Nu durf ik het eigenlijk niet aan zeg maar.

20. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Hahaha mannen daarbij valt het kwartje altijd wat later. Hier mijn vader ook:roflmao:.

BKD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina