@RE080219 jij hebt al vroeg het hartje gehoord toch? Heb je tips voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken? Heb vandaag de luvion deluxe 80 gekocht.
Joh, geen idee eigenlijk... Ik voel waar m’n baarmoeder zit en “skim” die met de doppler. Moet er natuurlijk wel bij gezegd worden dat mijn banden behoorlijk gerekt zijn en mijn bm met regelmaat behoorlijk hoog boven schaambot uitkomt. (“Zwevende” baarmoeder)
Ik vind het stom dat ik niks hoor. Ik voel mijn baarmoeder wel, althans hij komt nu boven het schaambot uit. Baby’s hartslag niet te horen. Enkel eigen hartslag. Hopelijk gewoon een kwestie van geduld haha overigens heb ik zowel bij Nikolai als Nathan wel regelmatig de hartslag weten te traceren maar ik weet niet of dat rond 11 en een halve week meer was. We wachten af
Ja in de handleiding staat 12 weken maar je hebt een heel goed punt. Rationeel gezien kan het 100 oorzaken hebben. Ik maak me er niet druk om ik heb over 12 dagen weer een afspraak bij de gyn en dat is ook weer zo.
Hier hetzelfde hoor. Baarmoeder bij volle blaas al heel goed voelbaar maar nog geen hartje te horeb. Morgen termijnecho en ben toch behoorlijk zenuwachtig..
Ik heb op het werk geprobeerd met de doppler (voor vaatonderzoek). Maar kon het hartje helaas niet vinden. Ik voel mijn banden sinds gister regelmatig trekken. Met name tijdens niezen of hoesten, en als ik te snel op sta of omdraai. Hopelijk is dat een goed teken. Woensdag de termijnecho,, en vindt het ook erg spannend. Heb via marktplaats een mooi voedingskussen gekocht, en ben in onderhandeling over een box. Dit had ik al verkocht na de 2e Dan nog een ledikant, en nieuwe kast voor de jongste..dan kan de baby de meubels krijgen van de jongste... Ow en ik wil een nieuwe kinderwagen. Die ik nu heb is echt een waardeloos ding. En dit wordt echt de laatste, dus wil van alles nog extra genieten.. Jullie nog plannen voor vandaag?
Leuke plannen! Ik snap ergens de spanning maar heel normaal dat we beide het hartje nog niet kunnen horen. Succes woensdag! Hopelijk kun je nog wat leuke dealtjes maken. Hier staat er vandaag werken op de planning haha. Eerste 3 kwartier zitten er alweer op. Jij nog plannen?
Logisch! Gelukkig nog maar 1 dagje. Dan weet je meer. Geen zorgen wat betreft het niet horen, dat is normaal.
Werkse!! Oudste is ziek..ben zelf ook niet fit. Hoofdpijn, keelpijn, en hoesten.. Gister mijn verjaardag nog gevierd, dus ik ga vandaag opruimen en verder niks. Morgen werken.. En dan woensdag 9 uur echo
12 weken dansje Vanavond termijnecho , zo spannend @doppler. Ik heb het hartje ook pas 1x gevonden. @plannen vandaag. Zoontje naar school , even 1 cliënt en dan vrij Wie had er nog meet vandaaag een echo ? Heel veel succes !
Ik wil ook weer een echo. Even spieken haha. Maar duurt nog weer even. Succes vandaag dames met een een echo! Heb vandaag een gesprek voor een zorgindicatie voor mijn oudste zoon. Ben benieuwd. Heb het idee dat de misselijkheid aan het afnemen is. Fijn is dat!
Dames die deze week een echo hebben, heel veel succes en plezier! Ik ga het deze week op mijn werk vertellen. Kijk ik wel naar uit. Ik ben de 3e die dit jaar met zwangerschapsverlof gaat in een organisatie van zo’n 25 man (vooral vrouw). Gaat lekker Fijn dat de misselijkheid aan het afnemen is @PrincessP. Hier heb ik af en toe ook een aardige dag, maar vanmorgen scheelde het niet veel of ik had het bed ondergespuugd. Zou dan de eerste keer zijn. Ik ga vanmiddag bloed laten afnemen voor de NIPT. Is dat ook weer gedaan. Fijne dag allemaal!
Hier ook 12 weken dansje nu aftellen naar donderdag. Had vant weekend wat mindere dagen met heel veel overgeven, vooral zaterdag maar dat begint precies ook te beteren
Spannend! Ik ga dat woensdag laten doen. Dan heb ik er wel meer tijd voor. Binnen 2 weken bericht, ik ben benieuwd. Fijn dat het iets beter lijkt te gaan