Uitgerekend 16 t/m 30 september 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door livsophia, 11 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wauw wat laag! Zal je hart waarschijnlijk gewoon goed sterk zijn en stevig pompen!
    Klinkt heerlijk om zo te sporten! :oops: Denk dat je lichaam vanzelf aangeeft als het teveel is hoor, vooral doen wat goed voelt

Ohhh lekker vakantie! Lekker genieten voor de kwaaltjes écht beginnen haha :roflmao:

Vorige zwangerschap was m'n hartslag vaak 88-90 in het ZH, prima hoor daar niet van gewoon even wennen :)
    Heb volgende maand weer een echo van m'n hart, ze houden het in de gaten :) rond de 20-24 weken weer controle denk ik. Heb normaal 1x per jaar fietstest en 1x echo van m'n hart ter controle omdat ik kans heb op vergroting van de aorta en heel vaak hartkloppingen/hoge hartslag heb

2. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Wat naar! :cry:
    Sterkte om dit een plekje te geven!

Nosja92 vindt dit leuk.
  3. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Veel sterkte en dikke knuffel!

Nosja92 vindt dit leuk.
  4. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Net telefonisch contact gehad met de VK (andere dan bij dochter). Ging al zoveel fijner dan toen. Zij heeft bij ons ook de pretechos gemaakt.
    Echo staat gepland op 14 februari :)

Flops vindt dit leuk.
  5. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Nog een klein maandje, hopelijk gaat de tijd snel voor je gevoel

6. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    O wat vervelend!!:( Sterkte, en hopelijk volgende maand een blijvende zwangerschap!

Nosja92 vindt dit leuk.
  7. Cobon

Cobon Niet meer actief

Wat naar :( veel liefs en sterkte

Nosja92 vindt dit leuk.
  8. Nosja92

Nosja92 Lid

27 dec 2021
    42
    34
    18
    Vrouw
    Nee niet gedaan, temperatuur en rust hartslag zijn ook weer gezakt.. kijk het aan en dan kijken of de hcg weg is..

9. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Mag ik erbij? Enkele dagen geleden testte ik positief. Heel onverwacht, maar heel gewenst!

Ik ben wel erg onzeker. Sowieso moeten we een vlokkentest laten doen o.w.v. een genetisch risico en is de kans reëel dat ons kindje ernstig ziek is en we de zwangerschap dan afbreken...
    Maar ik ben nu ook heel bang dat het "gewoon" zou mislopen... Dag voor dag en hopend op het beste!

Oh ja, ik ben uitgerekend voor 23 september.

Flops vindt dit leuk.
  10. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen!

Mag ik erbij? Enkele dagen geleden testte ik positief. Heel onverwacht, maar heel gewenst!

Ik ben wel erg onzeker. Sowieso moeten we een vlokkentest laten doen o.w.v. een genetisch risico en is de kans reëel dat ons kindje ernstig ziek is en we de zwangerschap dan afbreken...
    Maar ik ben nu ook heel bang dat het "gewoon" zou mislopen... Dag voor dag en hopend op het beste!

Oh ja, ik ben uitgerekend voor 23 september.

11. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Goede testjes, denken jullie? Ik maak me bijna continu zorgen of het wel goed loopt... Mijn kwaaltjes gaan op en af en als de misselijkheid dan weer minder is, ben ik meteen bezorgd dat het verkeerd loopt. 20220115_045215.jpg

Amarens en Cobon vinden dit leuk.
  12. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw
    Welkom in de groep! Testjes lopen mooi op zo te zien :)

Pittig verhaal, hopelijk gaat het gewoon goed en krijgen jullie een mooie uitslag van de vlokkentest. Bij hoeveel weken krijgen jullie dat onderzoek?

Fienemien vindt dit leuk.
  13. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    @Fienemien , welkom! Leuk dat je je aansluit! :)
    Spannende tijd voor jullie in afwachting van het onderzoek. Is dat iets dat op korte termijn volgt?

je testen lopen in ieder geval mooi op. Qua kwaaltjes is er helaas geen pijl op te trekken. Probeer het een beetje over je heen te laten komen. Enige dat straks écht uitkomst kan bieden is een echo.

ik hoop voor jullie op mooi nieuws en voor nu proberen te genieten❤️

14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Gefeliciteerd, jullie gaan een spannende tijd tegemoet! Inderdaad, dag voor dag..

Vanaf wanneer kunnen ze een vlokkentest doen eigenlijk?

15. Fienemien

Fienemien Actief lid

10 aug 2015
    270
    225
    43
    NULL
    NULL
    Het moet nog vastgelegd worden, maar kan doorgaans vanaf 11 weken. En dan ongeveer een week wachten op resultaat...
    Ik heb al op 6 weken een afspraak bij de gynaecoloog om dan te kijken of het zeker geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is ofzo, en hoe ver ik ben (al weet ik het wel exact, mijn eisprong was erg duidelijk), en dan wordt datum voor vlokkentest vastgelegd.

Flops vindt dit leuk.
  16. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    @Bloemm90 dat is best snel en fijn dat je er ook een goed gevoel bij hebt. Was het contact met de verloskundige bij je dochter niet goed?

@Fienemien jeetje wat heftig. Je testen lopen voor nu goed op. Hopen dat het gewoon allemaal goed gaat!

@Flops fijn dat je het goed in de gaten houden. Komt denk ik ook daardoor dat je niet zo actief kan sporten? Lastig hoor!

Hebben jullie allemaal de verloskundige al gebeld? Voelt voor mij nog vroeg en bang dat ik het jinx. Net als moeders voor moeders benaderen. Willen jullie dat ook gaan doen?

Ik heb morgen eigenlijk afspraak bij de gynaecoloog. Was bedoeld om mogelijkheden opstarten traject te bespreken dus dat is niet meer nodig voor nu. Morgenochtend maar even bellen om te zien of ik überhaupt nog moet komen..

17. Bloemm90

Bloemm90 Bekend lid

8 aug 2016
    794
    648
    93
    Vrouw
    Ze hebben mij uiteindelijk meer angst gegeven dan nodig was. Niet goed begeleid in gehele zwangerschap en achteraf ook niet de juiste informatie gegeven.

Toevallig heb ik moeders voor moeders vandaag geïnstalleerd en aangemeld. Probeer het weer zo lang mogelijk vol te houden.
    Bang om te jinxen af en toe. Maar als het mis gaat gaat het toch mis, niet omdat ik mij al vroeg heb aangemeld ;).
    Liefste schrijf ik mij ook al in bij de kraamzorg. Zodat ik zo snel mogelijk kan aangeven wie ik het liefste heb:roflmao::roflmao:

18. Kaktus

Kaktus Actief lid

4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Oei dat klinkt vervelend.. fijn dat je er nu een beter gevoel bij hebt! Hoe kies je welke verloskundige je wil? Is daar iets van een vergelijkingssite voor ofzo haha :)

En je hebt wel gelijk dat het niet uitmaakt. Mijn testen geven me ook wel wat vertrouwen. Ik ga t allemaal voor de vakantie nog wel even regelen !

19. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    #139 Amarens, 16 jan 2022
    Laatst bewerkt: 16 jan 2022
    Mag ik hier ook aansluiten? Ik ben zo onzeker maar de testen lopen voorzichtig op! Ben heel blij met deze zwangerschap :) Wanneer uitgerend zou ik nog moeten kijken zal ergens rond 27 september zijn.

20. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik zou een beetje kijken wat praktisch is en wat je aanspreekt :)

Deel Deze Pagina