De banden heb ik ook enorm, zal komen omdat het de tweede zwangerschap is denk ik (en misschien omdat het sneller groeit na een tweeling) ik heb ook echt last van mijn onderrug en JEUK pfff ellendige jeuk! Lig er wakker van... Hoe ga je ze inlichten? Gewoon vertellen of een andere manier?
En hoe ging dat gesprek? Had je al zoveel dagen ziekte? In dat geval kan ik het me wel voorstellen, als de bedrijfsarts vast stelt dat het zwangerschap gerelateerd is krijgen ze een tegemoetkoming van het UWV volgens mij..
Ja, Mn rug is ook killing, en de jeuk heb ik ook! Echt niet fijn, geen goede ervaringen met jeuk. Kan erger zijn dan pijn. Nu derde zwangerschap en tweeling dus banden hebben het wel goed te verduren...
Ja goed hoor moet er met mn werkgever proberen uit te komen maar voorlopig aankijken. Nee ben sinds mn dochtertje 1 dag ziek geweest ivm buikloop. Verder altijd en zelfs heel veel extra aanwezig. Dus dat kan t probleem niet zijn..
Heb een heel bijzondere werkgever.. ben t ook wel beu om als ding gezien te worden ipv als mens. Maar goed we zien wel hoe t gaat lopen
Jeeeeej! Ik heb voor het eerst sinds de positieve test seks durven hebben zojuist. Mag ik even een schouderklopje? #angsthaas
Arme mannen hihi. Hier helaas net zo.. wel een aantal keer maar de laatste 2 weken ontplof ik helaas. Met darmen als een bowlingbal voel ik me nogal rot, fysiek niet fijn en onaantrekkelijk. Als ik al letterlijk moet overgeven van mijn eigen windjes (ja.. echt waar *schaam) word het er niet beter op. Volgende week toch even naar de huisarts en wellicht als er iets aan gedaan kan worden dat ik me beter ga voelen. Zal mijn kerel fijn vinden.
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Hoebie - 29 jaar - 1e kindje [onbekend] ♡ 17 augustus Elmo89 - 29 jaar - 2e kindje ♡ Peet136 - 32 jaar - 3e kindje [onbekend]♡ 18 augustus 19 augustus PrincessP - 33 jaar - 3e en 4e kindje ♡♡ Augustus2019 - 25 jaar - 1e kindje ♡ Kimmaikel24 - 28 jaar - 2e kindje ♡ 20 augustus Twinkle81 - 37 jaar - 2e kindje ♡ 21 augustus Daphne91 - 27 jaar - 3e kindje* ♡ 22 augustus Arlo - 29 jaar - 2e en 3e kindje (tweeling) MMM ♡♡ 23 augustus Exciting - 29 jaar - 3e kindje ♡ 2Bmom - 30 jaar - 1e kindje ♡ 24 augustus Kim170709-35 jaar - 4e kindje ♡ 25 augustus Sarah00 - 32 jaar - 1e kindje ♡ 26 augustus xxdooxx - 28 jaar - 2e kindje ♡ 27 augustus NonnieMa - 37 jaar - 2e kindje ♡ Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje ♡ Leodepeo - 33 jaar - 2e kindje Velena - 32 jaar - 2e kindje ♡ 28 augustus NeverGiveUp2018 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Ezeltjestrikje - 27 jaar - 1e kindje - ♡ MaritS - 27 jaar - 2e kindje ♡ 29 augustus RE080219 - 33 jaar - 6e (9e) kindje ♡ 30 augustus 31 augustus Zonnetje2015 - 32 jaar - 2e kindje, met utrogestan/aspirine ivm herhaalde MKs ♡ Saartje - 35 jaar - 5e kindje ♡ MinnieM - 30 jaar - 1e kindje ♡ ----------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (28) ----------------------------------------------- Sterretjes: Pennetje, 35 jaar, 1e kindje - MA geconstateerd op 8+2 Krily, 24 jaar, 1e kindje, MA op 10+3 na kloppend hartje Afspraken: Januari Mamalove2014, 25 januari, intake vk MinnieM, 25 januari, echo gyn MamaSaartje, 29 januari, termijnecho gyn Februari Velena, 1 februari, termijnecho gyn Sarah00, 1 februari, termijnecho + intake Mamalove2014, 4 februari, termijnecho Kimmaikel24 4 februari termijnecho NeverGiveUp2018, 5 febbruari, termijnecho Ezeltjestrikje, 5 februari, intske + termijnecho Augustus2019, 7 feb 12 weken echo + nipt Exciting, 6 februari, termijncho NonnieMa, 6 februari, termijnecho + intake Xxdooxx, 8 februari, termijn echo Peet1369, 11 februari, 3e echo, 13+3 2Bmom 13 februari, termijnecho vk 15.30 Velena, 13 februari, termijnecho vk RE080219, 13 februari 8:50, termijnecho Daphne91, 15 februari, gyn Kimmaikel24 16 februari geslachtsbepaling 11.30 Indy89, 17 februari, geslachtsbepaling PrincessP, 21 februari vk ziekenhuis RE080219, 28 februari, geslachtsbepaling Maart Indy89, 24 maart, 20wekenecho PrincessP, 28 maart, 20weken echo Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen.
Haha hier ook nog steeds niks.. nu ineens met die kotsbuien al helemaal niet meer.. ben benieuwd wanneer ik er weer wat zin in krijg
Hier gaat dat gewoon door, minstens 2x per week. Ja nu even niet omdat mijn man er niet is maar vanavond vast weer. Is niet goed hoor, word je zwanger van
Hier ook niks. Bij vorige zwangerschap gaf dat een behoorlijk bloedblad en bloedingen tot week 28. Van 1x.... durf het nu gewoon niet. Arme papa....
Ik zou niet zonder seks kunnen hoor... Minimaal drie/vier keer per week. En dat is voor ons doen een laag pitje. Heb nooit bloedingen etc gehad dus ook geen angst gelukkig.