Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Indy89, 4 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Zo fijn als het geen geheim meer is! Wij gaan het vrijdag voor iedereen naar buiten brengen. Familie heeft het afgelopen weekend gehoord. Kan echt niet wachten tot dan haha. Vriend heeft engelen geduld helaas. Die kan nog wel tot na de bevalling wachten bij wijze van hahaha. Al vind hij het ook leuk om te vertellen hoor!

2. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Net gebeld door de vk. Bloedwaardes waren perfect dus hoef niks bij de slikken!

Aanne88, Peet1369, velena en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Iedereen weet het hier en sinds de echo vorige week heb ik er ook veel vertrouwen in. Ik kan dit soort dingen niet goed voor mezelf houden:oops:...
    Heb me vanochtend ingeschreven bij de verloskundige voor de nacontroles en werd daar net door gebeld, wat een andere ervaring is dat zeg! Ik ben het medische van het ziekenhuis gewend maar ze klonk zowaar nog blijer dan ik met mijn zwangerschap:roflmao: ik heb meteen een pretecho met 16 weken ingepland zodat de kinderen mee kunnen kijken :):)

velena vindt dit leuk.
  4. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Dit is het geworden :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Arlo, Mamalove2014, Aanne88 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Augustus2019

Augustus2019 Bekend lid

31 dec 2018
    689
    879
    93
    Vrouw
    Ooh heel leuk :)

6. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Leuk @kimmaikel24!

Hier een k*treactie van (jaja let op hè) de stiefmoeder van mijn oudste vier kids. :roflmao::roflmao::roflmao: Van de vader van m’n kids bleef reactie in geheel uit.

En zie daar wat respectvol ouderschap inhoudt. At least I did my part. Bijzonder onintelligent dat ze niet zien wat een flater ze hiermee slaan.

Maar lekker doen joh! Hun mening interesseert me minder dan niets.

7. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Vast en zeker jaloers hoor !! Lekker niks van aantrekken :|
    Ben wel benieuwd wat die reactie dan was :roflmao:

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Leuk! Knap mannetje heb je!

9. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Pfff, ja sommige mensen.... goed dat je er boven kan staan.

Ben ook wel benieuwd naar de reactie van mijn ex, vader van de oudste. Vorig jaar was zijn vriendin zwanger van een tweeling, maar die zijn beide overleden tijdens de zwangerschap.. Aan de andere kant, heb hem al een half jaar ofzo niet gezien. Sinds overlijden van de tweeling doet zn oudste er ook niet meer toe ofzo. Ook daar geen respectvol ouderschap. Helemaal geen ouderschap :|

10. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Jaloers lijkt me niet want zij wordt binnenkort óma. Gewoon kortzichtig pathetisch gewauwel, laten we het daar op houden. Want ik stel me liever wél respectvol op en zal dus niet in detail treden...

11. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Haha ZO herkenbaar! Ik heb zowel bij verloskundige als ziekenhuis nog het controletraject lopen (weet nog niet of ik bij allebei kan blijven), maar ik viel ook uit mn stoel van het verschil in reactie nav mijn telefoontje dat ik zwanger was. Terwijl ik de maand ervoor ellende diagnoses had gehad in het ziekenhuis kon er geen gefeliciteerd vanaf, maar alleen maar "echo bij 10+ weken, je hoort per brief wanneer" en de verloskundige (die mij niet eens kende) was echt helemaal in de gloria.

Ben benieuwd hoe het as vrijdag is bij de gyn, dan mag ik bij de gratie gods eindelijk komen, maar bij de vk lekker al 2 echo's gehad in de tussentijd :):thumup:

Peet1369 vindt dit leuk.
  12. RE080219

RE080219 Fanatiek lid

10 dec 2018
    2.522
    4.780
    113
    Wat zuur zo’n ervaring bij de gyn @velena! Hier juist helemaal niet. Onze gyn is een heel pragmatische man, weinig empathisch normaal. Althans, zo kenden wij hem. Vond hem ook niet per se prettig in de omgang maar dat kon me in basis niets schelen als hij maar het doel zou bereiken haha.

Totdat we er dus zwanger verschenen voor de afsluitende echo. Een grote glimlach, een handdruk met andere hand op de schouder (je weet wel, zo’n nognetnietknuffel) en een superlieve enthousiaste reactie op de echobeelden. Een warme douche als afsluiter.

velena en 2Bmom vinden dit leuk.
  13. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Bij mijn vorige zwangerschap was het eerste wat uit de mond kwam van de gynea (tijdens de 1e echo) "jullie maken het leven wel erg ingewikkeld" hij zag dat het er 2 waren... sprak ook alleen maar over risico's. Daarna gelukkig bij een ander gekomen , die was wel heel fijn. Nu de eerste x ook weer een onprettige man, hele waslijst aan vragen en 1 minuut een echo, heel klinisch. Daarna gevraagd of ik weer bij die van mijn vorige zwangerschap terecht kon en dat kon. Daar dus vorige week een echo gehad.. hele fijne man maar wel echt een arts. Ik had nog geen enkele ervaring met verloskundigen tot dat telefoontje vandaag... viel inderdaad zowat van mijn stoel:roflmao:. Voelde me voor het eerst ook echt zwanger zonder aan eventuele risico's te hoeven denken...

velena, PrincessP en 2Bmom vinden dit leuk.
  14. Peet1369

Peet1369 Actief lid

6 dec 2018
    399
    354
    63
    Vrouw
    Mijn man heeft al een eerste deal gesloten:roflmao:.. we hebben na de tweeling alles weg gedaan dus moeten alles nieuw. Nu ga ik daar geen duizenden euro's aan uitgeven (we moeten ook een grotere auto) en gaat het meeste dus via marktplaats... Ik hou ervan om daarop te speuren en goede deals te vinden en mijn man gaat dan vaak nog de onderhandeling aan:) (teamwork:thumup:)
    Nu had ik voor de grap een advertentie met triptrap newbornset en kinderset doorgestuurd (mooie stoel en zeker een goede prijs) appte hij me dat hij hem vanavond nog op ging halen:roflmao::roflmao: met de mededeling, anders verkopen we hem wel weer voor meer:oops::oops::oops::oops:

PrincessP, exciting en 2Bmom vinden dit leuk.
  15. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Haha goede deal dan! Wij zijn ook al aan het kijken voor een andere auto. Wat een bakbeest moet dat worden met 7 plaatsen... dat wordt afscheid nemen van Mn schattige C3 :cry:

Vond ook wel verschil tussen gyn of vk, al had ik een aardige jonge vrouw als gyn en niet een oude man. Maar vk is gewoon veel persoonlijker. Mn oude vk belde gister nog hoe het ging, dezelfde die erachter kwam dat we nu een tweeling verwachten. Vroeg of we al bij het ziekenhuis waren geweest enzo. Super lief!

velena en 2Bmom vinden dit leuk.
  16. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Heb nog een nieuw kwaaltje... kramp in Mn tenen!! Had ik de andere keren pas veel later... hopelijk komt het niet te vaak...

17. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

22 nov 2012
    1.013
    638
    113
    Oh nee toch ! Dat lijkt me ook echt niet fijn hoor :eek:

18. velena

velena Bekend lid

7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Jullie maken het leven wel erg ingewikkeld? Wat een reactie... Lig je daar met je zwangere lijf en je kwetsbare zelf. Ik vind dat dus schandalig.

Fijn dat je meer positieve vibes krijgt van de vk, want dat is wat je nodig hebt, zeker in de eerste onzekere periode. Ik ben ook heel blij met al die vrolijkheid bij de vk.

2Bmom vindt dit leuk.
  19. 2Bmom

2Bmom Actief lid

7 sep 2018
    151
    167
    43
    Vrouw
    Vraag aan de ervaringsdeskundigen....hoe voel je je bij 29 weken zwangerschap?? Wij gaan elk jaar naar Pinkpop en dit jaar wil ik eigenlijk ook gewoon!! 50 jarig bestaan wil ik niet missen ;)... Maar... Doe ik mezelf daar echt een plezier mee.. Of kan ik het beter uit mijn hoofd zetten? Camping is misschien niet zo'n goede optie met dikke buik? Een van jullie wel eens wezen kamperen met dikke buik? En...? Of beter hotel boeken?

20. Aanne88

Aanne88 Bekend lid

19 feb 2016
    741
    233
    43
    Ik ging met 24 weken een weekend naar de Zwarte Cross ging toen prima. Scheelt dan wel 5 weekjes. Sliep in een campertje en dat ging eigenlijk ook goed. Zou het proberen en naar huis gaan kan nog altijd. Je bent tenslotte toch nuchter ;)

2Bmom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina