Twee goede vriendinnen en in het zwangergroepje van de jongste. Met kerst vertellen we het aan mijn ouders (wonen aan de andere kant van het land, schoonouders leven helaas niet meer). De rest vertellen we het na de echo. Jij?
❤️Uitgerekend 16 t/m 31 augustus 2019 ❤️ 16 augustus Indy89, 29 jaar, 2e kindje Saskia0507, 32 jaar, 1ste kindje Pennetje, 35 jaar, 1e kindje [ onbekend ] - MMM Peet1369, 32 jaar, 3e kindje (2e zwangerschap) Krily, 24 jaar, 1e kindje 17 augustus Elmo89, 29 jaar, 2e kindje Mijz11 18 augustus 19 augustus PrincessP, 32 jaar, 3e Kindje 20 augustus 21 augustus 22 augustus Lisa890, 29 jaar, 2de kindje Arlo, 29 jaar, 2e kindje MMM 23 augustus Exciting, 29 jaar, 3e kindje 24 augustus 25 augustus Lana88, 30 jaar, 1e kindje [onbekend] 26 augustus 27 augustus 28 augustus 29 augustus 30 augustus 31 augustus ------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | onbekend (11) ------------------------------------------------------- Afspraken: Saskia0507, 31 december, 7 weken Arlo, 31 december echo, 6+4 weken Elmo89, 2 januari, Echo 7 weken. Krily, 3 janauri, echo 8 weken Lana88, 2 januari, intake verloskundige Lana88, 3 januari, echo 6+5 Pennetje, 6 januari, echo 8 weken Exciting, 9 januari, echo 7.5 week Peet1369, 11 januari, echo 9 weken PrincessP, 15 januari echo Elmo89, 22 januari, intake verloskundige Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forum-naam , leeftijd, ronde en hoeveelste kindje het is toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ik heb net het ziekenhuis gebeld en volgens hun ben ik 4+1 gelet op m’n menstruatie. Dus ik mag 31 december al voor een echo komen. Zo blij, dat is al snel Wij gaan het vandaag aan onze moeders vertellen en de rest vertellen we het na de echo.
Zo ik ben helemaal bijgelezen! @Arlo wat fijn dat je zo snel mag! Je had ook een mooie oploop zag ik! @Saskia0507 2 van mijn beste vriendinnen weten het en mijn man heeft het aan zijn broertje verteld, deze wisten ook alle drie dat we een jaar geleden al wilden gaan proberen om zwanger te worden. Een vriendin had het ook meteen door, ze had door dat we dezelfde cyclus hadden en ik stopte met drinken @Elmo donders wat had jij een knaltest! fijn is dat he! Ik zou wel willen blijven testen haha... @Lisa890 Hoe gaat het er nu mee? @Mijz11 we hebben al een tijdje niets van je gehoord, hoe is het ermee? We gaan het met kerst dus iedereen vertellen, we hebben een kaart met de tweeling en ik die alle drie de letters HO vasthouden ( HO HO HO) en daar onder een foto van mijn man die knock out op de grond onder de kerstboom ligt met een positieve test in zijn handen allemaal met kerstmuts natuurlijk. Je moet wel 4 keer kijken om hem door te hebben en we gaan deze met kerst uitdelen aan mijn familie en de schoonfamilie. De rest van de wereld hoort het na de eerste echo (9 wk) of na de 12 weken, ligt eraan hoe goed ik me voel. Ik zit met een tijdelijk contract op mijn werk dus dat vind ik wel spannend, al denk ik dat als ze me niet verlengen ik zo wel weer iets anders kan vinden... Voor diegene die naar het Zkh gaan, naar welk zkh moeten jullie? Ik naar het Isala.
Fijn om te lezen dat jullie ook weinig tot geen klachten hebben nog. Merk dat het me onzeker maakt, weinig klachten hebben. Waarom hebben we geen glazen buikwand haha.
Echt hè! Vandaag maak ik mijzelf ook echt helemaal gek. Al mijn zorgen worden natuurlijk bevestigd door het internet... heb er vandaag ook alle tijd voor want ben thuis
Ja dat was bij mij de vorige zwangerschap ook. Rond 5,5-6 weken werd ik echt misselijk. Nu merk ik nu al kwaaltjes, voel me erg weeïg en misselijk sinds gister.
Ja ik hoor van de meesten zelfs na 6 weken. Ben benieuwd. Niet iedereen wordt misselijk. Mijn moeder is nooit misselijk geweest en toch 4 x zwanger.
Ik werk vanuit huis, dus niet bevorderlijk voor Mn google skills haha. Ik probeer maar zo te denken: geen bloed en hevige krampen gewoon nog een beebje in wording. Vorige keer veel bloedverlies gehad tot week 28/29 dus bij elk toiletbezoek weer die angst. Gelukkig nog niks verloren tot nu toe. Vorige week kwam het ook pas later, week 7 ofzo. Maar ook niet eens heel extreem. Ben pas geruster na de echo denk ik
Ik ben nu op m'n werk dus nog geen tijd gehad om alles bij te lezen.. dat doe ik vanavond zeker! Maar ik pieker me suf hier dus ff meningen vragen: Mijn hcg waarde stond gisterenochtend nog maar op 156. Mijn arts vond dit erg laag. 7 december was mijn test nog omowit, 10 december (12dpo) opnieuw getest en toen was er een lijn dus ik begin grofweg te tellen dat er vanaf 8 of 9 december hcg aanmaak begonnen is, dus zo'n 6 dagen geleden, is 156 dan echt zo'n lage waarde? Mijn urinetesten lopen wel mooi op maar nu pieker ik me suf omdat m'n arts het geen goede waarde vind en ik eergisteren ook dat rood bloedverlies had.. intussen geen bloed meer gezien gelukkig. Wat was jullie eerst hcg meting en hoeveer was je toen?
Lijkt mij helemaal niet een lage waarde voor 5 dagen. Hcg verdubbeld elke 48 uur meende ik? Ik heb nog nooit bloed laten prikken. Misschien even een topic openen?
Ik heb nog nooit bloed laten prikken, dus wat dat betreft kan ik helaas niet helpen. Wel vond ik dit schema. Zitten dus grote marges in de HCG levels.
Ook ik nooit bloed laten prikken hiervoor dus kan je helaas ook niet helpen. Oh meiden wat piekeren we wat af met elkaar. Beetje onderschat dat dit nog slopender is dan het wachtbankje
Ja, heel stom natuurlijk, maar toen ik gisteren belde voor de uitslag van de bloedtest, heb ik niet gevraagd hoe hoog de waarde precies was. Dom, dom, dom. Ik kan dat zelf in zien, maar pas na een week, want dan wordt het in mijn online dossier geladen. Dus heb al wel een aantekening in mijn agenda staan dat ik volgende week even moet checken, maar kan dus nu niet helpen
Je testen lopen mooi op. Moet je mog een keer bloed laten prikken? Waarschijnlijk had je een late innesteling. 1 bloedwaarden zegt niet zo veel.
Wat naar @Lisa890 dat je zo piekert! Ik zou me niet te druk proberen te maken (makkelijk gezegd natuurlijk). Die HCG waardes zijn zo verschillend per persoon. Gek dat jouw arts daar zo’n uitspraak over doet. Knuffel voor jou!