♡ Uitgerekende datum ♡ 16 september 17 september ♡ Flops - 3e kindje** 18 september ♡ DZ91 - 1e kindje ♡ dburg282 - 5e kindje*** 19 september ♡ Kellyy - 1e kindje 20 september 21 september ♡ LivSophia - 1e kindje ♡ MarenFay - 3e kindje ♡ Lisa27 - 3e kindje 22 september ♡ Brittmuffin - 2e kindje ♡ Fienemien - 4e kindje 23 september ♡ MB1988 - 1e kindje 24 september ♡ Loesje6 25 september ♡ Kaktus - 1e kindje ♡ PerfectChaos - 2e kindje ♡ Penniej - 3e kindje 26 september ♡ MamaDorey - 4e kindje ♡ DaisyVA- 3de kindje ♡ Mich92 - 3e kindje 27 september ♡ Cobon - 3e kindje ♡ Bloemm90 - 2e kindje ♡ Amarens - 3e kindje ♡ Septemberbaby22 - 1e kindje 28 september ♡ Mozzarella - 1e kindje ♡ Boys2 - 5e kindje ♡ Kimmy133 - 3e kindje 29 september ♡ Lonneke1989 30 september ♡ BKD - 2e kindje ♡Afspraken♡ 17-02 PerfectChaos - 3e echo VK 18- 02 Cobon - 2e echo gyneacoloog 21-02 BKD - 1e echo VK + intake 22-02 MamaDorey - echo gynaecoloog 24-02 Fienemien - echo gynaecoloog 24-02 Bloemm90 - intake vk 24-02 Kellyy - termijnecho 24-02 DZ91 - eerste consult verloskunde poli in het ziekenhuis + echo 26-02 DaisyVA - echo gynaecoloog 01-03 Mozzarella - termijnecho 07-03 Fienemien - vlokkentest 09-03 Kimmy133 - termijnecho en intake 11-03 Mich92 - termijnecho 15-03 Kellyy - geslachtsbepaling 25-03 kimmy133 13 weken echo 29-03 DZ91 - geslachtsbepaling 7-04 Cobon - geslachtsbepaling Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weghalen.
@Kimmy133 mooie echo, het wachten waard Vandaag bij de huisarts geweest en moet beginnen met vitb12 injecties vrijdag de eerste en dan elke week 1. Me maagzuur/pijn komt van de obstipatie dus weer aan de zakjes en roosvicee .. hopelijk snel verlichting. Me TSH gaan we nog even 2 weken aankijken. Morgen om 19:10 weer een echo en info gesprek
Blijf hangen in een paniekaanval en er is echt niemand online om te praten voor afleiding pff Had vandaag uiteindelijk 3 medische afspraken, morgen nog 1 en vrijdag nog een hele spannende (cardioloog). Spanning begint me een beetje op te breken in combinatie met angst voor medicatie (heb vaker gekke allergische reacties gehad op dingen dus ben altijd bang daarvoor) Iemand een tip om toch zo te kunnen slapen?
Och jeetje, ik heb geen tips, maar ik hoop dat de meditatie geholpen heeft en dat je nog een beetje kunt slapen! Sterkte!
Meiden is dit normaal... overgegeven om: 00:00 00:56 02:54 03:44 05:01 Elke keer als ik van toilet terug kwam maar ff in me notities gezet om ook te overleggen met arts.. pff ik kan niet meer.
Ik zou even aan de bel trekken bij hun/vk, ik denk dat je zo uitdroogt en het is niet te doen natuurlijk. Sterkte
Ik heb maar even een mail gestuurd.. het is nog steeds aan de gang, elk uur. Pfff dit is echt heavy. En ja... ik heb me ziekgemeld
Ik herken het, alleen overdag dan bij mij. Ik heb medicatie gekregen, vandaag gaat beter gelukkig. Dus probeer nu maar weer m’n vocht beetje bij beetje op peil te krijgen. Heb in 1 week 5 slechte dagen en 2 dagen die door de medicatie iets beter gaan. Ben met moeite 3 dagen aan het werk deze week…maar zonder die pillen zou ik het niet redden en zou elk slokje met 20x kokhalzen en grof geweld er weer uitkomen. Echt kut. Ze gaan bij mij de ketonen in m’n urine nog testen, dat laat ik morgen in het ziekenhuis doen. succes!! We moeten even doorbijten helaas
De huisarts kwam mijn urine ophalen, zo lief. Hij gaat het nu onderzoeken ook op ketonen. Jij ook sterkte.
Oké… bij een tweede zwangerschap groeit inderdaad je buik veel sneller. Nog meer dames met een beginnend buikje?