Net aangemeld voor de vk. Dus moeders voor moeders doe ik er maar meteen achteraan. Mocht t nog mis lopen is het ook maar een kwestie van een mail sturen denk ik. Heb jij je al aangemeld?
Yes! Extra extra extra vroege echo om te kijken of het op de juiste plaats groeit en hoeveel het er zijn
Hoi allemaal Kom graag gezellig voorzichtig meekletsen Volgens de online calculator 25 sept uitgerekend . Allemaal gefeliciteerd !!
Ik meld me na de eerste echo aan, vorig jaar moest ik me helaas na 8weken afmelden. Dus ben nog wat voorzichtig
Op gevoel denk ik? Of kennismakingsgesprek eventueel. Kijk wat je het meeste aanspreekt. Ja stom he. Heb vandaag nog 2 predictors binnen gekregen . Welkom! en proficiat
Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap! Snap dat je nog wat voorzichtig bent, spannend de komende weken. Hopelijk zit het deze keer goed
Zoals ik gisteren al benoemde. Je wordt aangestoken met testdrang . Maar dit gaat de goede kant op toch? Wordt toch deels onzeker erover. Dacht dat predictor juist snel opliep? Of hebben die wat langer nodig om het eindresultaat te laten zien?